Βρετανική Αστυνομία: Απογοητευμένη από τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα

Βρετανική Αστυνομία: Απογοητευμένη από τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα

Χρονοβόρα φόρτιση, μικρή αυτονομία και ασύμβατες τεχνολογίες δεν επιτρέπουν τη διασφάλιση μιας καταδίωξης υπόπτων και επείγουσες επεμβάσεις, σύμφωνα με δημοσίευμα της Daily Mail.

Στο Ηνωμένο βασίλειο, οι αστυνομικές υπηρεσίες διαθέτουν σε επιχειρησιακή ετοιμότητα συνολικά 448 ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Ένας σημαντικός στόλος που λειτουργεί για να ενισχύσει την εικόνα της Αστυνομίας και για να μειώσει τη φορολογική επιβάρυνση της υπηρεσίας ανάλογα με την πόλη.

Το πρόβλημα είναι ότι τελικά, τα αυτοκίνητα αυτά χρησιμοποιούνται μόνο για επεμβάσεις που δεν χαρακτηρίζονται «έκτακτης ανάγκης» και για να πηγαινοφέρνουν ανώτερους και ανώτατους αξιωματικούς. Σύμφωνα με την Daily Mail, η οποία ισχυρίζεται ότι στηρίζεται σε αστυνομικές αναφορές, τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα «δεν μπορούν να ικανοποιήσουν τις απαιτήσεις μιας έκτακτης ανάγκης ή μιας καταδίωξης». Χρειάζονται «πολύ χρόνο για να φορτιστούν και να είναι έτοιμα [για να ανταποκριθούν σε κλήσεις] και μπορεί να εξαντληθούν από μπαταρία πριν από το τέλος μιας 6ωρης βάρδιας».

Scotland Yard

Η βρετανική εφημερίδα ανέφερε ότι 30 από τις 46 αστυνομικές μονάδες της χώρας έχουν αγοράσει ή μισθώσει οχήματα με μηδενικές εκπομπές με συνολικό κόστος τουλάχιστον £1,49 εκατ. (€1,74 εκατ.). Στο Λονδίνο, η Scotland Yard έχει 134 ηλεκτρικά αυτοκίνητα και στοχεύει να εξηλεκτρίσει ολόκληρο τον στόλο της το 2050.

Μια στρατηγική που επιτρέπει να μην καταβάλλει μεν το ημερήσιο τέλος στον δήμο, αλλά είναι αναποτελεσματική κατά του εγκλήματος. «Η αγορά δεν έχει ακόμη ωριμάσει αρκετά, έτσι ώστε να προσφέρει οχήματα εναλλακτικών καυσίμων, ικανά να ικανοποιήσουν τις απαιτήσεις του ρόλου των περιπολικών καταδίωξης», ανέφερε εσωτερική έκθεση που έχει στα χέρια της η Daily Mail.

Scotland Yard

Μειονέκτημα διαπιστώθηκε επίσης από την Αστυνομία του Staffordshire, η οποία δηλώνει σε έκθεση ότι τα οχήματα αυτά «δυσκολεύονται να αντιμετωπίσουν τις δύσκολες ανάγκες των υπηρεσιών έκτακτης ανάγκης». «Τα αυτόνομα συστήματα οδήγησης και ασφάλειας είναι ασύμβατα με την καταδίωξη ή τη δυναμική οδήγηση», προσθέτει. «Το αυτόματο φρενάρισμα έκτακτης ανάγκης, ο περιορισμός της μέγιστης ταχύτητας και τα φώτα ημέρας αποτελούν όλα τους εμπόδια στις επιχειρήσεις», εξηγεί επίσης η Αστυνομία του Thames Valley.

[Πηγή Daily Mail]

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube