Να πώς θα είναι το Volkswagen T-Roc δεύτερης γενιάς

Να πώς θα είναι το Volkswagen T-Roc δεύτερης γενιάς

Το επίσημο λανσάρισμα του ολοκαίνουργιου Volkswagen T-Roc πλησιάζει κι οι Γερμανοί μάς ανοίγουν την όρεξη.

Volkswagen T-Roc

Αυτή που βλέπεις είναι η πρώτη επίσημη φωτογραφία του νέου Volkswagen T-Roc. Η δεύτερη γενιά του δημοφιλούς SUV αναμένεται να παρουσιαστεί επίσημα τις επόμενες εβδομάδες.

Το πολυαναμενόμενο ντεμπούτο του στην έκθεση αυτοκινήτου του Μονάχου τον Σεπτέμβριο θα πλαισιώσει κι η αποκάλυψη του μικρού crossover ID.2X.

Το νέο Volkswagen T-Roc θα αποτελέσει το πρώτο μοντέλο της μάρκας που θα χρησιμοποιεί ένα νέο, πλήρως υβριδικό σύστημα μετάδοσης κίνησης.

Το νέο σύστημα προορίζεται επίσης για τα Golf και Tiguan

Volkswagen T-Roc

Μπορεί οι Γερμανοί να άργησαν λίγο παραπάνω, αλλά να που θα παρουσιάσουν μία διάταξη που πουλάει εξαιρετικά σε παγκόσμιο επίπεδο.

Με την Toyota, την πρώτη που την τελειοποίησε σε τέτοιο βαθμό, να δρέπει τους καρπούς της επένδυσής της. Η Volkswagen δεν έχει χρησιμοποιήσει ποτέ full hybrid διάταξη σε αυτοκίνητο παραγωγής.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Ιδού το νέο Volkswagen T-Roc, δεν είναι φτυστό το Tiguan;

Θα την «κουβαλήσει» αρμονικά για 9,5 χρόνια, όταν η εταιρεία θα αναγκαστεί να στραφεί πλήρως στην ηλεκτρική ενέργεια στην Ευρώπη. 

Σε συνδυασμό με τα επαναφορτιζόμενα υβριδικά, αλλά και τα 100% ηλεκτρικά, ο εξηλεκτρισμός της γκάμας των Γερμανών προχωρά αποτελεσματικά. Αυτό που δεν έχει γίνει γνωστό είναι αν το νέο T-Roc θα προσφέρεται και με κινητήρες πετρελαίου. Όπως γινόταν στην πρώτη γενιά του μοντέλου.

Volkswagen T-Roc

Όπως και να έχει, η Volkswagen χρειαζόταν μια τέτοια διάταξη. Πέρα από την Ευρώπη, πουλάει καλά και σε άλλες αγορές του πλανήτη.

«Έπρεπε να το κάνουμε ούτως ή άλλως, επειδή η Νότια Αμερική έχει ανάγκη από ένα HEV σύστημα μετάδοσης κίνησης», δήλωσε ο CEO Thomas Schäfer.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Το ηλεκτρικό Volkswagen ID.Roc θα αντικαταστήσει το T-Roc

«Είναι ενδιαφέρον ότι τα HEV έχουν γίνει επίσης ένα μεγάλο θέμα συζήτησης στις ΗΠΑ. Είναι μια τεχνολογία που όλοι έλεγαν ότι δεν ήταν πλέον απαραίτητη, αλλά τώρα με την επιβράδυνση των BEV στην Αμερική, υπάρχει μεγάλη ζήτηση και για τα HEV».

Δεν θα εισαχθεί σε κάθε μοντέλο που βασίζεται στην ίδια MQB πλατφόρμα με το T-Roc, αλλά θα προστεθεί στο Golf και το Tiguan τα επόμενα δύο χρόνια.

 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube