node/37333

Audi RS Q8: Το πιο γρήγορο SUV μετά την Lamborghini Urus 

Αποκαλύφθηκε στο Λος Άντζελες - Δείτε αναλυτικά επιδόσεις και τεχνικές προδιαγραφές. 

Η Audi Sport δεν χάνει καθόλου χρόνο. Λίγους μόνο μήνες μετά την παρουσίαση του SQ8, αποκαλύπτει τώρα στο Λος Άντζελες το κορυφαίο RS Q8. Η έκδοση RS του κορυφαίου SUV της εταιρείας είναι το γρηγορότερο και πιο ισχυρό μοντέλο της σειράς "Q" καθώς έγραψε στο Ring τον εντυπωσιακό χρόνο 7' 42,253" (Δείτε ΕΔΩ το βίντεο από την επίδοση)

Όπως όλα και τα RS6 Avant και RS7 Sportback, το RS Q8 χρησιμοποιεί τον twin-turbo βενζινοκινητήρα V8 των 4,0 λίτρων, με ένα ήπιο υβριδικό σύστημα, που αποδίδει 600 ίππους και 800 Nm ροπής. 

Έτσι για το 0-100 km/h απαιτούνται μόλις 3,8'', γεγονός που το καθιστά μόνο κατά δύο δέκατα του δευτερολέπτου πιο αργό από τη Lamborghini Urus. Στο 0-200 km/h το χρονόμετρο σταματά στα 13,7'', που σημαίνει πως εδώ είναι κατά 0,9'' πιο αργό από την Urus, ενώ στην τελική ταχύτητα έχουμε ισοπαλία με 305 km/h.

Η επίδοση αυτή αφορά στην έκδοση με τους κεραμικούς δίσκους, ενώ σε αυτήν με τους κανονικούς η τελική ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 km/h. 

Το νέο Audi RS Q8 εφοδιάζεται με αερανάρτηση και το γνωστό από άλλα σπορ μοντέλα της μάρκας σύστημα EAWS (ηλεκτρομηχανικός έλεγχος των αντιστρεπτικών δοκών σε πραγματικό χρόνο).  Η μετάδοση γίνεται μέσω αυτόματου κιβωτίου 8 σχέσεων Tiptronic, ενώ η τετρακίνηση περιλαμβάνει το σύστημα torque vectoring (ελέγχει την κατανομή της ροπής ανάμεσα στον εμπρός και τον πίσω άξονα). Παράλληλα έχουμε και σπoρ πίσω διαφορικό που ελέγχει με τη σειρά του την κατανομή της ισχύος στους δύο αντίστοιχους τροχούς. 

Ο οδηγός έχει στη διάθεσή του επτά προγράμματα οδήγησης. Αυτά αντιπροσωπεύουν διαφορετικά «προφίλ» λειτουργίας του κινητήρα, της μετάδοσης, του συστήματος διεύθυνσης, της ανάρτησης, ακόμη και του ήχου που παράγεται. Συν τοις άλλοις, μέσω του Drive select, ο οδηγός μπορεί να επιλέξει ανάμεσα σε 7 διαφορετικά προφίλ οδήγησης (comfort, auto, dynamic, allroad, offroad, RS1 και RS2 ) που «επηρεάζουν» το σύστημα διαχείρισης του κινητήρα και της μετάδοσης, το σύστημα διεύθυνσης, την αερανάρτηση, τον ήχο του κινητήρα, κ.α. Τα δύο τελευταία, τα RS1 και RS2 διαμορφώνονται από τον ίδιο τον οδηγό.

Σχεδιαστικά και σε ό,τι έχει να κάνει με την εξωτερική εμφάνιση το RS Q8 ξεχωρίζει από μεγάλες εισαγωγές αέρα στη μάσκα, την ειδiκή για την περίσταση πίσω αεροτομή και με τα μεγάλα πίσω φτερά. Στο εσωτερικό έχουμε τις ειδικές ενδείξεις στο ψηφιακό ταμπλό με έχουν να κάνουν με τη λειτουργία του κινητήρα και το χρόνο σε μια προκαθορισμένη διαδρομή, εν προκειμένω γυρολόγιο σε πίστα. Το λογότυπο RS φιγουράρει στις ταπετσαρίες των καθισμάτων και σε άλλα σημεία του σαλονιού. 
 
Το RS Q8 θα διατίθεται στην ευρωπαϊκή αγορά το πρώτο τρίμηνο του 2020 με την τιμή του στη Γερμανία να ξεκινά από τα €127.000.

node/39986

KIA Stinger: Αποκλειστικά με twin-turbo V6 στην Ευρώπη

Το ανανεωμένο KIA Stinger θα είναι διαθέσιμο στη Γηραιά Ήπειρο με το ισχυρότερο μοτέρ και τετρακίνηση.

Πέμπτη, 24 Σεπτεμβρίου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

KIA Stinger: Αποκλειστικά με twin-turbo V6 στην Ευρώπη

Η KIA ανακοίνωσε τη διάθεση του ανανεωμένου Stinger στην αγορά της Ευρώπης αποκλειστικά με τον ισχυρότερο κινητήρα V6 3,3 λίτρων καθώς ο τετρακύλινδρος βενζινοκινητήρας και ο πετρελαιοκινητήρας καταργούνται λόγω μειωμένης ζήτησης. Να θυμίσουμε πως το KIA Stinger πρωτοπαρουσιάστηκε τον Ιανουάριο του 2017 με την ανανεωμένη του έκδοση να κάνει πρεμιέρα τον Αύγουστο του 2020. Μέχρι στιγμής, η KIA έχει πουλήσει περίπου 10.000 μονάδες του κορυφαίους της μοντέλου στη Γηραιά Ήπειρο.

Ο twin-turbo κινητήρας 3.3 V6 T-GDi αποδίδει 370 PS στις 6.000 rpm και 510 Nm μεταξύ 1.300-4.500 rpm. Η κίνηση μεταδίδεται και στους τέσσερις τροχούς μέσω ενός αυτόματου κιβωτίου 8 σχέσεων προσφέροντας επιτάχυνση 0-100 km/h σε 4,9" (τα δεξιοτίμονα Stinger θα διατίθενται και σε πισωκίνητη έκδοση).

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Δοκιμάζουμε το Kia Stinger 3.3 T-GDI στην Αυστραλία

KIA Stinger facelift

Αισθητικά, οι αλλαγές με το απερχόμενο μοντέλο περιορίζονται στα νέα γραφικά LED για τα εμπρός και τα πίσω φώτα που πλέον ενώνονται από μια ενιαία λωρίδα φωτός. Την εικόνα συμπληρώνουν το νέο σχέδιο τροχών 19" και η νέα εξωτερική απόχρωση Ascot Green.

Στο εσωτερικό βρίσκουμε βελτιωμένο σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας με οθόνη αφής 10,25" στην κορυφή της κεντρικής κονσόλας (υποστηρίζει Apple CarPlay και Android Auto), καθώς και έγχρωμη οθόνη 7" στον πίνακα οργάνων. Η εικόνα της καμπίνας έχει αναβαθμιστεί χάρη στο χρωμιωμένο πλαίσιο του πίνακα οργάνων, τη μεταλλική υφή στο κάτω μέρος του τιμονιού, την κεντρική κονσόλα από αλουμίνιο, τις λεπτομέρειες glossy black στο ταμπλό, τις επενδύσεις από Nappa Leather στα καθίσματα ( Saturn Black ή Red), το προαιρετικό συνδυασμό με σουέτ και τον εσωτερικό ambient φωτισμό με 64 διαφορετικές αποχρώσεις.

Αναβαθμισμένο είναι και το πακέτο συστημάτων υποβοήθησης και ασφαλείας (ADAS) που περιλαμβάνει τα βελτιωμένα Forward Collision-Avoidance Assist (FCA), Lane Keeping Assist (LKA), Blind-Spot Collision-Avoidance Assist (BCA), Intelligent Speed Limit Assist (ISLA), Driver Attention Warning (DAW), Navigation-based Smart Cruise Control (NSCC), Rear Cross-Traffic Collision-Avoidance Assist (RCCA) καθώς και τα νέα Safe Exit Warning (SEW), Blind-Spot View Monitor (BVM), Lane Following Assist (LFA), Highway Driving Assist (HDA) και Rear Occupant Alert (ROA).

Οι πωλήσεις του ανανεωμένου KIA Stinger στην Ευρώπη θα ξεκινήσουν από το τέταρτο τρίμηνο του 2020 ή τις αρχές του 2021. 

node/39984

Το Renault Mégane θα συνεχίσει να υπάρχει

Ο Luca de Meo θα σώσει το Renault Mégane με μια νέα έκδοση crossover.

Πέμπτη, 24 Σεπτεμβρίου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

Το Renault Mégane θα συνεχίσει να υπάρχει

Οι πληροφορίες για κατάργηση του Renault Mégane φαίνεται πως δεν θα επιβεβαιωθούν καθώς ο νέος CEO, Luca de Meo, φαίνεται αποφασισμένος να διατηρήσει το μικρομεσαίο μοντέλο στη γκάμα της Renault. Εξάλλου, είναι γνωστό πως ο επικεφαλής της Renault έχει αποφασίσει να στρέψει το τιμόνι της εταιρείας προς τις κατηγορίες C-Segment και D-Segment καθώς εκεί βλέπει μεγαλύτερο περιθώριο κέρδους.

Σύμφωνα με ρεπορτάζ του Reuters, τρεις πηγές επιβεβαίωσαν πως ο Luca de Meo οραματίζεται το μέλλον του Mégane ως ένας πυλώνας στην κατηγορία C-Segment, με τη μορφή ενός σπορ crossover. Μια τέτοια κίνηση θα επέτρεπε στη Renault να τιμολογήσει πιο ακριβά το μικρομεσαίο της, να αυξήσει τις πωλήσεις του με μια πιο ελκυστική πρόταση στο αγοραστικό κοινό και να εμπλουτίσει τη γκάμα των SUV δίπλα στα Captur, Kadjar, Arcana και τα δύο νέα ηλεκτρικά crossover/SUV που θα παρουσιαστούν μέχρι το 2022.

Από το 1995 μέχρι σήμερα έχουν κυκλοφορήσει τέσσερις γενιές του γαλλικού μικρομεσαίου. Το πιο πρόσφατο Mégane IV έκανε πρεμιέρα το 2016, ενώ το 2020 παρουσιάστηκε η ανανεωμένη εκδοχή του. Αυτό σημαίνει πως η εμπορική του πορεία θα συνεχιστεί για τουλάχιστον 3-4 χρόνια ακόμα. Η καλύτερη χρονιά του Mégane από πλευράς πωλήσεων ήταν το 2004 με 465.778 μονάδες, ενώ η χειρότερη ήταν το 2019 με μόλις 129.222 μονάδες - αρκετά πίσω από τα ανταγωνιστικά Volkswagen Golf (410.779) και Ford Focus (224.401).

Renault Megane

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Επίσημο: Ανανεωμένο Renault Mégane [video]

Όπως έχουμε γράψει, η Renault σκοπεύει να μειώσει τον αριθμό μοντέλων κατά 30% στα πλαίσια εξορθολογισμού του κόστους. Οι τελευταίες πληροφορίες θέλουν τα Espace, Scenic και Talisman να καταργούνται από τη γκάμα μετά το πέρας της ζωής των σημερινών γενιών τους.

[Πηγή: Reuters]