375 PS για το αποχαιρετιστήριο Ford Focus RS Heritage Edition

Η αποχαιρετιστήρια έκδοση του υφιστάμενου Ford Focus RS φοράει μπλοκέ της Quaife εμπρός και αποδίδει 25 άλογα παραπάνω διά χειρός Mountune.

Αυτό το Ford Focus RS Heritage Edition είναι το κύκνειο άσμα για το σούπερσπορ χάτσμπακ του Μπλε Οβάλ που θα τερματίσει την παραγωγή του στις 6 Απριλίου.

Το Focus RS Heritage Edition είναι εξοπλισμένο με ό,τι έχει και δε έχει η προαιρετική λίστα εξοπλισμού, αλλά και με ένα αναβαθμισμένο εμπρός σύστημα, καθώς και 25 άλογα παραπάνω. Η αναβάθμιση του εμπρός συστήματος έγκειται στην τοποθέτηση ενός μπλοκέ Quaife, το όδιο που προστέθηκε στην πρόσφατη έκδοση RS Limited Edition, προκειμένου να την κάνει πιο αποτελεσματική. Πίσω τα πράγματα παρέμειναν όπως τα γνωρίζουμε με το σύστημα της GKN, οπότε το «Drift Mode» είναι ικανό να στέλνει μέχρι και το 100% της ροπής σε καθένα πίσω τροχό, με το αυτοκίνητο να μπορεί να επιδοθεί σε μεγαλοπρεπή ντριφτ.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Ford Performance: Νέο Drift Stick για το Focus RS [video]

Στο Heritage Edition έχει φορεθεί το πακέτο «FPM375 Mountune» ως στάνταρ. Το κιτ αναβάθμισης αυξάνει την απόδοση κατά 25 PS και τη ροπή κατά 4,1 kgm, ανεβάζοντάς το στους 375 PS και στα 52 kgm. To πακέτο περιλαμβάνει μια ροϊκά βελτιωμένη εισαγωγή, μια αναβαθμισμένη βαλβίδα επανακυκλοφορίας του τούρμπο και μια αναχαρτογραφημένη ECU για να αξιοποιήσει στο έπακρο το νέο υλικό.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ Εμφύλιος πόλεμος από την Ford Performance [video]

Ως ένα χαιρετισμό προς τους πνευματικούς προγόνους  των RS, που ξεκίνησε 50 χρόνια πριν με το πρώτο Escort RS, το αυτοκίνητο είναι ζωγραφισμένο σε ένα κλασικό χρώμα Ford, το Tief Orange. Μια δημοφιλής απόχρωση στα κλασικά RS, όπως το το Escort Mexico.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ Mountune: Βελτίωση του Ford Focus RS στα 400 PS

Στο Heritage Edition προστέθηκαν επίσης διακριτικά «RS Edition», στα οποία συμπεριλαμβάνονται οι γκρι δαγκάνες των φρένων και οι μαύρες αλουμινένιες ζάντες, καθώς και μαύροι πλευρικοί καθρέφτες και μαύρη πίσω πτέρυγα. Στο εσωτερικό, υπάρχουν ημί-δερμάτινα καθίσματα Recaro, θερμαινόμενο τιμόνι, ενώ στάνταρ τοποθετούνται ηλιοροφή και πίσω αισθητήρες παρκαρίσματος.



Μόνο 50 κομμάτια θα κατασκευαστούν από αυτό το Heritage Edition, που καθένα τους θα ξεκινά από £39.895 ή 44.921.

Η διακοπή της παραγωγής του Focus RS προφανώς και φέρνει ακόμα πιο κοντά το Focus RS της επόμενης γενιάς, παρά τις φήμες ότι αυτό θα μπορούσε να μπει στο ψυγείο. Κάτι που θα μας προξενούσε ωστόσο έκπληξη, καθώς ο επικεφαλής της φίρμας, Jim Farley, έχει δηλώσει την απερίφραστη υποστήριξή του στα μοντέλα υψηλής απόδοσης, λόγω της ικανότητάς τους να ενισχύουν την εικόνα μιας εταιρείας.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ Ιστορία των Ford RS σε εικόνες

Το επόμενο Focus RS αναμένεται να ακολουθήσει το πρότυπο των προκατόχων του και να λανσαριστεί ένα χρόνο αργότερα από την τελευταία έκδοση του στάνταρ αυτοκινήτου. Οι πρώτες εκδόσεις της νέας γενιάς Focus θα κυκλοφορήσουν στην αγορά αργότερα μέσα στο 2018, αλλά το Focus RS θα βασιστεί σε μια ισχυρότερη έκδοση που θα κυκλοφορήσει το 2019. Αυτό σημαίνει ότι η παρουσίαση της επόμενης RS θα γίνει πιθανότατα στο πρώτο 3μηνο του 2020.

TAGS