H Pagani είπε «όχι» σε υβριδικό σύνολο 1.000 PS για την Utopia

H Pagani είπε «όχι» σε υβριδικό σύνολο 1.000 PS για την Utopia

H Pagani είπε «όχι» στο υβριδικό σύνολο με πάνω 1.000 PS της Mercedes-AMG, καθώς θα αύξανε σημαντικά το βάρος του νέου της hypercar.

Pagani Utopia

Πριν από λίγες μέρες η Pagani παρουσίασε την Utopia, τον διάδοχο της Huayra. Το νέο ιταλικό hypercar γυρίσει την πλάτη στο εξηλεκτρισμένο trend της αυτοκινητοβιομηχανίας, θέλοντας να παρέχει στους ιδιοκτήτες της μια πιο παραδοσιακή και ανόθευτη οδική εμπειρία.

Στο κέντρο της βρίσκεται ένας twin-turbo V12 6,0 λίτρων με περιεχόμενη γωνία 60 μοιρών, της Mercedes-AMG, με την ισχύ του να φτάνει τους 864 PS στις 6.000 rpm και τη ροπή τα 1.100 Nm στις 2.800-5.900 rpm.

Η κίνηση μεταφέρεται στους πίσω τροχούς μέσω ενός ηλεκτρονικά ελεγχόμενου διαφορικού και ενός αυτοματοποιημένου «ρομποτικού» κιβωτίου 7 σχέσεων. Για τους πιο μερακλήδες υπάρχει η δυνατότητα απόκτησης της Utopia και με χειροκίνητο κιβώτιο της Xtrac, επίσης επτά σχέσεων.

Pagani Utopia

Ο μη εξηλεκτρισμός της Utopia δεν ήταν αναγκαστικός, αλλά επιλογή της μάρκας, απορρίπτοντας μάλιστα ένα αρκετά πιο εντυπωσιακό νούμερο ισχύος.

Ο Horacio Pagani αποκάλυψε ότι η εταιρεία είχε πρόσβαση στο plug-in υβριδικό σύνολο της Mercedes-AMG GT 63 S E Performance που αποτελείται από έναν twin-turbo V8 4,0 λίτρων και έναν ηλεκτροκινητήρα, με την συνδυαστική απόδοση να αγγίζει τους 843 PS.

Σύμφωνα με τα όσα αποκάλυψε ο Αργεντινός ιδρυτής της ιταλικής φίρμας, για χάρη της Utopia  η ισχύς του συστήματος θα ξεπερνούσε τους 1.000 PS. Ωστόσο, παρόλο που το σύστημα θα απέδιδε πάνω από 150 PS περισσότερους από τον twin-turbo V12, η Pagani έμεινε πιστή στην παράδοσή της και γύρισε την πλάτη στον εξηλεκτρισμό.

Ο λόγος; Το υβριδικό σύνολο είναι σημαντικά πιο βαρύ από τον V12 και παρά την περισσότερη ισχύ, οι εξομοιώσεις της Pagani έδειξαν ότι η εξηλεκτρισμένη Utopia θα ήταν περίπου 5" πιο αργή στο Nürburgring από τo μοντέλο με τον V12.

Pagani Utopia

«Tα μοντέλα της Pagani πρέπει να έχουν χαμηλό βάρος. Θα συνεχίσουμε να επενδύουμε στον εξηλεκτρισμό, αλλά ο κύριος στόχος μας είναι να βρούμε ένα τρόπο να κάνουμε το αυτοκίνητο πιο απολαυστικό, πιο Pagani» δήλωσε το αφεντικό της μάρκας, Horacio Pagani.

Θυμίζουμε ότι μετά από μια μικρή αύξηση της παραγωγής λόγω ζήτησης, η Pagani Utopia θα κατασκευαστεί σε μόλις 99 αντίτυπα με τιμή που θα κυμαίνεται στα περίπου 2 εκατομμύρια ευρώ.

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube