
Έρχεται το Kia EV1 και δεν θα είναι αποκλειστικά ηλεκτρικό
Σε αντίθεση με προηγούμενες εξαγγελίες, το Kia EV1 ενδέχεται να φορά και θερμικούς κινητήρες.

Την τελευταία μέρα του περασμένου Φεβρουαρίου ανακοινώθηκε ότι το νέο Kia EV1, ο αντικαταστάτης του Picanto, θα φέρει 100% ηλεκτρικό σύστημα μετάδοσης κίνησης. Ώστε να τοποθετηθεί κάτω από το επερχόμενο EV2 και να αντιμετωπίσει τα μελλοντικά Renault Twingo και Volkswagen ID.1.
Τώρα, η κορεατική εταιρεία έρχεται να δώσει περισσότερες πληροφορίες και να διασαφηνίσει ότι σκέπτεται και την προσφορά του με υβριδικά, ακόμα και με 100% βενζινοκίνητα μοτέρ. Ωστόσο, δεν έχει αποφασίσει αν τα θερμικά σύνολα θα μπουν στο Kia EV1 ή αν απλώς θα συνεχίσει να πουλάει ταυτόχρονα και το σημερινό Picanto. Ίσως το τελευταίο να είναι η πιο λογική επιλογή.
Δεν θα είναι η πρώτη εταιρεία που καταφεύγει σε κάτι τέτοιο. Η αλήθεια είναι πως πρόκειται για μια κίνηση χαμηλού ρίσκου
Όλο και περισσότεροι κατασκευαστές αποφασίζουν να επεκτείνουν την παροχή θερμικών μοντέλων, αφουγκραζόμενοι τις ανάγκες της αγοράς. Όμως, σε αντίθεση με άλλους που συναντούν εμπόδιο τα πρόστιμα που αφορούν τον μέσο όρο του CO₂, η Kia δεν πονοκεφαλιάζει για αυτό.
Οι ηλεκτρικές της πωλήσεις αντιπροσωπεύουν σημαντικό μερίδιο του συνόλου των ταξινομήσεών της, οπότε έχει την ευχέρεια να παρατείνει τη ζωή σε υπάρχοντα θερμικά μοντέλα. Όπως το Picanto.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Κι όμως, υπάρχει ηλεκτρικό Kia Pride του 1996, με 8” στο 0-100
Άλλωστε, θα πρέπει να καλύψει και το κενό που θα δημιουργηθεί στην γκάμα της. Το ηλεκτρικό Kia EV1 σχεδιάζεται ώστε «να κοστίζει κάτω από €25.000», σημαντικά περισσότερα από τα €15.890 που ξεκινά σήμερα το Picanto στην ελληνική αγορά.
Ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Kia, Ho Sung Song, δήλωσε ότι η Kia θα συνεχίσει να επενδύει σε όλες τις τεχνολογίες καυσίμων. Καθώς είναι ένας παγκόσμιος κατασκευαστής που ανταποκρίνεται στις διαφορετικές απαιτήσεις των διάφορων αγορών.
Ο Song πιστεύει ακράδαντα στη στροφή προς τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, αλλά δηλώνει ότι η Kia οφείλει να παραμένει ευέλικτη στην προσέγγισή της. «Ο τελικός προορισμός στην Ευρώπη είναι τα ηλεκτρικά, γι' αυτό και θέλω να είμαι ένας πολύ ισχυρός παίκτης στα BEV στην Ευρώπη», δήλωσε ο Song.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Kia PV5, παρουσιάστηκε το ηλεκτρικό βαν του μέλλοντος [video]
«Αλλά αν εξετάσουμε την παγκόσμια ζήτηση, θα πρέπει να έχουμε εναλλακτικές επιλογές, όπως υβριδικά, plug-in hybrid και EREV». Με την τελευταία επιλογή να είναι πιο κατάλληλη για μεγαλύτερα, βαρύτερα μοντέλα, στα οποία η αμιγώς ηλεκτρική τεχνολογία είναι λιγότερο συμβατή.
Το πρώτο EREV της Kia αναμένεται να κυκλοφορήσει μέχρι το τέλος της δεκαετίας, στο πλαίσιο της υιοθέτησης της συγκεκριμένης υβριδικής τεχνολογίας στα μεγαλύτερα μοντέλα.
Οι κινητήρες εσωτερικής καύσης θα συνεχίσουν να είναι σημαντικοί για τις αναδυόμενες αγορές όπως η Βόρεια Αφρική, όπου «δεν διαθέτουν την υποδομή» για ηλεκτροκίνηση. Για τον σκοπό αυτό, ο Song δεν θέτει ημερομηνία λήξης στην εξέλιξη κινητήρων εσωτερικής καύσης για την εταιρεία του.