VW: Η παραγωγή του Golf θα διακοπεί Αύγουστο-Σεπτέμβριο

Η VW πρέπει να προσαρμοστεί στο νέο κύκλο πιστοποίησης WLTP. Για να διασφαλιστεί η μετάβαση στην παραγωγή, η γερμανική φίρμα θα σταματήσει την παραγωγή στο εργοστάσιο του Wolfsburg τον Αύγουστο και Σεπτέμβριο, με το Golf να επηρεάζεται ιδιαίτερα.

Η VW θα αναγκαστεί να σταματήσει προσωρινά τη συναρμολόγηση αυτοκινήτων στο Wolfsburg , εξαιτίας του νέου κύκλου μέτρησης της κατανάλωσης (WLTP - Worldwide Harmonised Light Vehicle Test Procedure).

Με βάση τις διατάξεις του WLTP, οι αυτοκινητοβιομηχανίες πρέπει από τον Σεπτέμβριο του 2018 να έχουν πιο αντιπροσωπευτικές και συμβατές με τις πραγματικές τιμές κατανάλωσης και καυσαερίων. Έτσι η VW θα αναγκαστεί να διακόψει προσωρινά την παραγωγή κάποιων μοντέλων ή εκδόσεων αυτών, έως ότου αυτά αποκτήσουν την πιστοποίηση που ορίζουν οι νέες νόρμες.

Όπως γράφουν οι New York Times, αναφερόμενος στην εξέλιξη αυτή ο Herbert Diess δήλωσε ότι θα πρέπει να δοκιμάσουμε πάνω από 200 εκδόσεις μοντέλων και να πάρουμε έγκριση για αυτές όσο το δυνατό πιο σύντομα. Έτσι, και για ένα συγκεκριμένο χρονικό διάστημα, θα παράγουμε στο Wolfsburg μοντέλα που πληρούν τις παραπάνω προϋποθέσεις. Ωστόσο, συμπλήρωσε, για να διασφαλίσουμε ότι δεν θα έχουμε ένα μεγάλο στοκ από τα υπόλοιπα οχήματα που θα αναμένουν να πάρουν έγκριση τύπου και μέχρις ότου όλο αυτό το θέμα διευθετηθεί, θα προχωρήσουμε στην αναστολή εργασιών στο Wolfsburg, για ένα χρονικό διάστημα που θα συμπέσει και με τις διακοπές του καλοκαιριού.

Η τοποθέτηση αυτή του Herbert Diess προκάλεσε την αντίδραση των εργαζομένων, οι οποίοι διά του εκπροσώπου τους, του Bernd Osterloh, τόνισαν ότι οι εργαζόμενοι δεν φέρουν κάποια ευθύνη για τις συγκεκριμένες εξελίξεις και ως εκ τούτου κάλεσε τη διοίκηση να βρει άμεσα λύση. Άλλωστε, τόνισε, η ευθύνη είναι της εταιρείας που έχει κατασκευάσει λίγες εγκαταστάσεις δοκιμών, οι οποίες υπό τις παρούσες συνθήκες δεν μπορούν να διαχειριστούν τον όγκο δοκιμών που απαιτείται. Και κατέληξε: Δεν θα επιτρέψουμε οι εξελίξεις αυτές να επιβαρύνουν έστω και στο ελάχιστο το εργατικό δυναμικό του εργοστασίου.

Να πούμε εδώ πως στο Wolfsburg απασχολούνται 62.000 υπάλληλοι και το εργοστάσιο συναρμολογεί τα Golf, Tiguan και Touran.

Τέλος, αξίζει να σημειώσουμε ότι κατά τη δημοσίευση των λεπτομερών οικονομικών αποτελεσμάτων του 2017 τον Μάρτιο, το VW Group περιέλαβε το WLTP μεταξύ των πιθανών κινδύνων για το 2018, παράλληλα με το κόστος του προγράμματος ηλεκτρικών αυτοκινήτων και των κανονισμών για τον περιορισμό των εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα (CO2).