Το επόμενο Mazda3 θα είναι ένα επαναφορτιζόμενο Deepal;

Το επόμενο Mazda3 θα είναι ένα επαναφορτιζόμενο Deepal;

Το Mazda3 ενδέχεται να αντικατασταθεί σε ορισμένες αγορές με μια ηλεκτρική έκδοση που θα κατασκευάζεται στην Κίνα.

Mazda3

Το σημερινό Mazda3 διακρίνεται για τον οδηγοκεντρικό του χαρακτήρα. Το δίλιτρο κινητήριο σύνολο όμως «σκοντάφτει» στο στρεβλό ελληνικό φορολογικό σύστημα. Την ίδια στιγμή, στη Hiroshima βλέπουν ότι το «κινεζικό» 6e πάει πολύ καλά, οπότε εξετάζουν το ενδεχόμενο διεύρυνσης της συνεργασίας τους με τους Κινέζους εταίρους.

Θυμίζουμε ότι αρχικά είχε αποφασιστεί το EZ-6 να πωλείται αποκλειστικά στην Κίνα. Βασισμένο στο Deepal SL03 της Changan, πήρε στη συνέχεια το πράσινο φως για διάθεση και στην Ευρώπη, με την ονομασία 6e.

Τώρα, η φημολογία ότι το επόμενο Mazda3 θα ακολουθήσει την ίδια μοίρα εντείνεται

Mazda3

Ενδεικτικές είναι οι πρόσφατες αιτήσεις κατοχύρωσης εμπορικών σημάτων για το «Mazda3e» σε Αυστραλία, Ηνωμένο Βασίλειο και Ευρώπη. Παράλληλα, η αυτοκινητοβιομηχανία με έδρα το Chongqing παρουσίασε και την μπερλίνα Deepal L06, η οποία θα μπορούσε κάλλιστα να αποτελέσει τη βάση του πρώτου Mazda3e.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Vision X‑Compact, έτσι θα είναι το επόμενο Mazda 2;

Αν η Mazda κινηθεί όπως στην περίπτωση του 6e, το 3e θα δανειστεί τα μηχανικά μέρη της Deepal. Το L06 προβλέπεται να κυκλοφορήσει σε δύο εκδόσεις: Μια υβριδική EREV και μία 100% ηλεκτρική.

Η έκδοση EREV συνδυάζει έναν ατμοσφαιρικό 1,5 lt των 98 ίππων με μπαταρία LFP 28,39 kWh και ηλεκτροκινητήρα 258 ίππων στον πίσω άξονα. Προσφέρει ηλεκτρική αυτονομία 180 km στον κύκλο WLTP και, όταν αδειάσει η μπαταρία, καταναλώνει 4,38 lt/100 km.

Mazda3

Η αμιγώς ηλεκτρική εκδοχή του Deepal L06 διαθέτει επίσης πίσω ηλεκτροκινητήρα, απόδοσης 272 ίππων, και δύο επιλογές μπαταρίας: 56 ή 69 kWh.

Στο εσωτερικό, αναμένεται πιο premium αισθητική σε σχέση με το μοντέλο-δότη της Deepal. Να σημειωθεί όμως ότι στα Mazda που αναπτύσσονται με την κινεζική αγορά ως πρώτη προτεραιότητα, οι οθόνες είναι πραγματικά τεράστιες.

Το ίδιο ισχύει και για τις διαστάσεις. Το L06 έχει μήκος 4.830 mm, σημαντικά μεγαλύτερο από το σημερινό Mazda3. Αυτό σημαίνει ότι το επόμενο «τριάρι» θα αποκτήσει -επιτέλους- ευρυχωρία στο πίσω κάθισμα, αλλά υπάρχει ο κίνδυνος να γίνει… υπερβολικά μεγάλο.

 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google News Facebook Twitter Instagram YouTube