Volvo, στοχεύει σε μείωση εκπομπών CO₂ κατά 75% μέχρι το 2030

Volvo, στοχεύει σε μείωση εκπομπών CO₂ κατά 75% μέχρι το 2030

Η Volvo ισχυροποιεί τη δέσμευσή της για την κλιματική δράση, στοχεύοντας να μειώσει τις εκπομπές CO2 ανά αυτοκίνητο κατά 75% έως το 2030 και σχεδιάζει τη χρήση αλουμινίου και χάλυβα μηδενικών εκπομπών.

Volvo C40 and XC40

Καθώς οι ηγέτες του κόσμου προετοιμάζονται για την κλιματική σύνοδο των Ηνωμένων Εθνών, COP28, στο Ντουμπάι, καθίσταται πιο σημαντικό από ποτέ για τις επιχειρήσεις να εντείνουν ακόμη περισσότερο τις προσπάθειές τους στο πεδίο της κλιματικής δράσης.

Στο πλαίσιο αυτό η σουηδική αυτοκινητοβιομηχανία ανακοίνωσε ότι ισχυροποιεί το κλιματικό της σχέδιο, ένα από τα πλέον φιλόδοξα στην αυτοκινητοβιομηχανία, με σκοπό να ελαττώσει τις εκπομπές CO2 ανά αυτοκίνητο κατά 75% έως το 2030, σε σύγκριση με το έτος αναφοράς, 2018.

Το 2024 είναι μία χρονιά ορόσημο για την Volvo, καθώς η σουηδική αυτοκινητοβιομηχανία θα σταματήσει την κατασκευή κινητήρων εσωτερικής καύσης

Volvo C40 Recharge

Πρόκειται για μία προσθήκη στη φιλοδοξία της εταιρείας να γίνει κλιματικά ουδέτερη έως το 2040 και να μειώσει τις εκπομπές CO2 ανά αυτοκίνητο κατά 40% από το 2018 έως το 2025. Κατά τους πρώτους εννέα μήνες του 2023, οι συνολικές εκπομπές CO2 ανά αυτοκίνητο ήταν 19% χαμηλότερες σε σχέση με το ορόσημο του 2018.

Η επίτευξη ενός τόσο φιλόδοξου στόχου, για περιορισμό των εκπομπών κατά 75% έως το 2030, απαιτεί να συνεχίσει η Volvo να εργάζεται για την υλοποίηση του υφιστάμενου στόχου της, που προβλέπει να διαθέτει προς πώληση μόνον αμιγώς ηλεκτρικά αυτοκίνητα έως το 2030, μηδενίζοντας έτσι τις εκπομπές στην εξάτμιση για το σύνολο της γκάμας.

Για να επιτευχθούν οι παραπάνω στόχοι, η Volvo ανακοινώνει ότι είναι μέλος της πρωτοβουλίας First Movers Coalition (FMC) που δημιουργήθηκε από το World Economic Forum, και θέτει την αγοραστική της δύναμη στην υπηρεσία αναδυόμενων καθαρών τεχνολογιών που θα ενισχύσουν τη μετάβαση στο αλουμίνιο σχεδόν μηδενικών εκπομπών.

Volvo XC60

Επιπλέον, αναλαμβάνει πρωτοβουλίες στον κλάδο του χάλυβα, μέσω της συνεργασίας της με τη σουηδική εταιρεία παραγωγής χάλυβα, SSAB. Η Volvo είναι ο πρώτος κατασκευαστής αυτοκινήτων που συνέπραξε με τη SSAB, με στόχο να διευρύνει τη δυνατότητα παραγωγής χάλυβα υψηλής ποιότητας σχεδόν μηδενικών εκπομπών για την αυτοκινητοβιομηχανία. Σήμερα, η Volvo έχει εξασφαλίσει πρόσβαση σε πρωτογενή και ανακυκλωμένα χαλύβδινα ελάσματα σχεδόν μηδενικών εκπομπών από τη SSAB, τα οποία σχεδιάζει να χρησιμοποιήσει σε ένα από τα προγράμματα αυτοκινήτων της έως το 2026.

Θυμίζουμε σε αυτό το σημείο, πως η σουηδική αυτοκινητοβιομηχανία έχει σε περίοπτη θέση στο χαρτοφυλάκιό της τον εξηλεκτρισμό της γκάμας της, με τα αποτελέσματα να είναι από τώρα ορατά. Ήδη, μέσα στους εννέα μήνες του 2023, το 16% των πωλήσεων της εταιρείας αφορούσε ηλεκτρικά αυτοκίνητα, κορωνίδα των οποίων αποτελεί το Volvo EX30, υποψήφιο για τον τίτλο του Ευρωπαϊκού Αυτοκινήτου της Χρονιάς για το 2024.

Volvo EX30

Παράλληλα, το 2024 είναι η χρονιά κατά την οποία οι θερμικοί κινητήρες των Σκανδιναβών θα ρίξουν τη δική τους αυλαία, με την Volvo να σταματά τις επενδύσεις σε έρευνα και εξέλιξη (Research and Development) θερμικών συνόλων.
 

 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube