node/37730

Σταθμοί φόρτισης: Η California κάνει υποχρεωτική τη χρέωση ανά κιλοβατώρα

Όπως στα πρατήρια καυσίμων, στην California η επαναφόρτιση των ηλεκτρικών αυτοκινήτων θα χρεώνεται σύντομα για την ενέργεια που καταναλώνεται.

Αυτή είναι μια από τις μεγάλες συζητήσεις γύρω από το ηλεκτρικό αυτοκίνητο: Πρέπει να χρεώνεται η φόρτιση για τον χρόνο που ξοδεύεται στον τερματικό σταθμό, για την κατανάλωση ενέργειας ή για ένα συνδυασμό των δύο; Τις επιπτώσεις της χρονοχρέωσης τις αντιμετωπίσαμε στο πρόσφατο οδοιπορικό που κάναμε μέχρι τα Τρίκαλα και αντιμετωπίσαμε το παράλογο του να πληρώνεις το ίδιο είτε φορτίζεις για μια ώρα με 5 kW είτε με 50 kW.

Η California λοιπόν αποφάσισε: Επέλεξε την τιμολόγηση ανά κιλοβατώρα (kWh), έναν τρόπο που μιμείται αυτόν των πρατηρίων βενζίνης. Σε μια οθόνη, οι τερματικοί σταθμοί θα πρέπει συνεπώς να εμφανίζουν την ισχύ τους, την τιμή μονάδας ανά kWh και την αξία της τρέχουσας επαναφόρτισης σε πραγματικό χρόνο. Ο νόμος τίθεται σε ισχύ την 1η Ιανουαρίου 2020, αλλά οι φορείς εκμετάλλευσης έχουν στη διάθεσή τους εύλογη προθεσμία για να συμμορφωθούν.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Βρετανική Αστυνομία: Απογοητευμένη από τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα

Από το 2021, οι νέοι τερματικοί σταθμοί Επιπέδου 2 θα πρέπει να ενσωματώσουν αυτήν τη μέθοδο τιμολόγησης. Θα ακολουθηθούν από το 2023 από τους σταθμούς γρήγορης φόρτισης DC. Τέλος, όλα τα σημεία φόρτισης στην California, περιλαμβανομένων εκείνων που έχουν ήδη εγκατασταθεί, θα πρέπει να πληρούν το νέο πρότυπο μέχρι το 2033. Ένας νόμος που θα μπορούσε να εμπνεύσει και την Ευρώπη, όπου η χρέωση της φόρτισης αποτελεί σήμερα αποκλειστική επιλογή του φορέα εκμετάλλευσης. Προφανώς η χρέωση ανά κιλοβατώρα απλοποιεί τα πράγματα για το χρήστη, αλλά δεν ικανοποιεί τους διαχειριστές.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Μπαταρίες: Ποια η απώλεια χωρητικότητας στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα;

Οι εταιρείες που αναπτύσσουν τερματικά στην California αντιτάχθηκαν, αλλά μάταια, ενώ εκτός από την παροχή ηλεκτρικού ρεύματος, υποχρεώνονται πλέον να χρηματοδοτούν την εγκατάσταση και τη συντήρηση του τερματικού σταθμού. Στο σημείο αυτό να πούμε ότι οι διαχειρίστριες εταιρείες στην California χρεώνουν μέχρι στιγμής για υπηρεσίες όπως η στάθμευση, ο συνδεδεμένος χρόνος χωρίς επαναφόρτιση και η εκκίνηση της φόρτισης. Η Tesla, η οποία ήδη χρεώνει ανά kWh, θα πρέπει να εγκαταστήσει οθόνες στους ταχυφορτιστές της. Οι άλλοι πάροχοι θα πρέπει να αναβαθμίσουν τους σταθμούς τους.

node/40235

Σχεδιαστής μόδας θα πληρώσει στη Ferrari αποζημίωση €300.000 [video]

Παραποίησε και χρησιμοποίησε χωρίς την άδεια της Ferrari, αυτοκίνητά της σε επίδειξη μόδας. 

Δευτέρα, 26 Οκτωβρίου 2020 | Θοδωρής Τσίκας Επικοινωνία

Σχεδιαστής μόδας θα πληρώσει στη Ferrari αποζημίωση €300.000 [video]

O Ελβετός σχεδιαστής μόδας, Philipp Plein, καλείται με δικαστική απόφαση να πληρώσει αποζημίωση ύψους €300.000 στη Ferrari, αλλά και €25.000 για αμοιβή δικηγόρων, καθώς δικαστήριο του Μιλάνο έκρινε ότι παρατύπως χρησιμοποίησε αυτοκίνητα της ιταλικής φίρμας σε επίδειξη μόδας. 

Ο Philipp Plein πραγματοποίησε το 2017 μια επίδειξη μόδας στα... εφέ της οποίας συμπεριέλαβε αρκετά supercars και μοτοσικλέτες, στα οποία για να τα κάνει πιο εντυπωσιακά τοποθέτησε φώτα LED, αλλοιώνοντας ουσιαστικά την εικόνα των οχημάτων.

Επιπλέον, όπως αναφέρεται στην αγωγή της Ferrari, ο σχεδιαστής μόδας χρησιμοποίησε τα αυτοκίνητα της εταιρείας χωρίς την άδειά της για διαφημιστικούς λόγους και για να προμοτάρει τις δημιουργίες του. 

Με βάση την απόφαση ο Plein υποχρεούται να αφαιρέσει από τον ιστότοπό του αλλά και από όλα τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης όλες τις φωτογραφίες και τα βίντεο στα οποία μπορεί να εμφανίζεται αυτοκίνητο ή το σήμα της Ferrari του, απειλούμενος με πρόστιμο €10.000 για κάθε φωτογραφία ή βίντεο που θα εμφανίζεται μετά την έκδοση της απόφασης. 

Η απόφαση για τις φωτογραφίες και τα βίντεο είναι άμεσα εκτελεστή, παρόλο που ο Plein άσκησε έφεση η οποία θα εκδικαστεί την άνοιξη του 2021. 

node/40232

Η ΕΕ έτοιμη να ανάψει το «πράσινο φως» στη συγχώνευση FCA και PSA

Η κοινή εταιρεία Stellantis που θα δημιουργηθεί θα είναι η 4η μεγαλύτερη αυτοκινητοβιομηχανία στον κόσμο.

Δευτέρα, 26 Οκτωβρίου 2020 | Θοδωρής Τσίκας Επικοινωνία

Η ΕΕ έτοιμη να ανάψει το «πράσινο φως» στη συγχώνευση FCA και PSA

Η Fiat Chrysler και η PSA αναμένεται να πάρουν την οριστική έγκριση της ΕΕ για τη συγχώνευσή τους ύψους €38 δις, μια κίνηση που θα δημιουργήσει την 4η μεγαλύτερη αυτοκινητοβιομηχανία στον κόσμο. 

Το πράσινο φως από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή θα επισημοποιήσει τη δημιουργία της Stellantis, ενός ομίλου που προβλέπεται να αποκομήσει τεράστια κέρδη από κοινά δίκτυα πωλήσεων σε ΗΠΑ και Ευρώπη, ενώ τα σχέδια προβλέπουν και ευρεία ανάπτυξη της ηλεκτροκίνησης στην Κϊνα και στη Γηραία Ήπειρο. 

Η συγχώνευση ανακοινώθηκε στα τέλη του περασμένου έτους και θα ενώσει μάρκες όπως οι FΙΑΤ, Jeep, Dodge, Ram και Maserati με τις Peugeot, Opel και DS - ενώ στοχεύει σε ετήσιες περικοπές κόστους € 5 δις χωρίς να κλείσει εργοστάσια.

Για να μετριάσει τις αντιμονοπωλιακές ανησυχίες της ΕΕ, η PSA προσφέρθηκε να ενισχύσει την ιαπωνική αντίπαλη Toyota Motor Corp, με την οποία έχει μια κοινή επιχείρηση van, αυξάνοντας την παραγωγή και πωλώντας τα φορτηγά σε τιμή κόστους.

Η FCA και η PSA θα επιτρέψουν επίσης στους αντιπροσώπους τους σε ορισμένες πόλεις να επισκευάσουν ανταγωνιστικές μάρκες.

FCA και PSA δήλωσαν ότι ελπίζουν να ολοκληρώσουν τη συγχώνευση το πρώτο τρίμηνο του 2021. Μόλις τον περασμένο μήνα, η FCA και η PSA αναδιάρθρωσαν τους όρους της συμφωνίας τους για να εξοικονομήσουν χρήματα και αύξησαν τη στοχευμένη εξοικονόμηση κόστους λόγω της οικονομικής κρίσης λόγω του κορωνοϊού.

Οι εταιρείες δήλωσαν ότι περίπου το 40% της εξοικονόμησης θα προέλθει από έξοδα που σχετίζονται με προϊόντα, 40% από αγορές και 20% από άλλους τομείς, όπως μάρκετινγκ, πληροφορική και logistics.