
Ferrari SC40: One-off φόρος τιμής στη θρυλική F40
Η μία και μοναδική Ferrari SC40 αναβιώνει το πνεύμα της F40 μέσω του Special Projects Programme του Maranello. Βασίζεται στην 296 GTB και καλύτερα μη ρωτάς πόσο κοστίζει.

Αφού επανέφερε το όνομα «Testarossa» για την αντικατάσταση της SF90 Stradale, το Maranello συνεχίζει να σκαλίζει το ένδοξο παρελθόν του. Το νέο δημιούργημα ονομάζεται Ferrari SC40 και αποτίει φόρο τιμής στη θρυλική F40, χωρίς όμως να πρόκειται για άμεσο διάδοχο του τελευταίου μοντέλου που ενέκρινε προσωπικά ο Enzo Ferrari.
Η Ferrari SC40 ξεκίνησε τη ζωή της ως μία ακόμη 296 GTB Berlinetta, αλλά δεν έχει και τόσες οπτικές ομοιότητες, καθώς το αμάξωμα έχει επανασχεδιαστεί πλήρως. Ενώ η αρχική F40 σχεδιάστηκε από τον Pininfarina, η SC40 είναι μια εσωτερική δημιουργία του Ferrari Styling Centre, με επικεφαλής τον Flavio Manzoni.
Πέρα από το εξατομικευμένο αμάξωμα, οι διάσπαρτες λεπτομέρειες -όπως η ανάγλυφη επιγραφή «SC40» στο πλάι της πίσω πτέρυγας, το λευκό χρώμα και οι μοναδικές ζάντες συνθέτουν μια πραγματικά ξεχωριστή δημιουργία.
Ωστόσο, η Ferrari δεν είχε ως στόχο να αναδημιουργήσει την F40. Η SC40 περιγράφεται ως «ένα μοντέλο με τη δική του ξεχωριστή προσωπικότητα»
Ιδανικά, θα επιθυμούσαμε να διαθέτει αναδυόμενους προβολείς, χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων με το παραδοσιακό «χτένι» και έναν διτούρμπινο V8 -ό,τι έκανε δηλαδή και η F40. Αντίθετα, στα μηχανικά της μέρη παραμένει μια 296 GTB, δηλαδή επαναφορτιζόμενη υβριδική. Εξ ου και η ένδειξη «Charge» στο αλουμινένιο πορτάκι πίσω από τον οδηγό.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Lewis Hamilton, ποζάρει ντυμένος σαν τον «Γέρο» δίπλα σε F40
Επομένως, ο οδηγός «θα αρκεστεί» σε έναν twin-turbo V6 2,9 lt, που με τη συνδρομή ενός ηλεκτροκινητήρα αποδίδει συνολικά 830 ίππους -σχεδόν τους διπλάσιους σε σχέση με το αρχέτυπο.
Στο εσωτερικό, οι αλλαγές είναι ελάχιστες αλλά ουσιαστικές. Η εκτεταμένη χρήση Kevlar διοχετεύει το πνεύμα της F40, καλύπτοντας μεγάλο μέρος της καμπίνας -από το τιμόνι και το ταμπλό, μέχρι τα πατάκια και τα καθίσματα.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Ferrari F40 συναντήθηκε «τυχαία» με Porsche 962C [video]
Η Ferrari δεν έχει αποκαλύψει την τιμή, αλλά είναι ασφαλές να υποθέσουμε ότι μιλάμε για μια τελείως διαφορετική κατηγορία χρημάτων σε σχέση με τη βασική 296 GTB. Τα μοντέλα που δημιουργούνται μέσω του Special Projects Programme της εταιρείας συνήθως χρειάζονται περίπου δύο χρόνια για να ολοκληρωθούν, με τον ιδιοκτήτη να συμμετέχει ενεργά στο στάδιο του σχεδιασμού.