Η Pagani Huayra R Evo θα τρομοκρατεί τις πίστες με 900 PS

Η Pagani Huayra R Evo θα τρομοκρατεί τις πίστες με 900 PS

Το πιστάδικο ιταλικό hypercar εμπνέεται από το Le Mans και τους αγώνες Indy κι είναι πολύ πιο ακραίο από την απλή R.

Αν κι η Pagani Huayra αντικαταστάθηκε από την Utopia το 2022, ο Ιταλός κατασκευαστής συνεχίζει να παράγει ειδικές εκδόσεις βασισμένες σε παλαιότερα αριστουργήματα.

Έτσι, μετά την άφιξη της Imola Roadster πέρσι, η Pagani Huayra R Evo είναι μια ξεσκέπαστη με μακριά ουρά εξέλιξη της κανονικής Huayra R.

Με 900 PS σε 1.060 kg και ψαγμένη αεροδυναμική, η πιστάδικη Pagani Huayra R Evo μπορεί να κινηθεί με τον ρυθμό των σημερινών αγωνιστικών του Le Mans

Όπως συνηθίζει ο Horacio Pagani, ένας τερατώδης V12 βρίσκεται στην καρδιά του θηρίου, αποδίδοντας 900 PS και 770 Nm.

Pagani Huayra

Το μοτέρ ζυγίζει κάτω από 200 kg, 198 για την ακρίβεια, κι αποδίδει τη μέγιστη ισχύ στις 8.250 rpm. Η μέγιστη ροπή παραμένει σταθερή από τις 5.800 ως τις 8.200 rpm. Ο κόφτης έρχεται 1.000 rpm υψηλότερα.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Σύγκρουση μεταξύ Porsche 911 GT2 RS και Pagani Huayra BC στη Monza [video]

Η κανονική R έχει ελαφρώς διαφορετικές καμπύλες ροπής, αφού η Evo φοράει διαφορετική εισαγωγή κι άλλους εκκεντροφόρους. Καμία διαφορά ωστόσο αναφορικά με το ασυγχρόνιστο σειριακό 6άρι κιβώτιο ταχυτήτων που κατασκευάζει η HWA και ζυγίζει 80 kg. 

Pagani Huayra

Μια σημαντική διαφορά που δεν φαίνεται είναι η χρήση ανθρακονημάτων ανώτερης τεχνολογίας, που αναπτύχθηκαν για την Utopia. Έτσι, η Pagani Huayra R Evo υπόσχεται 38% βελτιωμένη ακαμψία για το ίδιο βάρος, πολύ εντυπωσιακά νούμερα.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Pagani Huayra με μοτέρ Daewoo. Τύφλα να 'χει η ορίτζιναλ! [video]

Με Pirelli P Zero Slick ελαστικά διάστασης 280/680 R19 μπροστά και 345/725 R20 πίσω, η τελική ταχύτητα φτάνει τα 350 km/h.

Pagani Huayra

Tο πίσω μέρος εκτείνεται κατά 190 mm, τρόπον τινά όπως στην Codalunga. Και σε συνδυασμό με το μπροστινό σπόιλερ που έχει μεγαλώσει κατά 101 mm, το μήκος είναι συνολικά 30 cm μεγαλύτερο.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ H Pagani είπε «όχι» σε υβριδικό σύνολο 1.000 PS για την Utopia

Ως αποτέλεσμα, τα αεροδυναμικά βοηθήματα αποδίδουν πιο σωστά, με τη downforce να έχει αυξηθεί κατά 45%. Στα 320 km/h, η κάθετη αεροδυναμικά παραγόμενη δύναμη ισούται με 1.060 kg, το στεγνό βάρος του αυτοκινήτου δηλαδή.

Pagani Huayra

Στο εσωτερικό, τα καθίσματα καλύπτονται με πυρίμαχο υλικό, διαθέτουν ζώνες έξι σημείων κι ανθρακονημάτινα προσκέφαλα με ειδική πλευρική στήριξη. Η Pagani Huayra R Evo μπορεί να προσφερθεί και με δεξιοτίμονη διάταξη.

Pagani Huayra

Ο Horacio Pagani πήρε την ιδέα για την ξεσκέπαστη Evo παρακολουθώντας έναν αγώνα Formula Indy στο Nashville των ΗΠΑ.

Η εξέλιξη του νέου μοντέλου χρειάστηκε περίπου δύο χρόνια για να ολοκληρωθεί, με την Pagani να δηλώνει ότι μπορεί να κινηθεί στον ρυθμό των σημερινών αγωνιστικών Le Mans Prototype 2.

Pagani Huayra

Ας ελπίσουμε ότι οι λίγοι τυχεροί ιδιοκτήτες θα δοκιμάσουν να επαληθεύσουν τον ισχυρισμό κι οι Evo δεν θα παρκάρουν απλώς σε κάποιο γκαράζ, αυξάνοντας την τιμή τους μελλοντικά.

 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube