Μοιάζει με «απλό» R34 GT-R, αλλά θα ξεπεράσει τα 500 χιλιάρικα
Υπάρχουν πολλά Nissan R34 GT-R, αλλά το συγκεκριμένο έχει ένα κάρο ιδιαιτερότητες. Για αυτό και θα πουληθεί «χρυσάφι».
Στον μαγικό κόσμο του ιαπωνικού tuning, λίγα ονόματα έχουν το ειδικό βάρος του οίκου Tommykaira. Μία από τις κορυφαίες δημιουργίες του, η Tommykaira RZ, βασίζεται στο Nissan R34 GT-R και μόλις εμφανίστηκε προς πώληση.
Δεν πρόκειται απλώς για ένα ακόμη «πειραγμένο» Skyline. Ξεκίνησε τη ζωή του ως GT-R V-Spec, πριν υποστεί πλήρη αισθητική και μηχανική μεταμόρφωση από την Tommykaira.
Κατασκευάστηκαν ελάχιστα αντίτυπα, γεγονός που αναμένεται να εκτοξεύσει την τιμή του πάνω από τα 600.000 δολάρια, ειδικά αν αναλογιστεί κανείς ότι το συγκεκριμένο έχει διανύσει μόλις 20.191 km
Οι εξωτερικές αναβαθμίσεις ξεκινούν από το εμπρός μέρος, με λεπτομέρειες που χαρίζουν στο Nissan R34 GT-R μια πιο «στοχευμένη» και επιθετική εμφάνιση. Τα φαρδύτερα φτερά και οι εκτεταμένες πλαϊνές ποδιές προσθέτουν δραματικότητα, ενώ στο πίσω μέρος δεσπόζει μια σταθερή διπλή αεροτομή, τοποθετημένη πάνω σε αλουμινένιες βάσεις.
Αν και κάποιοι φανατικοί του Skyline ενδέχεται να προτιμούν την απόλυτα εργοστασιακή εικόνα, οι παρεμβάσεις της Tommykaira δύσκολα χαρακτηρίζονται υπερβολικές. Σε ένα μοντέλο που είδε τη φήμη του να εκτοξεύεται μέσω του Fast & Furious, έχουμε δει κατά καιρούς πολύ πιο ακραίες μετατροπές.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Tommykaira ZZ, η άγνωστη ιαπωνική απάντηση στη Lotus Elise
Ακόμη πιο συναρπαστικά από την εμφάνιση είναι όσα κρύβονται κάτω από το καπό. Ο θρυλικός διπλά υπερτροφοδοτούμενος RB26DETT των 2,6 lt έχει αναβαθμιστεί ώστε να αποδίδει 530 ίππους, σημαντικά περισσότερους από τους εργοστασιακούς 280 ίππους.
Ακόμη κι αν παραβλέψουμε τη γνωστή «συμφωνία κυρίων» της εποχής -καθώς η πραγματική εργοστασιακή ισχύς ξεπερνούσε τους 320 ίππους, μιλάμε για κέρδος άνω των 200 ίππων. Η Tommykaira πέτυχε την αύξηση αυτή μεγαλώνοντας τον κυβισμό στα 2,7 lt, προσθέτοντας custom στρόφαλο και μεγαλύτερα τούρμπο.
Τα αμορτισέρ είναι της Bilstein, ενώ το σύστημα πέδησης φέρει την υπογραφή της AP Racing με 6πίστονες δαγκάνες, οι οποίες κρύβονται πίσω από ζάντες μαγνησίου 19 ιντσών με χρυσό φινίρισμα.
Το αυτοκίνητο προσφέρεται μέσω δημοπρασίας, που έχει προγραμματιστεί για τις αρχές του επόμενου μήνα. Σύμφωνα με την καταχώριση, έχει διανύσει μόλις 20.191 km από τότε που αγοράστηκε καινούργιο το 1999, με μόλις 2.000 km να έχουν προστεθεί από τον σημερινό ιδιοκτήτη τα τελευταία 15 χρόνια.
Η εκτιμώμενη τιμή κυμαίνεται από 95 έως 105 εκατομμύρια γιεν, δηλαδή περίπου €516.000 έως €570.000.



