node/29703

Αποκάλυψη για το νέο KIA ceed

Λίγο πριν το επίσημο ντεμπούτο στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης, η KIA αποκάλυψε το νέο ceed που ήρθε να κοντράρει το Volkswagen Golf και το Ford Focus.

Σύμφωνα με την KIA, το νέο ceed είναι το πιο προηγμένο τεχνολογικά αυτοκίνητο της κατηγορίας του. Στο στόχαστρο έχει ξεκάθαρα το Volkswagen Golf.  Είναι το πρώτο της οικογένειας Ceed που θα αποκτήσει σύντομα εκδόσεις estate και shooting brake.

Αν και επί του παρόντος τα Sportage και Sorento πετυχαίνουν καλύτερες πωλήσεις, το ceed παραμένει ένα πολύ σημαντικό αυτοκίνητο για την πορεία της KIA στην ευρωπαϊκή αγορά, στην οποία το μερίδιό της φτάνει πλέον το 3%, ποσοστό που έχει διπλασιαστεί από το 2006, όταν λανσαρίστηκε το πρώτο Ceed. Φέτος η μάρκα στοχεύει να ξεπεράσει τις 500.000 πωλήσεις στην Ευρώπη, για πρώτη φορά. Το νέο 5θυρο hatchback έχει πλέον πιο ώριμη εμφάνιση, με σαφώς πιο απλές και καθαρές γραμμές από το προηγούμενο. Στο πίσω μέρος, τα οβάλ φώτα δανείζονται στοιχεία από το κορυφαίο μοντέλο της εταιρείας, το Stinger. Οι διαθέσιμες επιλογές σε ζάντες είναι 15 ως 17 ιντσών.

Το μοντέλο βασίζεται στη νεότερη πλατφόρμα Κ2 της KIA, η οποία έχει εξελιχθεί στο ευρωπαϊκό κέντρο της μάρκας, στη Φρανκφούρτη. Προσφέρει αυξημένους εσωτερικούς χώρους και επιπλέον 15 λίτρα χώρου αποσκευών (συνολική χωρητικότητα 395 λίτρα). Το αποτύπωμα του είναι 2 cm φαρδύτερο από του προκατόχου του, ενώ το μήκος έχει μειωθεί κατά 2,3 εκατοστά. Η KIA υπόσχεται αυξημένη ευελιξία χάρη στο χαμηλότερο κέντρο βάρους της νέας πλατφόρμας. Η ανάρτηση αποτελείται από γόνατα MacPherson εμπρός και πολλαπλούς συνδέσμους πίσω, η οποία έχει εξελιχθεί κυρίως σε ευρωπαϊκούς δρόμους.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Δοκιμάζουμε το Hyundai i30 Fastback 1.4 T-GDI

Η γκάμα των κινητήρων θα περιλαμβάνει δύο κινητήρες βενζίνης και έναν πετρελαίου, τους ίδιους που χρησιμοποιεί και η Hyundai στο i30. Ο μικρότερος σε χωρητικότητα κινητήρας είναι ο 1.0 T-GDI με 120 ίππους, ωστόσο το ρόλο του βασικού παίζει ο ατμοσφαιρικός 1.4 των 100 ίππων. Υπάρχει και ο 1.4 T-GDI σε έκδοση με 140 ίππους που αντικαθιστά τον παλιό 1.6. Ο πετρελαιοκινητήρας είναι ένας, 1,6 λίτρων, σε έκδοση με 115 και 136 ίππων. Η κίνηση μεταδίδεται στους εμπρός τροχούς, με εξάρι χειροκίνητο κιβώτιο ή 7άρι διπλού συμπλέκτη προαιρετικά, με τον κινητήρα 1.4 βενζίνης και τον 1.6 ντίζελ.

Δύο προγράμματα οδήγησης, Normal και Sport επεμβαίνουν ρυθμίζοντας αναλόγως την απόκριση στο γκάζι και την υποβοήθηση στο τιμόνι. Το προαιρετικό πακέτο Eco προσθέτει ένα flap στην εμπρός γρίλια το οποίο κλείνει για να περιορίσει την αντίσταση και ανοίγει για να διευκολύνει την ψύξη πατώντας το αντίστοιχο κουμπί στην κονσόλα. Το πακέτο περιλαμβάνει και ένα αεροδυναμικό κάλυμμα που σκεπάζει το κάτω μέρος του αυτοκινήτου και λάστιχα μειωμένης αντίστασης κύλισης της Michelin.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Test drive: KIA Stonic 100 T-GDI

Στο εσωτερικό, το νέο σύστημα infotainment διατίθεται με οθόνη πέντε ή επτά ιντσών, ενώ και μια έκδοση με οθόνη αφής οκτώ ιντσών και Apple Car Play ή Android Auto θα είναι διαθέσιμη για τα κορυφαία επίπεδα εξοπλισμού. Ο εξοπλισμός θα περιλαμβάνει σύνδεση Bluetooth, αυτόματα φώτα, είσοδο χωρίς κλειδί, ασύρματη φόρτιση κινητού και θερμαινόμενο εμπρός παρμπρίζ.

Θα ενσωματώνει τεχνολογία αυτόνομης οδήγησης Επιπέδου 2 με συστήματα όπως το Lane Following Assist. Το οποίο αναλαμβάνει να χειρίζεται το γκάζι, το φρένο και το τιμόνι. Και μπορεί ακόμη και να προτείνει ποια λωρίδα να ακολουθήσεις για να προχωρήσεις πιο γρήγορα στην κίνηση. Θα έχει επίσης σύστημα ελέγχου της τυφλής γωνίας, ενεργό cruise control, προειδοποίηση κινδύνου για ενδεχόμενη οπίσθια σύγκρουση, υποβοήθηση παρκαρίσματος και σύστημα αναγνώρισης πεζού ως πρόσθετη λειτουργία σε αυτό που ελέγχει το περιβάλλον εμπρός και προειδοποιεί για ενδεχόμενο κίνδυνο.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Test drive: KIA Rio 1.0 T-GDI 120

Το προηγούμενο γραφόταν cee’d. Η σημειολογία πίσω από το όνομα ήταν κάπως περίπλοκη. Ήταν μια σύντμηση των λέξεων Car of Europe with European design. Θα μπορούσε κανείς να πει ότι έβγαζε μια αγωνία, ενός αυτοκινήτου που δεν ήταν αλλά ήθελε να δηλώνει ευρωπαϊκό, όχι ΑΠΟ αλλά ΓΙΑ την Ευρώπη. Τώρα η KIA αφαίρεσε την απόστροφο. Το όνομα δεν επεξηγεί κάτι, δεν χρειάζεται γιατί πλέον είναι ευρωπαϊκό μοντέλο. Είναι απλώς γνώριμο, εύηχο και προφέρεται εύκολα.

TAGS
node/40261

MINI: Ετοιμάζει νέο μικρό ηλεκτρικό crossover

Η εταιρεία ανακοίνωσε επίσης πως οι διάδοχοι των MINI Hatch και MINI Countryman θα έχουν αμιγώς ηλεκτρικές εκδόσεις.

Πέμπτη, 29 Οκτωβρίου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

MINI: Ετοιμάζει νέο μικρό ηλεκτρικό crossover

Η ΜΙΝΙ ανακοίνωσε τα σχέδιά της για το μέλλον, δίνοντας έμφαση στον εξηλεκτρισμό και την επέκταση της γκάμας της, ενώ παράλληλα σκοπεύει να ισχυροποιήσει τη θέση της στην αγορά της Κίνας.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Test drive: MINI Cooper SE

Ο εξηλεκτρισμός της MINI έχει ήδη ξεκινήσει, με το υβριδικό MINI Cooper SE Countryman ALL4 και το αμιγώς ηλεκτρικό MINI Cooper SE, τα οποία αφορούν το 10% των πωλήσεων της εταιρείας. Στο μέλλον, οι νέες γενιές των δύο μοντέλων (τρίθυρο Hatchback και premium C-SUV) θα είναι διαθέσιμες σε αμιγώς ηλεκτρικές αλλά και σε συμβατικές εκδόσεις με θερμικά μοτέρ, για αυτούς που δεν είναι έτοιμοι ακόμα να εισέλθουν στον κόσμο της ηλεκτροκίνησης.

Παράλληλα, η εταιρεία θα επεκτείνει τη γκάμα της με ένα νέο μικρότερο crossover στην κατηγορία B-Segment (σουπερμίνι), το οποίο θα είναι διαθέσιμο αποκλειστικά ως ηλεκτρικό.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Δοκιμάζουμε το ανανεωμένο MINI Cooper SE Countryman ALL4

Όσον αφορά την Κίνα η οποία είναι η μεγαλύτερη αγορά αυτοκινήτων στον πλανήτη, η MINI θέλει να αυξήσει το μερίδιο αυτοκινήτων που πουλά εκεί από το 10% που είναι σήμερα. Για να το πετύχει αυτό θα ξεκινήσει την παραγωγή ηλεκτρικών οχημάτων στην Κίνα από το 2023 σε συνεργασία με την κινεζική Great Wall Motors. Τα MINI που θα παράγονται εκεί θα καλύψουν την αυξημένη ζήτηση που θα προκύψει στην αγορά της Κίνας, ενώ η παραγωγή στα υπόλοιπα εργοστάσια της εταιρείας θα διατηρηθεί σε σταθερά επίπεδα.

Όπως αναφέρει το δελτίο τύπου, δύο δεκαετίες μετά από την αναβίωση του ΜΙΝΙ Cooper, η βρετανική φίρμα που ανήκει στον όμιλο BMW έχει κατασκευάσει περίπου 4 εκατομμύρια αυτοκίνητα στο εργοστάσιό της στην Οξφόρδη, τα οποία έχουν πουληθεί σε περισσότερες από 100 χώρες ανά τον κόσμο.

*Στις εικόνες βλέπετε τα επίσημα σκίτσα της σημερινής δεύτερης γενιάς MINI Countryman.

[Πηγή: MINI]

node/40258

Επίσημο: Νέο Genesis GV70

Το δεύτερο SUV της Genesis έρχεται να γίνει ο πρώτος εκπρόσωπός της στην κατηγορία των premium D-SUV.

Πέμπτη, 29 Οκτωβρίου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

Επίσημο: Νέο Genesis GV70

Μετά από το ανανεωμένο G70, τα ολοκαίνουρια G80 και GV80 και τη ναυαρχίδα G90, η Genesis εμπλουτίζει τη γκάμα της με ένα δεύτερο SUV - το GV70. Το νέο μοντέλο τοποθετείται στην κατηγορία premium D-SUV, δηλαδή απέναντι από τα Audi Q5, BMW X3, Mercedes-Benz GLC, Alfa Romeo Stelvio και Volvo XC60.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Genesis G90 Limousine, η επιτομή της κορεατικής πολυτέλειας

Σχεδιαστικά, το GV70 υιοθετεί τη νέα σχεδιαστική γλώσσα "Athletic Elegance" της Genesis που έχει φέρει ένα ενιαίο look σε ολόκληρη τη γκάμα. Στο εμπρός μέρος κυριαρχεί η γρίλια Crest Grile που συνοδεύεται από τετραπλά φώτα LED, σπορ αεραγωγούς στον προφυλακτήρα και χρωμιωμένη ποδιά.

Genesis GV70

Στο προφίλ η εικόνα είναι δυναμική, με Parabolic Line που ξεκινά από τη μάσκα και κατεβαίνει προς την ουρά, νέα γραμμή παραθύρων, C-Pillar βαμμένο στο χρώμα του αμαξώματος και έντονη κλίση της οροφής. Πίσω, ξεχωρίζουμε τα μακρόστενα διπλά φώτα LED πάνω στην πόρτα που έχει έντονη καμπυλότητα, αλλά και τη μεγάλη εσοχή στον προφυλακτήρα που φιλοξενεί την πινακίδα και δύο στρογγυλές απολήξεις της εξάτμισης.

Στο εσωτερικό βρίσκουμε μια μακρόστενη οθόνη στην κορυφή του ταμπλό, ενιαίους αεραγωγούς με την γραμμή τους να προεκτείνεται και στις πόρτες, κεντρική κονσόλα οβάλ σχήματος με τα χειριστήρια του κλιματισμού και ένα κεντρικό τούνελ με τον περιστροφικό επιλογέα του αυτόματου κιβωτίου ταχυτήτων και το χειριστήριο για το infotainment.

Genesis GV70

Η έκδοση Sport (το εικονιζόμενο μοντέλο με κόκκινη εξωτερική απόχρωση) ξεχωρίζει από τις ζάντες 21" με μοτίβο G-Matrix, σκουρόχρωμες λεπτομέρειες, μεγαλύτερες εξατμίσεις με πιο έντονο ήχο, διαφορετικές επενδύσεις στο εσωτερικό, σπορ τιμόνι και διακοσμητικά από ανθρακονήματα.

H Genesis δεν αποκάλυψε πληροφορίες για τη γκάμα κινητήρων του GV70 - που προφανώς θα είναι κοινή με του G70 - όμως ανακοίνωσε πως θα είναι διαθέσιμο σε πισωκίνητες και τετρακίνητες εκδόσεις. Από σήμερα και για τους δύο επόμενους μήνες, η εταιρεία ξεκινά δοκιμαστικά test drive του GV70 στην Κορέα, έτσι ώστε να γίνουν οι τελικές βελτιστοποιήσεις πριν από την εμπορική πρεμιέρα του μοντέλου.

[Πηγή: Genesis]