node/35735

Επίσημο: Νέο Audi SQ8

Η κορυφαία έκδοση του Q8 με πετρελαιοκινητήρα 435 PS και ήπιο υβριδικό σύστημα.

Η Audi παρουσίασε την κορυφαία έκδοση της ναυαρχίδας των SUV της - το νέο SQ8, το οποίο φορά πετρελαιοκινητήρα V8 απόδοσης 435 PS που συνδυάζεται με ήπιο υβριδικό σύστημα.

Audi SQ8

Ακολουθώντας τη συνταγή των S4, S5, S6, S7, SQ5 και του συγγενικού SQ7, η Audi επέλεξε κινητήρα TDI για το SQ8. Πιο συγκεκριμένα, ο 4.0 V8 TDI αποδίδει 435 PS και 900 Nm ροπής και συνεργάζεται με ένα αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων που στέλνει την κίνηση και στους 4 τροχούς (quattro). Όπως και στο SQ7 που μοιράζεται τα ίδια μηχανικά μέρη, η επιτάχυνση 0-100km/h ολοκληρώνεται σε 4,8" και η τελική ταχύτητα είναι ηλεκτρονικά περιορισμένη στα 250 km/h.

Σε χαμηλές ταχύτητες το ένα turbo απενεργοποιείται προς όφελος της κατανάλωσης, ενώ σημαντική είναι και η συμβολή του ήπιου υβριδικού συστήματος 48 V της Audi που επιτρέπει πορεία με απενεργοποιημένο κινητήρα για έως και 40" σε ταχύτητες μεταξύ 55-160 km/h.

Η ενεργή αερανάρτηση που αυξομειώνει το ύψος του οχήματος κατά 90mm με ενεργές αντιστρεπτικές ράβδους που μειώνουν τις κλίσεις του αμαξώματος στις στροφές ανήκει στον βασικό εξοπλισμό. Για όσους θέλουν κάτι πιο δυναμικό, προαιρετικά διατίθενται μια πιο σπορ ανάρτηση, σύστημα τετραδιεύθυνσης και σπορ διαφορικό στον πίσω άξονα.

Audi SQ8

Εξωτερικά, το SQ8 ξεχωρίζει από τα υπόλοιπα Q8 χάρη στη γρίλια που είναι βαμμένη σε ματ ασημί χρώμα, τους καθρέπτες σε απόχρωση αλουμινίου, τον πίσω διαχύτη σε μαύρο ματ χρώμα και την τετραπλή απόληξη της εξάτμισης. Εντυπωσιακές είναι και οι ζάντες 21" (προαιρετικά 22") που πίσω τους κρύβουν carbon κεραμικά φρένα ενώ στο βασικό εξοπλισμό ανήκουν και τα φωτιστικά σώματα τεχνολογίας LED.

Στο εσωτερικό συναντάμε δύο οθόνες αφής, τον ψηφιακό πίνακα οργάνων Virtual Cockpit με σπορ ενδείξεις, μαύρες επενδύσεις από δέρμα και Alcantara, σπορ καθίσματα και τιμόνι, πεντάλ από ανοξείδωτο ατσάλι και αλουμινένια πατήματα των μαρσπιέ.

Η εμπορική πορεία του SQ8 στην Ευρώπη θα ξεκινήσει μέσα στους επόμενους μήνες, με τιμές που θα είναι αυξημένες σε σύγκριση με το επίσης πετρελαιοκίνητο Q8 50 TDI MHEV quattro tiptronic το οποίο στη χώρα μας ξεκινά από τα 96.360 ευρώ.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ: Test drive: Audi SQ7 TDI

TAGS
node/39675

Το 2023 το νέο Nissan GT-R

Σύμφωνα με πληροφορίες η εξέλιξη του μοντέλου έχει ήδη ξεκινήσει η εξέλιξή του και θα έχει ολοκληρωθεί μέσα στα επόμενα τρία χρόνια.

Κυριακή, 09 Αυγούστου 2020 | Αργύρης Τούντας Επικοινωνία

Το 2023 το νέο Nissan GT-R

Σχετικά με την αντικατάσταση του θρυλικού πλέον Nissan GT-R έχουν γραφτεί πολλά. Ωστόσο από τον τελευταίο Οκτώβριο έχει επιβεβαιωθεί επίσημα πως η απάντηση είναι θετική ως προς αυτό το πρότζεκτ.

Πρόσφατα μάλιστα, ο COO (Chief Operating Officer) της Nissan Motor Co. ανέφερε σε συνέντευξή του στο Automotive News πως η εταιρεία ήδη δουλεύει επάνω στην επόμενη γενιά του μοντέλου και σύμφωνα με τα λεγόμενά του θα είναι έτοιμη μέσα στο 2023.

Επιβεβαίωσε δε πως γίνονται μελέτες και πάνω σε υβριδικό σύστημα, όπως άλλωστε είχαμε ξαναγράψει τον προηγούμενο Οκτώβριο, το οποίο θα έχει τις ρίζες του στους αγώνες και θα είναι KERS (Kinetic Energy Recovery System). Η χρήση του τελευταίου πάντως δε θα πρέπει να θεωρείται ακόμα δεδομένη.

Δείτε ακόμα: "Συγκρίνουμε" στην Ιταλία Nissan GT-R και Lamborghini Urus

TAGS
node/39672

Επέκταση για την γκάμα της DS Automobiles

Η επόμενη διετία αναμένεται ιδιαίτερα παραγωγική για την γκάμα της γαλλικής εταιρείας.

Σάββατο, 08 Αυγούστου 2020 | Αργύρης Τούντας Επικοινωνία

Επέκταση για την γκάμα της DS Automobiles

Με την γκάμα της αυτήν τη στιγμή να περιλαμβάνει δύο μοντέλα, τα DS 3 Crossback και DS 7 Crossback και η επερχόμενη ναυαρχίδα DS 9 να προστεθεί σε αυτά στις αρχές του 2021.

Ωστόσο μιλώντας στο βρετανικό Auto Express, ο επικεφαλής της εταιρείας στο Ηνωμένο Βασίλειο αποκάλυψε πως το πλάνο περιλαμβάνει έξι μοντέλα συνολικά. Χωρίς να το επιβεβαιώσει συγκεκριμένα, ο Alain Descat δήλωσε πως σαφώς θα ήθελε ένα τέτοιο συμπλήρωμα στην γκάμα.

Μάλιστα θα πρέπει να θεωρείται βέβαιο πως μιλάμε για ουσιαστικά για δύο εκδόσεις του μοντέλου, μια συμβατική χάτσμπακ και μια με crossover χαρακτήρα. Το πιθανότερο είναι επίσης πως το μοντέλο θα βασιστεί στην νέα γενιά της πλατφόρμας EMP2, η οποία θα έχει χώρο για μεγαλύτερη μπαταρία άρα και συμβατότητα για αμιγώς ηλεκτρική κίνηση αντί μόνο για την plug-in δυνατότητα που έχει η σημερινή.

Όσο για το έκτο μοντέλο, αυτό όλα δείχνουν πως θα είναι ένα μεγάλο SUV. Αν και ο Descat δεν επιβεβαίωσε καθαρά ούτε αυτή την είδηση λέγοντας πως η γκάμα δεν είναι ακόμα αυστηρά αποφασισμένη, συμφώνησε πως «Ένα τέτοιο μοντέλο έχει ιδιαίτερο νόημα όταν μιλάς για μια εταιρεία που δραστηριοποιείται σε παγκόσμια βάση».