Audi Sport: Μόνο μια εξηλεκτρισμένη έκδοση για κάθε μοντέλο RS

Audi Sport: Μόνο μια εξηλεκτρισμένη έκδοση για κάθε μοντέλο RS

Η στρατηγική εξηλεκτρισμού της Audi Sport για τη γκάμα RS είναι ξεκάθαρη και δεν περιλαμβάνει διάφορες επιλογές κινητήρα για κάθε μοντέλο.

Η Audi Sport θα προσφέρει μόνο ένα εξηλετρισμένο κινητήρα για κάθε μοντέλο RS στο μέλλον, όπως δήλωσε στο Autocar ο Rolf Michl, υπεύθυνος πωλήσεων και markating της εταιρείας.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Audi Sport: Τα μοντέλα RS θα παραμείνουν τετρακίνητα

Αντίθετα με τη στρατηγική της Volkwagen που προσφέρει μια γκάμα κινητήρων για εκδόσεις επιδόσεων του νέου Golf (το βενζινοκίνητο GTI, το πετρελαιοκίνητο GTD και το plug-in hybrid GTE), της CUPRA με το Leon (βενζίνη ή plug-in hybrid) και της Skoda με το Octavia RS (βενζίνη, πετρέλαιο, plug-in hybrid), η Audi Sport δεν θα δίνει επιλογή στους πελάτες της.

Ο Michi δήλωσε: «Είμαστε γνωστοί για την ακρίβεια με την οποία προγραμματίζουμε τη γκάμα μας, και θέλουμε να το κρατήσουμε απλό και εύκολο για τον πελάτη. Θα έχουμε ένα κινητήρα για κάθε αυτοκίνητο. Δεν έχει νόημα να προσφέρουμε διαφορετικές εκδόσεις.»

«Ίσως υπάρξουν διαφορετικές εκδόσεις για άλλου είδους concepts - είτε θα είναι εξηλετρισμένα, με θερμικό μοτέρ ή κάτι άλλο, όμως κάθε μοντέλο θα έχει ένα σύστημα κίνησης.»Σήμερα, το μόνο εξηλετρισμένο μοντέλο της Audi Sport είναι το RS 6 Avant με ήπια υβριδικό σύστημα 48V στον twin-turbo V8 4,0 λίτρων που αποδίδει 600 PS. Παρόλα αυτά, μέσα στα επόμενα χρόνια θα ακολουθήσει πληθώρα εξηλετρισμένων μοντέλων με plug-in hybrid (όπως το επερχόμενο RS 4) και αμιγώς ηλεκτρικά (όπως το e-tron GT RS) συστήματα κίνησης, με τον Michi να αναφέρει πως η διαδικασία εξηλετρισμού της γκάμας θα γίνεται βήμα-βήμα.

«Η Audi AG τοποθετεί τον εαυτό της με συνέπεια απέναντι στην ηλεκτροκίνηση. Το πρώτο βήμα εξηλεκτρισμού έχει γίνει ήδη με το RS 6 και θα υπάρξουν και πλήρως ηλεκτρικές εκδόσεις (επιδόσεων) του e-tron GT. Ο κύριος στόχος μας είναι οι επιδόσεις και η ευκολία στην καθημερινή χρήση. Υπάρχουν εξαιρετικές πτυχές του εξηλεκτρισμού για μοντέλα επιδόσεων, όπως το torque vectoring και οι απίστευτες ταχύτητες στριψίματος. Είναι σίγουρο πως η εξηλεκτρισμένη σπορ οδήγηση μπορεί να προκαλέσει τα συναισθήματα.»

[Πηγή: Autocar]

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube