node/39457

Audi Sport: Τα μοντέλα RS θα παραμείνουν τετρακίνητα

Η Audi παραμένει πιστή στη μόνιμη τετρακίνηση quattro για τις κορυφαίες εκδόσεις επιδόσεων.

Η Audi Sport δεν σκοπεύει να προσφέρει πισωκίνητη λειτουργία στα μελλοντικά μοντέλα RS της γκάμας της, διατηρώντας τη λογική της μόνιμης τετρακίνησης quattro.

Η αλλαγή του ονόματος για το τμήμα σπορ μοντέλων της γερμανικής εταιρείας από Audi Quattro σε Audi Sport το 2016, έδωσε τροφή σε φήμες για πιθανή διεύρυνση της γκάμας. Παράλληλα, η πιθανή διάθεση πισωκίνητων εκδόσεων σε συνδυασμό με τον εξηλεκτρισμό, είναι κάτι που θα βοηθούσε την Audi Sport να μειώσει το μέσο όρο εκπομπών ρύπων.

Παρόλα αυτά, ο Rolf Michl, υπεύθυνος πωλήσεων και marketing της Audi Sport, ήταν ξεκάθαρος όσον αφορά το συγκεκριμένο ζήτημα: «Έχουμε χρησιμοποιήσει πίσω κίνηση στο τελευταίο R8 V10 RWD. Όμως φυσιολογικά, το quattro είναι μέρος της κληρονομιάς μας. Συμβολίζει ασφάλεια, ευελιξία και ανταγωνιστικές επιδόσεις. Δεν έχω ακούσει διαφορετικές απόψεις πάνω σε αυτό το θέμα, ακόμα και με τις εξηλεκτρισμένες εκδόσεις στο μέλλον. Θα παραμείνουμε πιστοί στη δική μας προσέγγιση -  η τετρακίνηση quattro είναι ένα σημαντικό κομμάτι των εκδόσεων RS.»

Οι μεγαλύτεροι ανταγωνιστές της Audi Sport - BMW M GmbH και Mercedes-AMG - προσφέρουν τα τελευταία χρόνια τετρακίνητα μοντέλα επιδόσεων με δυνατότητα πισωκίνητης λειτουργίας, ένα χαρακτηριστικό που συναρπάζει μια μεγάλη μερίδα του κοινού των petrolheads. Παρόλα αυτά πρέπει να σημειώσουμε πως και οι δύο εταιρείες προέρχονται από ένα πισωκίνητο παρελθόν και μόλις πρόσφατα άρχισαν να χρησιμοποιούν τετρακίνηση, σε αντίθεση με την Audi που από την αρχή έχει ταυτιστεί με το quattro.

[Πηγή: Autocar]

node/39731

Peugeot e-208: Το ταχύτερο ηλεκτρικό στην κατηγορία του σε αγώνα 300 km

Διάκριση σε έναν πρωτότυπο αλλά και δύσκολο αγώνα που έγινε στη Λιθουανία. 

Πέμπτη, 13 Αυγούστου 2020 | Επικοινωνία

Peugeot e-208: Το ταχύτερο ηλεκτρικό στην κατηγορία του σε αγώνα 300 km

Το PEUGEOT e-208  αναδείχθηκε το γρηγορότερο ηλεκτρικό αυτοκίνητο σε αγώνα 300 χιλιομέτρων που πραγματοποιήθηκε στη Λιθουανία για 6η συνεχή χρονιά. Η αυτονομία και η χαμηλή κατανάλωση της μπαταρίας του το έκαναν να ξεχωρίσει, ενώ το πλήρωμα που το οδήγησε αναδείχθηκε επίσης, το γρηγορότερο πλήρωμα στη συγκεκριμένη κατηγορία.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Test drive: Peugeot e-208

Οι επιδόσεις του αυτοκινήτου, σε συνδυασμό με την ικανότητα του πληρώματος οδήγησαν στην κατάκτηση ενός εξαιρετικού αποτελέσματος, ενώ η πρώτη θέση κατακτήθηκε με άνεση στον ετήσιο αγώνα «Ignitis ON: get to know Lithuania».  Σύμφωνα με τη διαδικασία, τα 22 αυτοκίνητα που συμμετείχαν χωρίστηκαν σε δύο κατηγορίες, ανάλογα με τη χωρητικότητα της μπαταρίας τους: έως 50 kWh και άνω των 50 kWh. Οι ανταγωνιστές της πρώτης κατηγορίας έπρεπε να καλύψουν- χωρίς φόρτιση- απόσταση 300 χλμ, ενώ της δεύτερης κατηγορίας, απόσταση 500 χλμ με τους ίδιους όρους. Το Peugeot e-208 επικράτησε όλων των ανταγωνιστών του στην πρώτη κατηγορία, ενώ αντίστοιχα, το Porsche Taycan στην κατηγορία άνω των 50 kWh.

Οι προσδοκίες επαληθεύθηκαν
Πριν την έναρξη του αγώνα, δόθηκε σε κάθε πλήρωμα μια λίστα με διάφορα σημεία ενδιαφέροντος στη Λιθουανία. Κάθε πλήρωμα δημιούργησε τη δική του διαδρομή, η οποία έπρεπε να περάσει από τουλάχιστον 3 σημεία ενδιαφέροντος. Η ομάδα του Peugeot e-208, με πλήρωμα τους Vitoldas Milius και Aidas Bubinas, κάλυψε σχεδόν ολόκληρη την απόσταση των 305 χλμ με τη μέγιστη επιτρεπόμενη ταχύτητα. Το Peugeot e-208 οδήγησε 305 χλμ σε 3 ώρες και 59 λεπτά, σημειώνοντας κατά 4 λεπτά καλύτερο χρόνο από το δεύτερο αντίπαλο.

ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ όλα τα μοντέλα της Peugeot - τιμές, προσφορές, τεχνικά χαρακτηριστικά

Το Peugeot e-208 πέτυχε σε μη αστικές συνθήκες (αγροτικούς δρόμους και αυτοκινητόδρομους) κατά μέσο όρο 13,6kWh/ 100km, κατανάλωση σχεδόν ίδια με εκείνη που υποδεικνύουν οι δοκιμές WLTP (13,3kWh/ 100km) για συνθήκες πόλης. Παρά το γεγονός οτι τα πλεονεκτήματα ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου αποκαλύπτονται κυρίως σε αστικές συνθήκες, το e-208 κατάφερε να ξεχωρίσει για τις επιδόσεις και την οικονομία του, ακόμη και έξω από τον αστικό κύκλο.

[Πηγή: Peugeot]
 

node/39728

Το Toyota GR Yaris κάνει δοκιμές στο Goodwood [video]

Ενόψει του φεστιβάλ ο Kris Meeke οδηγεί στο όριο το αυτοκίνητο. 

Πέμπτη, 13 Αυγούστου 2020 | Θοδωρής Τσίκας Επικοινωνία

Το Toyota GR Yaris κάνει δοκιμές στο Goodwood [video]

Η ναυαρχίδα της γκάμας του νέου Yaris εξελίχθηκε σε συνεργασία με τις Gazoo Racing και Tommi Mäkinen Racing ως μοντέλο για ομολογκασιόν για το επόμενο αγωνιστικό της Toyota, κεφαλαιοποιώντας την εμπειρία που έχουν αποκτήσει από τη συμμετοχή τους στο WRC (τίτλος κατασκευαστών το 2018, τίτλος οδηγών 2019 με τον Ott Tänak).

Κάτω από το καπό του GR Yaris βρίσκεται ο ισχυρότερος 3κύλινδρος κινητήρας παραγωγής με χωρητικότητα 1.618 cc, 12 βαλβίδες, single scroll turbo και τεχνολογία απευθείας από τους αγώνες, ο οποίος αποδίδει 261 PS και 360 Nm ροπής.  Η κίνηση μεταδίδεται και στους τέσσερις τροχούς μέσω του χειροκίνητου κιβωτίου έξι σχέσεων και του νέου συστήματος τετρακίνησης GR-Four.

Σύμφωνα με την Toyota, το σύστημα επιτρέπει -θεωρητικά- κατανομή ροπής από 100:0 έως 0:100 (εμπρός/πίσω) κάτι που εν μέρει οφείλεται και στο ότι έχει σχεδιαστεί να λειτουργεί με μηχανική ολίσθηση μεταξύ των εμπρός και των πίσω τροχών. Ο οδηγός μπορεί επίσης να επεμβαίνει στην λειτουργία του συστήματος: Στη λειτουργία Normal η βασική κατανομή ροπής είναι 60:40, στο πρόγραμμα Sport 30:70 και στο Track 50:50, προκειμένου η συμπεριφορά του αυτοκινήτου να είναι η βέλτιστη ανάλογα με τις εκάστοτε συνθήκες.

Η Toyota ανακοινώνει επιτάχυνση 0-100 km/h σε κάτω από 5,5" και τελική ταχύτητα ηλεκτρονικά περιορισμένη στα 230 km/h.

Στο πλαίσιο, λοιπόν, της προετοιμασίας για το Goodwood SpeedWeek (16-18 Οκτωβρίου 2020), η Toyota επιστράτευσε τον Kris Meeke για να δοκιμάσει εκεί το αυτοκίνητο και βέβαια φρόντισε να μας δώσει και το ανάλογο βίντεο.