Ενέδωσε! Το νέο ηλεκτρικό Mazda CX-6e με τερατώδη οθόνη

Ενέδωσε! Το νέο ηλεκτρικό Mazda CX-6e με τερατώδη οθόνη

Το νέο EZ-60, που θα ονομάζεται Mazda CX-6e στην Ευρώπη, διαθέτει έναν εξαιρετικά εντυπωσιακό εσωτερικό εξοπλισμό με μια τεράστια οθόνη. Με τη Hiroshima να ενδίδει σε ό,τι εξοβέλιζε μέχρι σήμερα.

Mazda CX-6e

Ύστερα το Mazda 6e, ο Ιάπωνας κατασκευαστής ετοιμάζεται να λανσάρει στην αγορά ένα ακόμα νέο 100% ηλεκτρικό. Όπως και το σεντάν 6e, το SUV Mazda CX-6e (γνωστό στην Κίνα ως EZ-60 και που παρουσιάστηκε αυτή την εβδομάδα στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Σαγκάης 2025) βασίζεται σε μια αρχιτεκτονική της Deepal, φίρμα του κινεζικού ομίλου Changan.

Πριν από λίγες μέρες είχαμε δει ήδη τις εξωτερικές γραμμές του Mazda CX-6e, αλλά τώρα έχουμε και τις πρώτες εικόνες του εσωτερικού, όπως τις δημοσίευσε κυρίως το CarNewsChina. Και το λιγότερο που μπορούμε να πούμε είναι ότι η Mazda έκανε ό,τι μπορούσε για να εντυπωσιάσει το τοπικό κοινό: Στο εσωτερικό υπάρχει μια τεράστια πανοραμική οθόνη 26,5 ιντσών -πιθανώς η μεγαλύτερη στην τρέχουσα παραγωγή αυτοκινήτων! Ακόμα και το Deepal S07, πάνω στο οποίο βασίζεται, μένει πίσω καταϊδρωμένο με τη «μόλις» 15,6 ιντσών οθόνη του. Φυσικά, δεν πρέπει να περιορίζουμε την ποιότητα ενός αυτοκινήτου μόνο στο μέγεθος της οθόνης του.

Θα χρειαστεί να περιμένουμε μερικές ακόμα εβδομάδες για να ανακαλύψουμε την ευρωπαϊκή έκδοση του νέου ηλεκτρικού SUV, Mazda CX-6e

Mazda CX-6e

Διότι στην πραγματικότητα, το Mazda CX-6e δεν θα έχει κάτι το ιδιαίτερα εντυπωσιακό να επιδείξει σε ό,τι αφορά τις ηλεκτρικές επιδόσεις σε σύγκριση με τον ανταγωνισμό. Αυτό το μεγάλο SUV μήκους 4,85 m χρησιμοποιεί τεχνολογία πολύ παρόμοια με εκείνη της πρόσφατης μπερλίνας 6e, με μπαταρίες χωρητικότητας 80 kWh για την κορυφαία έκδοση, ταχύτητες φόρτισης στον μέσον όρο και σχετική απόδοση. Ωστόσο, η Mazda ανακοίνωσε και το λανσάρισμα μιας έκδοσης με θερμικό επαυξητή αυτονομίας, που θα συνδυάζει έναν μικρό βενζινοκινητήρα 1,5 λίτρων με 98 ίππους και μπαταρίες χωρητικότητας 31,73 kWh.

Η συνολική μέγιστη ισχύς του μοντέλου αυτού, που θα κινείται αποκλειστικά με ηλεκτρικό κινητήρα στους πίσω τροχούς θα είναι 258 ίπποι με 160 km 100% ηλεκτρικής αυτονομίας, σύμφωνα με τον εξαιρετικά αισιόδοξο κινεζικό κύκλο πιστοποίησης.

Θα χρειαστεί να περιμένουμε μερικές ακόμα εβδομάδες για να ανακαλύψουμε την ευρωπαϊκή έκδοση του νέου ηλεκτρικού SUV της Mazda και να μάθουμε αν η έκδοση με επαυξημένης αυτονομίας θα εισαχθεί και στην Ευρώπη. Η τιμή αυτών των μοντέλων πιθανόν να παίξει καθοριστικό ρόλο, δεδομένου του πολύ σκληρού ανταγωνισμού που επικρατεί σήμερα.

 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube