node/26004

Σιγά μη σου πουλήσουμε LaFerrari Aperta

Η Ferrari αρνείται να πουλήσει LaFerrari Aperta σε πασίγνωστο συλλέκτη αυτοκινήτων, διότι κάνει πολύ ντόρο με τη συλλογή του!

Το όνομά του είναι David Lee και είναι ένας από τους πιο γνωστούς συλλέκτες εξωτικών αυτοκινήτων στον κόσμο με ων ουκ έστιν αριθμό ακολούθων στο Instagram.

Τι ήθελε λοιπόν αυτό ο ανθρωπάκος; Μια LaFerrari Aperta την οποία το Mαranello αρνείται πεισμόνως να του πουλήσει. Και ο Lee για το ιταλικό μαγαζί δεν είναι κανένα τυχαίος. Η συλλογή του διαθέτει πέντε από τις ακριβότερες Ferrari που κατασκευάστηκαν ποτέ: 288 GTO, F40, F50, Enzo και LaFerrari, ενώ πρόσφατα παρέλαβε μια καινούργια F12tdf. Εδώ να σημειώσουμε ότι το Maranello έχει αρνηθεί την πώληση της LaFerrari Aperta και στον Preston Henn, εξίσου σημαντικό συλλέκτη Ferrari.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Για, πιάσε μου μια Ferrari F12tdf σε κίτρινο

Για να δελεάσει μάλιστα το εργοστάσιο να του κάνει τη χάρη να τον καλέσει για να προσθέσει την Aperta στη συλλογή του, o Lee προσφάτως παρήγγειλε ακόμη τέσσερα καινούργια κομμάτια. Και για να μην έχετε ελλείψεις, η συλλογή του Lee περιλαμβάνει ακόμη μια 250 Lusso Competizione του 1964 και ένα μονοθέσιο Formula 1 του Michael Schumacher.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Ferrari: Πέντε από τις ναυαρχίδες της στην πίστα [videos]

Μιλώντας στους Los Angeles Times, ο Lee αποκάλυψε ότι παρά την αγάπη του για τη φίρμα και την ασύλληπτη συλλογή του, η Ferrari δεν θέλει να του πουλήσει μια LaFerrari Aperta. Σύμφωνα με πηγή που πρόσκειται στο Maranello, ο Ιταλός κατασκευαστής δεν είναι ευτυχισμένος με την online παρουσία του Lee. «Το εργοστάσιο δεν του αρέσει η δημοσιότητα που δημιουργεί. Μισούν όλο αυτό το ντόρο και λατρεύουν όλο αυτό το ντόρο», είπε με νόημα η πηγή.

Ο ίδιος ο Lee λέει ότι χρησιμοποιεί απλώς τα social media για να μοιραστεί την αγάπη του για τη φίρμα και την περηφάνεια του γι’ αυτή τη συλλογή. «Η αγάπη μου για τη φίρμα και η ευχαρίστηση που παίρνω μοιραζόμενος τη σπέσιαλ συλλογή μου με το κοινό δεν κάνει παρά μόνο καλό στο μέλλον της Ferrari. Αν οι άνθρωποι στη Ferrari θεωρούν ότι πρόκειται για αυτοπροβολή, δεν μπορώ να βοηθήσω σε αυτό».

Ενώ συνέθετε τη συλλογή του και προσπαθούσε να εισέλθει στο αποκλειστικό κλαμπ της Ferrari, ο Lee απορρίφθηκε από το εργοστάσιο και παλιότερα, αυτή τη φορά για την αγορά της κουπέ LaFerrari. Ευτυχώς γι’ αυτόν, μπόρεσε να εξασφαλίσει την εξαγορά μιας παράδοσης από άλλον Βορειομερικανό συλλέκτη. Μάλλον θα πρέπει να κάνει το ίδιο και με τη LaFerrari Aperta.

TAGS
node/39376

Toyota: Παραμένει ο κατασκευαστής αυτοκινήτων με τη μεγαλύτερη αξία στον κόσμο

Σύμφωνα με την κατάταξη του BrandZ, η Toyota διατηρεί την θέση της στην κορυφή του κλάδου.

Τετάρτη, 01 Ιουλίου 2020 | Επικοινωνία

Toyota: Παραμένει ο κατασκευαστής αυτοκινήτων με τη μεγαλύτερη αξία στον κόσμο

Σύμφωνα με την ετήσια έρευνα του BrandZ για τις 100 εταιρείες με τη μεγαλύτερη αξία, η Toyota παραμένει ο πολυτιμότερος κατασκευαστής αυτοκινήτων για το 2020, τερματίζοντας στην 48η θέση της γενικής κατάταξης, παρά τη μείωση 3% της αξίας της σε σχέση με το 2019.

Δεύτερη στον κλάδο της αυτοκίνησης έρχεται η Mercedes-Benz (-9%) στην 56η θέση γενικής, ακολουθούμενη από την BMW (-12%) στην 61η θέση γενικής. Για το 2020, μόνο 3 κατασκευαστές αυτοκινήτων κατάφεραν να συμπεριληφθούν στο Top 100, καθώς η Ford (-10%) και η Honda (-15%) έπεσαν σε χαμηλότερες θέσεις.

Η μόνη από τις 10 εταιρείες αυτοκινήτων που συμπεριλαμβάνονται στην μελέτη, η οποία είδε την αξία της να αυξάνεται το 2020 ήταν η αμερικανική Tesla (+22%) που διαμορφώθηκε στα $11,35 δισεκατομμύρια. Αντίθετα, τη μεγαλύτερη πτώση σε σχέση με πέρυσι σημείωσε η Nissan (-18%) πέφτοντας στα $8,66 δισεκατομμύρια. 

Ο Graham Staplehurst, υπεύθυνος στρατηγικής του BrandZ, δήλωσε στο Automotive News: «Από το 2008, ο κλάδος του αυτοκινήτου έχασε αξία και ποτέ δεν ανέκαμψε.»

Για την ιστορία, η εταιρεία με την μεγαλύτερη αξία στον κόσμο ανεξαρτήτως αντικειμένου ήταν η Amazon με $415,8 δισεκατομμύρια (+32%), αφήνοντας στη δεύτερη θέση την Apple, στην τρίτη την Microsoft και στην τέταρτη την Google.

[Πηγή: BrandZ Top 100 μέσω Motor1]

TAGS
node/39375

Volkswagen: Δεν θα κατασκευάσει εργοστάσιο στην Τουρκία

Ο όμιλος Volkswagen εγκαταλείπει τα σχέδια για την κατασκευή εργοστασίου 4.000 θέσεων εργασίας στην περιοχή της Σμύρνης.

Τετάρτη, 01 Ιουλίου 2020 | Επικοινωνία

Volkswagen: Δεν θα κατασκευάσει εργοστάσιο στην Τουρκία

Το Volkswagen Group ανακοίνωσε σήμερα (Τετάρτη 1/7) πως δεν θα προχωρήσει στην κατασκευή εργοστασίου στην Τουρκία, εξαιτίας της κρίσης του κλάδου του αυτοκινήτου που προκλήθηκε από την πανδημία του νέου κορονοϊού. “Η κατάσταση δεν είναι η ίδια σε σχέση με πριν από τον κορονοϊό”, δήλωσε εκπρόσωπος της Volkswagen.

Το εργοστάσιο της γερμανικής αυτοκινητοβιομηχανίας επρόκειτο να κατασκευαστεί στην περιοχή της Σμύρνης και θα δημιουργούσε 4.000 θέσεις εργασίας. Το 2019, ο όμιλος Volkswagen είχε ήδη αναβάλει την απόφαση για την επένδυση, αφού η Τουρκία ξεκίνησε τις επίμαχες στρατιωτικές της επιχειρήσεις στην βόρεια Συρία. Η οριστική εγκατάλειψη του σχεδίου εξηγείται από τις επιπτώσεις του κορονοϊού στην αγορά του αυτοκινήτου.

Όπως και συνολικά ο κλάδος του αυτοκινήτου, η Volkswagen επλήγη σοβαρά κατά το πρώτο εξάμηνο του 2020 από τις συνέπειες της πανδημίας, που προκάλεσε δραστική μείωση των πωλήσεων. Εκμεταλλευόμενος την ανάκαμψη της ζήτησης, ο όμιλος αποφάσισε ωστόσο να θέσει τέλος στο σχήμα της αναγκαστικής άδειας για το σύνολο των γερμανικών εργοστασίων.

Η κρίση του κλάδου του αυτοκινήτου, πυλώνα της γερμανικής οικονομίας, απειλεί μακροπρόθεσμα 100.000 θέσεις εργασίας στην Γερμανία, σύμφωνα με τον εμπειρογνώμονα στον τομέα Φερντινάντ Ντουντενχόφερ.

[Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ μέσω NewsIT]