Tesla
node/43538

Tesla: Aνακαλεί πάνω από 475.000 αυτοκίνητα

Η Tesla ανακαλεί πάνω από 475.000 Model 3 και Model S εξαιτίας προβλημάτων στην κάμερα οπισθοπορείας και στο εμπρός πορτ-μπαγκάζ.

Συνολικά, πάνω από 475.000 Model 3 και Model S ανακαλούνται σε ΗΠΑ και Κίνα εξαιτίας προβλημάτων που παρουσιάζονται στην κάμερα οπισθοπορείας και στο εμπρός πορτ-μπαγκάζ. H ανάκληση αφορά μοντέλα τα οποία έχουν κατασκευαστεί από το 2014 μέχρι το 2021.

Συγκεκριμένα, ο ηγέτης στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα ανακαλεί 356.309 Model 3 που βγήκαν από το εργοστάσιο από το 2017 μέχρι το 2020, λόγω πιθανής δυσλειτουργίας της κάμερας οπισθοπορείας. Επιπλέον, ανακαλούνται 119.009 Μodel S κατασκευής από το 2014 μέχρι το 2020, εξαιτίας πιθανού προβλήματος του εμπρός χώρου αποσκευών.

Tesla

Περίπου 200.000 από αυτά, αφορούν αυτοκίνητα που βρίσκονται στην αγορά της Kίνας. Αναλυτικότερα, η Tesla θα ανακαλέσει 19.697 Model S και 35.836 Model 3 που έχουν εισαχθεί στην χώρα αλλά και 144.208 Μodel 3 που έχουν κατασκευαστεί στην μονάδα παραγωγής της εταιρίας στην Κίνα.

Σύμφωνα με την Ομοσπονδία Οδικής Ασφάλειας των ΗΠΑ (NHTSA), το καλώδιο της κάμερας οπισθοπορείας στο Model 3 μπορεί να υποστεί ζημιά από τα άνοιγμα και το κλείσιμο του πορτ-μπαγκάζ διακόπτοντας έτσι την προβολή της εικόνας στον οδηγό. Ήδη 2.301 ιδιοκτήτες στις ΗΠΑ έχουν δηλώσει πως τα αυτοκίνητα τους έχουν εμφανίσει αυτό το πρόβλημα. 

Όσον αφορά, το μεγάλο ηλεκτρικό σεντάν, η ΝΗTSA αναφέρει ότι το εμπρός πορτ-μπαγκάζ μπορεί να μην ασφαλίζει σωστά χωρίς να ειδοποιείται ο οδηγός. Έτσι υπάρχει υψηλός κίνδυνος εκείνο να ανοίξει εν κινήσει, εμποδίζοντας την ορατότητα του οδηγού.

Tesla

Από την πλευρά της, η Tesla επισημαίνει ότι τα προβλήματα αυτά δεν έχουν προκαλέσει ποτέ κάποιο ατύχημα ή απώλεια ζωής. Η ανακοίνωση των ανακλήσεων προκάλεσε πτώση της τάξης του 3% στις μετοχές της εταιρίας η οποία όμως κατάφερε να ανακάμψει μέσα στην ίδια μέρα.

Δεν είναι η πρώτη φορά όπου ο Αμερικάνος κατασκευαστής βρίσκεται στο στόχαστρο της NHTSA. Θυμίζουμε ότι πρόσφατα, η τελευταία πραγματοποίησε ομοσπονδιακή έρευνα για την ασφάλεια του Passenger Play της Tesla. Έτσι, την ανάγκάσε να προχωρήσει σε αναβάθμιση του infotainment, ώστε το Passenger Play να μπορεί να ενεργοποιηθεί μόνο όταν το αυτοκίνητο είναι πλήρως ακινητοποιημένο.

[Πηγή: Reuters]