Έρχεται Hyundai Tucson N, με 300 ίππους και τετρακίνηση

Έρχεται Hyundai Tucson N, με 300 ίππους και τετρακίνηση

Με τα SUV να ανεβαίνουν συνεχώς σε πωλήσεις, το επόμενο Ν μπορεί να είναι το Hyundai Tucson.

Hyundai Tucson

Μόλις πριν λίγες ώρες παρουσιάσαμε την πρώτη εικόνα του ολοκαίνουργιου Hyundai Tucson. Αναμένεται την επόμενη χρονιά και δεν θα έχει πολλά κοινά σχεδιαστικά στοχεία με τη σημερινή γενιά.

Τα ευχάριστα νέα αφορούν και το ενδεχόμενο ύπαρξης έκδοσης Ν, με ισχύ που θα κινείται περίξ των 300 ίππων. Ενώ εξετάζεται το ενδεχόμενο να έχει και τετρακίνηση, όχι όμως με κεντρικό άξονα. Αλλά με ηλεκτροκινητήρα πίσω. Λύση που χρησιμοποιείται προσφάτως από αρκετούς κατασκευαστές.  

Μιλώντας στο Auto Express, ο Joon Park της Hyundai N δήλωσε: «Δεν περιοριζόμαστε στα ηλεκτρικά μοντέλα», καθώς «θα δώσουμε περισσότερη έμφαση και στους κινητήρες εσωτερικής καύσης».

Τα τελευταία μοντέλα του τμήματος Ν ήταν το καινούργιο Ioniq 6 N και το πρόσφατα ανανεωμένο Ioniq 5 N

Hyundai Tucson

Ο Park συνέχισε αφήνοντας να εννοηθεί ότι η εταιρεία είναι ανοιχτή στη χρήση υβριδικών κινητήρων στα μοντέλα N, αν και τα «χαρακτηριστικά» τους θα πρέπει να είναι διαφορετικά από το σύνηθες. Δηλαδή να μην επικεντρώνονται στην οικονομία αλλά στην κατανάλωση.

Το δυνατότερο Hyundai Tucson στη σημερινή γκάμα είναι το επαναφορτιζόμενο υβριδικό των 252 ίππων. Αλλά και το αυξημένο βάρος. Από τα μοντέλα που δεν μπαίνουν στην πρίζα, ισχυρότερο είναι το full hybrid των 215 ίππων και 367 Nm.

Επιταχύνει από στάση στα 100 km/h σε 8,2” και η τελική του ταχύτητα φτάνει τα 186 km/h. Νούμερα που θα ωχριούν μπροστά σε αυτά του Ν των 300 ίππων. Φυσικά, δεν περιμένουμε αντίστοιχα χαμηλή κατανάλωση με τα 6,1 lt ανά 100 km του full hybrid. 

Hyundai Tucson

Αξίζει να σημειωθεί ότι η σημερινή έκδοση είναι αποκλειστικά προσθιοκίνητη. Η Hyundai ίσως δεν ασχοληθεί καθόλου με το θερμικό μοτέρ των 1,6 lt, απλώς ενσωματώσει έναν ηλεκτροκινητήρα πίσω.

Κάτι που θα προσδώσει τετρακίνηση στο μεσαίο SUV και θα αυξήσει την ισχύ στα επίπεδα που επιθυμεί η κορεατική εταιρεία.

Η άλλη λύση είναι να καταφύγουν σε μια αμιγώς θερμική λύση, υιοθετώντας ένα υπερτροφοδοτούμενο 4κύλινδρο σύνολο 2,0 lt. Λίγο πριν καταργηθεί το i30 N, απέδιδε 280 ίππους από τις 5,500 έως τις 6.000 rpm και 392 Nm από τις 2.100 έως τις 4.700 rpm. Μόνο με μπροστινή κίνηση όμως. Αναμένουμε...

 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube