Aston Martin DB12 S: Ακόμη περισσότερο γκάζι για το GT V8 του Gaydon

Aston Martin DB12 S: Ακόμη περισσότερο γκάζι για το GT V8 του Gaydon

Στην έκδοση Aston Martin DB12 S, το βρετανικό GT βλέπει τον biturbo V8 να αποδίδει 700 ίππους, δηλαδή 60 περισσότερους από τη Ferrari Amalfi. Μετάδοση, πλαίσιο, αεροδυναμική και σχεδίαση συντονίζονται αρμονικά, για να γίνει ακόμα πιο σπορ.

Δύο χρόνια από το λανσάρισμά της, η Aston Martin DB12 αποκτά κι έκδοση Aston Martin DB12 S που ανεβάζει κι άλλο τον πήχη των επιδόσεων. 

Το GT του Gaydon, όπως και η DBX S, χρησιμοποιεί τον 4λιτρο V8 biturbo της Mercedes-AMG (100% θερμικό), και υπόσχεται περισσότερη ισχύ, ακρίβεια και επιθετικότητα -πάντα απέναντι σε ανταγωνιστές όπως η Ferrari Roma και η Bentley Continental GT.

Καθώς η «βασίλισσα» Vanquish με τον V12 έχει ήδη ξεπεράσει τους 800 ίππους, η Aston Martin ανεβάζει τη «δεύτερη στη σειρά» DB12 στους 700 ίππους -20 περισσότερους από την απλή DB12 και 60 περισσότερους από την Amalfi. Η μέγιστη ισχύς αποδίδεται στις 6.000 rpm, με τη ροπή να παραμένει στα 800 Nm μεταξύ 2.750 και 6.000 rpm.

Η Aston Martin DB12 S θα διατεθεί τόσο ως κουπέ όσο και ως Volante (κάμπριο), με τις παραδόσεις να ξεκινούν στις αρχές του 2026

Aston Martin DB12 S

Το πεντάλ του γκαζιού έχει πλέον πιο προοδευτική απόκριση, ενώ οι αλλαγές ταχυτήτων του αυτόματου κιβωτίου των οκτώ σχέσεων γίνονται έως και 50% ταχύτερα στο launch control, εξασφαλίζοντας καλύτερη επιτάχυνση: 0–100 km/h σε 3,5 δευτερόλεπτα. Η τελική ταχύτητα παραμένει στα 325 km/h.

Για να συμβαδίζει με την επιπλέον δύναμη, το ηλεκτρονικό μπλοκέ διαφορικό έχει αναπρογραμματιστεί, όπως και το torque vectoring και οι προσαρμοζόμενες αναρτήσεις Bilstein DTX. Τοποθετήθηκε επίσης πιο σκληρή πίσω αντιστρεπτική ράβδος, ενώ η γεωμετρία της ανάρτησης έχει αναθεωρηθεί.

Aston Martin DB12 S

Οι ζάντες 21 ιντσών φορούν λάστιχα Michelin Pilot Sport 5S και τα κάρμπον-κεραμικά φρένα είναι στάνταρ, με μεγαλύτερους εμπρός δίσκους (410 αντί 400 mm) και 27 kg λιγότερα το μη αναρτώμενο βάρος.

Προαιρετικά, η εξάτμιση τιτανίου μειώνει το βάρος κατά 11,7 kg σε σχέση με τη στάνταρ ανοξείδωτη εξάτμιση και αυξάνει τον ήχο κατά 1,5 dB, πάντα σε σχέση με το βάρος των 1.895 kg του βρετανικού κουπέ.

Aston Martin DB12 S

Η DB12 S ξεχωρίζει από τα διπλά σπόιλερ χαμηλά στον εμπρός προφυλακτήρα, τους μεγαλύτερους αεραγωγούς στο καπό, τα μαύρα πλαϊνά μαρσπιέ, τις διπλές οβάλ μπούκες της εξάτμισης εκατέρωθεν του μεγαλύτερου διαχύτη και την σταθερή πίσω πτέρυγα. Τα κόκκινα σήματα «S» στα εμπρός φτερά υπογραμμίζουν τη διαφορετικότητά της DB12 S.

Στο εσωτερικό, η DB12 S διαθέτει ηλεκτρικά καθίσματα Sport Plus (με προαιρετικά Performance από ανθρακονήματα) και επένδυση σε δέρμα ή Alcantara με σήμανση «S».

Aston Martin DB12 S

Ο αλουμινένιος επιλογέας των προγραμμάτων οδήγησης μπορεί επί΄σης να είναι κόκκινος -δυστυχώς όμως προαιρετικά, όπως και το θερμαινόμενο τιμόνι. Φυσικά, αν δεν σου φτάνουν τα παραπάνω, το τμήμα εξατομίκευσης «Q by Aston Martin» αναλαμβάνει να προσφέρει σχεδόν απεριόριστες επιλογές προσωπικής μοναδικότητας.

Η Aston Martin DB12 S θα διατεθεί τόσο ως κουπέ όσο και ως Volante (κάμπριο), με τις παραδόσεις να ξεκινούν στις αρχές του 2026.

 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube