Mazda CX5: Του έδωσαν και κατάλαβε με μια οθονάρα να!

Mazda CX5: Του έδωσαν και κατάλαβε με μια οθονάρα να!

Το νέο Mazda CX5 έχει κεντρική οθόνη μεγαλύτερη από του Tesla Model 3.

Για χρόνια, η Mazda αντιστάθηκε στην τάση των γιγάντιων οθονών αφής και των μίνιμαλ κονσολών χωρίς διακόπτες, εμμένοντας στην πεποίθηση ότι ο οδηγός πρέπει να παραμένει συγκεντρωμένος στον δρόμο. Ήρθε όμως η ώρα που ενέδωσε κι έβαλε κι αυτή νερό στο κρασί της. Ή, για να είμαστε πιο ακριβείς, τοποθέτησε μια τεράστια οθόνη –και– στο νέο Mazda CX-5.

Δεν είναι η πρώτη φορά, το έκανε ήδη από την άνοιξη με το 100% ηλεκτρικό CX-6e. Εκεί όμως υπήρχε η «δικαιολογία» ότι πρόκειται για μοντέλο με κινεζικές ρίζες, εξελιγμένο εξαρχής με την κινεζική αγορά κατά νου.

Τώρα όμως, το Mazda CX-5 έρχεται από τον σκληρό πυρήνα της Hiroshima. Και μια οθόνη μεγαλύτερη από αυτή του Model 3 θα μπορούσε να χαρακτηριστεί έως και ρηξικέλευθη κίνηση

Mazda CX5

Και πόσο μεγάλο είναι το νέο infotainment; Φτάνει έως τις 15,6 ίντσες, δηλαδή ελαφρώς μεγαλύτερη από εκείνη του Model 3. Ο γνωστός περιστροφικός επιλογέας της Mazda έχει πια εξαφανιστεί, όπως και ο ξεχωριστός πίνακας χειριστηρίων HVAC, με όλα τα κουμπιά του κλιματισμού να περνούν πλέον στην κεντρική οθόνη.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Το επόμενο Mazda3 θα είναι ένα επαναφορτιζόμενο Deepal;

Σύμφωνα με τον Matthew Valbuena, διευθυντή έργου για τις τεχνολογίες εντός οχήματος στη Mazda Βόρειας Αμερικής, η εταιρεία εξακολουθεί να πιστεύει ότι το σημαντικότερο πράγμα που πρέπει να κάνει ο οδηγός είναι να επικεντρώνεται στην οδήγηση.

Mazda CX5

Το νέο σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας ενσωματώνει τεχνολογία της Google και το φωνητικό σύστημα Gemini, επιτρέποντας εύκολες ρυθμίσεις χωρίς ο οδηγός να απομακρύνει τα μάτια του από τον δρόμο. 

Οι Χάρτες της Google περιλαμβάνονται στον στάνταρ εξοπλισμό, όπως και η πρόσβαση στο Play Store, όπου μπορούν να εγκατασταθούν διάφορες εφαρμογές -συμπεριλαμβανομένου και του YouTube.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Test drive: Mazda6e Long Range, νέα εποχή

«Ο στόχος μας με το CX-5 του 2026 ήταν να κάνουμε την τεχνολογία εύχρηστη, διατηρώντας παράλληλα τον οδηγό συγκεντρωμένο στον δρόμο», τονίζει ο Valbuena. «Έχουν γίνει πολλές δοκιμές για την ανάπτυξη του τελευταίου συστήματος infotainment της Mazda και πιστεύουμε ότι προσφέρει εξίσου εύχρηστη αλληλεπίδραση με ένα smartphone».

Η Mazda σχεδίασε επίσης ένα νέο τιμόνι για το CX-5 του 2026. Σε αυτή την περίπτωση, η εταιρεία θέλησε να τοποθετήσει όσο το δυνατόν περισσότερα χειριστήρια επάνω του, ώστε ο οδηγός να μπορεί να πραγματοποιεί πολλές λειτουργίες διαισθητικά.

 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google News Facebook Twitter Instagram YouTube