Ford Focus: Επιστρέφει ως crossover και με πληθώρα κινητήρων

Ford Focus: Επιστρέφει ως crossover και με πληθώρα κινητήρων

Το Ford Focus θα είναι ξανά μαζί μας σε δύο χρόνια, αλλά θα είναι ψηλωμένο και λογικά βαρύτερο. Θα καταφέρει να διατηρήσει την αθλητικότητα των προγόνων του;

Ford Focus

Η παραγωγή του τρέχοντος Ford Focus αναμένεται να τερματιστεί τον Νοέμβριο, καθώς η αμερικανική εταιρεία κλείνει το εργοστάσιό της στο Saarlouis στη Γερμανία. Πριν δύο χρόνια σταμάτησε την παραγωγή του Fiesta το 2023, ώστε να εστιάσει στα ηλεκτρικά crossover Explorer και Capri.

Αυτή τη στιγμή, το φθηνότερο μοντέλο της είναι το Puma και οι ευρωπαϊκές πωλήσεις της είναι χαμηλότερες σε σχέση με τα συνηθισμένα. Αλλά το νέο Ford Focus θα καταφθάσει το 2027 για να ενισχύσει την γκάμα της.

Θα κατασκευάζεται στην Ισπανία και θα είναι σύμφωνο με το πνεύμα της εποχής, που θέλει το αγοραστικό κοινό να προτιμά τα SUV και τα crossover

Ford Focus

Δεν θα αντικαταστήσει το Kuga, αλλά θα πωλείται παράλληλα με αυτό. Με υβριδικούς βενζινοκινητήρες και 100% ηλεκτρικά συστήματα κίνησης, κάτι ανάλογο με το Puma δηλαδή

Καθώς Kuga και Focus θα κατασκευάζονται παράλληλα στο εργοστάσιο της Ford στη Βαλένθια, αναμένεται επίσης να είναι παραπλήσια όσον αφορά το μέγεθος. Για να αποφευχθεί η ανάγκη για δαπανηρές τροποποιήσεις στη γραμμή παραγωγής, ενώ παράλληλα θα μοιράζονται βασικά εξαρτήματα.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Πόσα θα έδινες για ένα Ford Focus πρώτης γενιάς με 216 km;

Το νέο μοντέλο είναι πολύ πιθανό να βασίζεται στην ίδια πλατφόρμα «C2» που χρησιμοποιεί η Ford για τα κατηγορίας C μοντέλα της στην Ευρώπη. Έχοντας χρησιμοποιηθεί για πρώτη φορά στο εξερχόμενο Focus 4ης γενιάς από το 2018, αυτή η πλατφόρμα μπορεί να στεγάσει από μπερλίνες έως SUV.

Απόδειξη της ευπροσάρμοστης φύσης της. Ωστόσο, μέχρι στιγμής δεν έχει ενσωματώσει ένα αμιγώς ηλεκτρικό σύστημα μετάδοσης κίνησης.

Ford Focus

Σε πρόσφατη συνέντευξή του, ο εκτελεστικός πρόεδρος Bill Ford επανέλαβε τη σημασία προσφοράς κινητήρων εσωτερικής καύσης στην ευρωπαϊκή γκάμα της εταιρείας. 

«Στο μέλλον, η ηλεκτροκίνηση θα παίξει πολύ σημαντικό ρόλο στις μεταφορές, αλλά δεν θα είναι μόνη. Τα θερμικά μοτέρ θα φθίνουν σταδιακά, αλλά δεν θα εξαφανιστούν. Θα δούμε διαφοροποιήσεις ανάλογα με την περιοχή».

«Στη Ford, έχουμε επενδύσει στις καθαρές τεχνολογίες και νιώθω καλά γι' αυτό. Αλλά εξαρτάται από τους πελάτες. Είναι δική μας δουλειά να τους προσφέρουμε αυτό που επιθυμούν».

 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube