node/39601

Audi Sport: Μόνο μια εξηλεκτρισμένη έκδοση για κάθε μοντέλο RS

Η στρατηγική εξηλεκτρισμού της Audi Sport για τη γκάμα RS είναι ξεκάθαρη και δεν περιλαμβάνει διάφορες επιλογές κινητήρα για κάθε μοντέλο.

Η Audi Sport θα προσφέρει μόνο ένα εξηλετρισμένο κινητήρα για κάθε μοντέλο RS στο μέλλον, όπως δήλωσε στο Autocar ο Rolf Michl, υπεύθυνος πωλήσεων και markating της εταιρείας.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Audi Sport: Τα μοντέλα RS θα παραμείνουν τετρακίνητα

Αντίθετα με τη στρατηγική της Volkwagen που προσφέρει μια γκάμα κινητήρων για εκδόσεις επιδόσεων του νέου Golf (το βενζινοκίνητο GTI, το πετρελαιοκίνητο GTD και το plug-in hybrid GTE), της CUPRA με το Leon (βενζίνη ή plug-in hybrid) και της Skoda με το Octavia RS (βενζίνη, πετρέλαιο, plug-in hybrid), η Audi Sport δεν θα δίνει επιλογή στους πελάτες της.

Ο Michi δήλωσε: «Είμαστε γνωστοί για την ακρίβεια με την οποία προγραμματίζουμε τη γκάμα μας, και θέλουμε να το κρατήσουμε απλό και εύκολο για τον πελάτη. Θα έχουμε ένα κινητήρα για κάθε αυτοκίνητο. Δεν έχει νόημα να προσφέρουμε διαφορετικές εκδόσεις.»

«Ίσως υπάρξουν διαφορετικές εκδόσεις για άλλου είδους concepts - είτε θα είναι εξηλετρισμένα, με θερμικό μοτέρ ή κάτι άλλο, όμως κάθε μοντέλο θα έχει ένα σύστημα κίνησης.»Σήμερα, το μόνο εξηλετρισμένο μοντέλο της Audi Sport είναι το RS 6 Avant με ήπια υβριδικό σύστημα 48V στον twin-turbo V8 4,0 λίτρων που αποδίδει 600 PS. Παρόλα αυτά, μέσα στα επόμενα χρόνια θα ακολουθήσει πληθώρα εξηλετρισμένων μοντέλων με plug-in hybrid (όπως το επερχόμενο RS 4) και αμιγώς ηλεκτρικά (όπως το e-tron GT RS) συστήματα κίνησης, με τον Michi να αναφέρει πως η διαδικασία εξηλετρισμού της γκάμας θα γίνεται βήμα-βήμα.

«Η Audi AG τοποθετεί τον εαυτό της με συνέπεια απέναντι στην ηλεκτροκίνηση. Το πρώτο βήμα εξηλεκτρισμού έχει γίνει ήδη με το RS 6 και θα υπάρξουν και πλήρως ηλεκτρικές εκδόσεις (επιδόσεων) του e-tron GT. Ο κύριος στόχος μας είναι οι επιδόσεις και η ευκολία στην καθημερινή χρήση. Υπάρχουν εξαιρετικές πτυχές του εξηλεκτρισμού για μοντέλα επιδόσεων, όπως το torque vectoring και οι απίστευτες ταχύτητες στριψίματος. Είναι σίγουρο πως η εξηλεκτρισμένη σπορ οδήγηση μπορεί να προκαλέσει τα συναισθήματα.»

[Πηγή: Autocar]

node/39675

Το 2023 το νέο Nissan GT-R

Σύμφωνα με πληροφορίες η εξέλιξη του μοντέλου έχει ήδη ξεκινήσει η εξέλιξή του και θα έχει ολοκληρωθεί μέσα στα επόμενα τρία χρόνια.

Κυριακή, 09 Αυγούστου 2020 | Αργύρης Τούντας Επικοινωνία

Το 2023 το νέο Nissan GT-R

Σχετικά με την αντικατάσταση του θρυλικού πλέον Nissan GT-R έχουν γραφτεί πολλά. Ωστόσο από τον τελευταίο Οκτώβριο έχει επιβεβαιωθεί επίσημα πως η απάντηση είναι θετική ως προς αυτό το πρότζεκτ.

Πρόσφατα μάλιστα, ο COO (Chief Operating Officer) της Nissan Motor Co. ανέφερε σε συνέντευξή του στο Automotive News πως η εταιρεία ήδη δουλεύει επάνω στην επόμενη γενιά του μοντέλου και σύμφωνα με τα λεγόμενά του θα είναι έτοιμη μέσα στο 2023.

Επιβεβαίωσε δε πως γίνονται μελέτες και πάνω σε υβριδικό σύστημα, όπως άλλωστε είχαμε ξαναγράψει τον προηγούμενο Οκτώβριο, το οποίο θα έχει τις ρίζες του στους αγώνες και θα είναι KERS (Kinetic Energy Recovery System). Η χρήση του τελευταίου πάντως δε θα πρέπει να θεωρείται ακόμα δεδομένη.

Δείτε ακόμα: "Συγκρίνουμε" στην Ιταλία Nissan GT-R και Lamborghini Urus

TAGS
node/39672

Επέκταση για την γκάμα της DS Automobiles

Η επόμενη διετία αναμένεται ιδιαίτερα παραγωγική για την γκάμα της γαλλικής εταιρείας.

Σάββατο, 08 Αυγούστου 2020 | Αργύρης Τούντας Επικοινωνία

Επέκταση για την γκάμα της DS Automobiles

Με την γκάμα της αυτήν τη στιγμή να περιλαμβάνει δύο μοντέλα, τα DS 3 Crossback και DS 7 Crossback και η επερχόμενη ναυαρχίδα DS 9 να προστεθεί σε αυτά στις αρχές του 2021.

Ωστόσο μιλώντας στο βρετανικό Auto Express, ο επικεφαλής της εταιρείας στο Ηνωμένο Βασίλειο αποκάλυψε πως το πλάνο περιλαμβάνει έξι μοντέλα συνολικά. Χωρίς να το επιβεβαιώσει συγκεκριμένα, ο Alain Descat δήλωσε πως σαφώς θα ήθελε ένα τέτοιο συμπλήρωμα στην γκάμα.

Μάλιστα θα πρέπει να θεωρείται βέβαιο πως μιλάμε για ουσιαστικά για δύο εκδόσεις του μοντέλου, μια συμβατική χάτσμπακ και μια με crossover χαρακτήρα. Το πιθανότερο είναι επίσης πως το μοντέλο θα βασιστεί στην νέα γενιά της πλατφόρμας EMP2, η οποία θα έχει χώρο για μεγαλύτερη μπαταρία άρα και συμβατότητα για αμιγώς ηλεκτρική κίνηση αντί μόνο για την plug-in δυνατότητα που έχει η σημερινή.

Όσο για το έκτο μοντέλο, αυτό όλα δείχνουν πως θα είναι ένα μεγάλο SUV. Αν και ο Descat δεν επιβεβαίωσε καθαρά ούτε αυτή την είδηση λέγοντας πως η γκάμα δεν είναι ακόμα αυστηρά αποφασισμένη, συμφώνησε πως «Ένα τέτοιο μοντέλο έχει ιδιαίτερο νόημα όταν μιλάς για μια εταιρεία που δραστηριοποιείται σε παγκόσμια βάση».