node/38759

Αυτή η McLaren P1 GTR-18 κυκλοφορεί στο δρόμο

Είναι μια από τις 6 GTR-18 που έγιναν μετατροπή σε street-legal από τη Lazante.

Η McLaren P1 GTR, η ειδική έκδοση του υπεραυτοκινήτου αποκλειστικά για χρήση σε πίστα παρουσιάστηκε το 2015 και παρήχθη σε περιορισμένο αριθμό 58 μονάδων (επιπλέον των 375 McLaren P1) με αυξημένη απόδοση, χαμηλότερο βάρος (-60 kg) και πιο επιθετικό αεροδυναμικό πακέτο. Με την έγκριση της McLaren, η βρετανική εταιρεία Lazante έχει ολοκληρώσει τη μετατροπή σε street-legal για 27 από τις P1 GTR οι οποίες μπορούν πλέον να κυκλοφορούν νόμιμα στο δρόμο. Μια από αυτές είναι και η Lazante P1 GTR-18 που βλέπετε στις φωτογραφίες και ανήκει σε ανώνυμο συλλέκτη από τη Μέση Ανατολή.

Η P1 GTR-18 που θα παραχθεί σε ακόμα πιο περιορισμένο αριθμό 6 μονάδων, έχει δεχθεί παρόμοιες επεμβάσεις με τη μοναδική P1 GT την οποία είδαμε το 2018 στο Goodwood. Ανάμεσα σε αυτές η μακρύτερη ουρά, η εισαγωγή αέρα στην οροφή, το μεγαλύτερο σπλίτερ, οι εσοχές στα φτερά, οι τετραπλές απολήξεις της εξάτμισης, ο νέος διαχύτης και η ακόμα μεγαλύτερη σταθερή φτερούγα στο πίσω μέρος για αυξημένη παραγωγή κάθετης δύναμης.

McLaren P1 GTR-18

Το συγκεκριμένο παράδειγμα ξεχωρίζει χάρη στο μοναδικό συνδυασμό αποχρώσεων (γαλάζιο, καφέ και πορτοκαλί) για το ανθρακονημάτινο αμάξωμα και τις πολυάκτινες ζάντες, που παραπέμπουν άμεσα στην αγωνιστική φορεσιά της Gulf Team Davidoff F1 GTR.

Στο εσωτερικό κυριαρχούν οι επενδύσεις από Alcantara και τα ανθρακονήματα που καλύπτουν κάθε γωνιά της απογυμνωμένης διθέσιας καμπίνας. Οι ζώνες τριών σημείων και τα λουριά για τις πόρτες έχουν μπλε απόχρωση, και η επιγραφή GTR-18 στα προσκέφαλα των καθισμάτων είναι πορτοκαλί.

McLaren P1 GTR-18

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ: Eπετειακή McLaren P1 GTR στα χρώματα της MP4/4 του Senna

Η απουσία ηχομόνωσης και η εξάτμιση από Inconel που είναι στα όρια της νομοθεσίας από πλευράς θορύβου, χαρίζουν μια εμπειρία αγωνιστικής οδήγησης στο δρόμο. Για να μπορούν να επικοινωνήσουν μεταξύ τους οδηγός και συνοδηγός, η Lazante προσφέρει δύο ακουστικά με μικρόφωνα τα οποία είναι βαμμένα σε ασορτί χρώμα με το αμάξωμα.

Δεν έχουμε πολλές πληροφορίες για τις μηχανικές επεμβάσεις που έχουν γίνει στις GTR-18 αλλά γνωρίζουμε πως το υβριδικό σύστημα με τον twin-turbo V8 3,8 λίτρων αποδίδει τουλάχιστον 1.000 PS χαρίζοντας εκρηκτικές επιδόσεις.

[Πηγή: TopGear]

node/39649

Ford Puma ST: Πρεμιέρα στις 24 Σεπτεμβρίου [video]

Η ταχύτερη έκδοση του Ford Puma βρίσκεται προ των πυλών.

Πέμπτη, 06 Αυγούστου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

Ford Puma ST: Πρεμιέρα στις 24 Σεπτεμβρίου [video]

H Ford ανακοίνωσε πως η πρεμιέρα του νέου Puma ST θα γίνει στις 24 Σεπτεμβρίου 2020 με ένα έξυπνο teaser που δημοσιεύθηκε στο Twitter.

Το βίντεο δείχνει τα στελέχη της Ford να δημιουργούν το soundtrack καθώς βλέπουμε πλάνα από το Puma ST να κινείται με γρήγορους ρυθμούς. Από ότι καταλαβαίνουμε η Ford Performance δε βλέπει την ώρα να παρουσιάσει το τρίτο της μοντέλο που θα σταθεί δίπλα στα Fiesta ST και Focus ST.

 

 

Η κορυφαία έκδοση επιδόσεων του B-SUV της Ford αναμένεται να φορά τον υπερτροφοδοτούμενο τρικύλινδρο κινητήρα EcoBoost 1,5 λίτρων που στο συγγενικό Fiesta ST αποδίδει 200 PS και 290 Nm. Αντίστοιχες επεμβάσεις αναμένεται να έχουμε στο στήσιμο του αυτοκινήτου, με πιο σφιχτή ρύθμιση των αμορτισέρ και ισχυρότερα φρένα.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ: Test drive: Ford Fiesta ST [video]

Αισθητικά, το Puma ST θα μοιάζει με την έκδοση ST Line, όμως θα έχει ελαφρώς διαφοροποιημένους προφυλακτήρες με σκουρόχρωμες εσοχές, νέα λαχανί απόχρωση, τροχούς μεγαλύτερης διαμέτρου, διαφορετική αεροτομή και διπλές απολήξεις της εξάτμισης. Στο εσωτερικό θα δούμε σπορ καθίσματα της Recaro με το έμβλημα ST το οποίο κάνει την εμφάνισή του και στη βάση του τιμονιού.

Περισσότερα για το νέο Puma ST θα γνωρίζουμε πιο κοντά στην επίσημη πρεμιέρα του καθώς είναι πιθανό να ενταθεί η εκστρατεία teaser.

node/39645

Bugatti: Ξεκίνησαν οι παραδόσεις των Divo αξίας €5 εκατομμυρίων

Η Bugatti Divo είναι έτοιμη για να βγει στους δρόμους μετά από 2 χρόνια δοκιμών εξέλιξης.

Πέμπτη, 06 Αυγούστου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

Bugatti: Ξεκίνησαν οι παραδόσεις των Divo αξίας €5 εκατομμυρίων

Η Bugatti ανακοίνωσε τις πρώτες παραδόσεις των Divo στους πελάτες της από το Atelier της στο Molsheim. 

Η Divo αποτελεί μια πιο σκληροπυρηνική και εστιασμένη έκδοση της Chiron με εντελώς ανασχεδιασμένο αμάξωμα, χαμηλότερο βάρος, καλύτερο κράτημα και αυξημένη παραγωγή κάθετης δύναμης. Το όνομά της αποτελεί φόρο τιμής στον Albert Divo, ένα γάλλο πιλότο και οδηγό αγώνων που εργάστηκε στην Bugatti για πολλά χρόνια.

Το υπεραυτοκίνητο περιορισμένης παραγωγής 40 μονάδων με τιμή €5 εκατομμυρίων (προ φόρων), πρωτοπαρουσιάστηκε τον Αύγουστο του 2018 και έκτοτε έχει περάσει εξαντλητικές δοκιμές εξέλιξης σε ακραίες συνθήκες. 

Ο πρόεδρος της Buggati, Stephan Winkelmann δήλωσε: «Με την Divo ξεκινά μια νέα εποχή για την Bugatti - την εποχή του σύγχρονου coachbuilding.»

Bugatti Divo

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Bugatti: Αυτή η συλλογή 6 αυτοκίνητων κοστίζει €35 εκατομμύρια

Το ανθρακονημάτινο αμάξωμα της Divo είναι έχει αρκετά πιο δραματική εμφάνιση σε σύγκριση με τη συγγενική Chiron - οι εισαγωγές αέρα στον εμπρός προφυλακτήρα είναι μεγαλύτερες, τα φώτα LED πιο λεπτά, το προφίλ έχει ενσωματωμένα αεροδυναμικά πτερύγια, στην οροφή υπάρχει εισαγωγή αέρα τύπου Naca, η αεροτομή πλάτους 1,83 m είναι σταθερή, τα πίσω φώτα είναι κρυμμένα μέσα στη γρίλια και ο διαχύτης φτάνει ψηλότερα. Για την παραγωγή του μοντέλου χρησιμοποιήθηκε και η τεχνολογία του 3D Printing, προκειμένου να κατασκευαστεί το σύνθετο πίσω μέρος και η περίτεχνη τετραπλή απόληξη της εξάτμισης.

Όσο για τον κινητήρα, ο κεντρικά τοποθετημένος W16 8,0 λίτρων αποδίδει 1.500 PS (όπως και στην Chiron) στέλνοντας τη δύναμη και στους τέσσερις τροχούς. Η επιτάχυνση 0-100 km/h απαιτεί 2,4" ενώ η τελική ταχύτητα είναι ηλεκτρονικά περιορισμένη στα 380 km/h. 

Στις παρακάτω φωτογραφίες μπορείτε να δείτε τους διαφορετικούς συνδυασμούς χρωμάτων που επέλεξαν οι πρώτοι από τους 40 ιδιοκτήτες της Buggati Divo, καθώς κάθε μοντέλο πέρασε από ειδικό πρόγραμμα εξατομίκευσης.