node/39027

Renault: Φήμες για κλείσιμο εργοστασίων και κατάργηση του Alpine A110

Οι εγκαταστάσεις της Renault στο Dieppe όπου παράγεται τo Alpine A110 είναι πιθανό να κλείσουν.

Σύμφωνα με ρεπορτάζ του Automotive News Europe, στα πλαίσια περικοπών εξόδων, η Renault ετοιμάζεται να κλείσει αρκετά εργοστάσια σε γαλλικό έδαφος. Ανάμεσα σε αυτά φημολογείται πως είναι και οι εγκαταστάσεις της στη Dieppe, θέτοντας σε κίνδυνο το μέλλον της Alpine A110 που παράγεται εκεί.

Η A110 έκανε πρεμιέρα στην έκθεση Γενεύης το 2017, αναβιώνοντας το ομώνυμο ιστορικό μοντέλο (1966-1977). Το γαλλικό σπορτσκαρ βασίζεται σε αλουμινένιο πλαίσιο, με κεντρικά τοποθετημένο υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα 1,8 λίτρων που αποδίδει 252 PS και στέλνει τη δύναμη στους πίσω τροχούς μέσω αυτόματου κιβωτίου διπλόυ συμπλέκτη 7 σχέσεων. Το 2019 παρουσιάστηκε η ισχυρότερη έκδοση A110S με 292 PS και πιο επιθετικό στήσιμο ενώ το 2020 είδαμε το πρωτότυπο A110 SportsX με περιπετειώδη εμφάνιση.

Ο λόγος που η Renault εξετάζει το κλείσιμο του εργοστασίου στο Dieppe είναι πως στις εγκαταστάσεις απασχολούνται μόλις 400 άτομα ενώ το A110 είναι ένα μοντέλο περιορισμένης παραγωγής, μειώνοντας το οικονομικό αντίκτυπο που θα έχει η ενδεχόμενη κατάργησή του.

Εκτός από το Dieppe, η γαλλική φίρμα εξετάζει το κλείσιμο των εργοστασίων στο Flins (εκεί όπου παράγονται το ηλεκτρικό Zoe και το Nissan Micra και μέχρι πρότινος το Renault Clio),στο Choisy le Roy και στο Morbihan.

Renault Alpine at Dieppe

Στόχος της Renault είναι να εξοικονομήσει €2 δισεκατομμύρια μέχρι το 2022, ενώ παράλληλα βρίσκεται σε διαπραγμάτευση με τη γαλλική κυβέρνηση για ένα κρατικό πακέτο ενίσχυσης ύψους κοντά στα €5 δισ. μετά από πτώση των πωλήσεων λόγω του COVID-19. Εκτός από τις φήμες για το A110, ακούγεται πως και τα Scénic, Espace και Talisman δεν θα έχουν αντικαταστάτη, και θα καταργηθούν σταδιακά από τη γκάμα της γαλλικής φίρμας.

Περισσότερες πληροφορίες για το σχέδιο περικοπών της Renault θα έχουμε στις 28 Μαΐου οπότε είναι προγραμματισμένη και η επίσημη ανακοίνωση.

node/39969

VW: Δωρεάν φόρτιση για τρία χρόνια στις ΗΠΑ σε όσους αγοράσουν το ID.4

Αύριο η επίσημη αποκάλυψη του πρώτου ηλεκτρικού SUV της VW. 

Τρίτη, 22 Σεπτεμβρίου 2020 | Θοδωρής Τσίκας Επικοινωνία

VW: Δωρεάν φόρτιση για τρία χρόνια στις ΗΠΑ σε όσους αγοράσουν το ID.4

Με την επίσημη αποκάλυψη του ηλεκτρικού SUV της VW, του ID.4 να είναι προγραμματισμένη για αύριο, η VW στις ΗΠΑ ξεκίνησε ήδη τις προωθητικές ενέργειες για να μεπι όσο πιο δυναμικά γίνεται στην αγορά. 
Έτσι ανακοίνωσε ότι όσοι αγοράσουν το ID.4 θα μπορούν να έχουν για τρία χρόνια δωρεάν φόρτιση στο δίκτυο ταχυφορτιστών της Electrify America.

Η ιδέα δεν γεννήθηκε από «λευκό χαρτί», καθώς κάτι αντίστοιχο είχε κάνει πριν από χρόνια και η Tesla. 
Το δίκτυο της Electrify America μετρά περίπου 2.000 ταχυφορτιστές, εγκατεστημένους σε 470 επιλεγμένα σημεία ανά τη χώρα, έτσι ώστε να καλύπτουν τις ανάγκες των κατόχων ηλεκτρικών αυτοκινήτων. 
Στο πλαίσιο μάλιστα της επέκτασης του δικτύου, υπολογίζεται πως ως τον Δεκέμβριο του 2021 ο αριθμός των ταχυφορτιστών παρέχουν τη δυνατότητα φόρτισης έως και 350 kW), θα έχει ανέβει στους 3.000 και πλέον θα καλύπτονται 800 διαφορετικά σημεία.

Η ενέργεια αυτή της VW έρχεται και ως μέρος μιας συμφωνίας της εταιρείας με τις ΗΠΑ για να αντισταθμιστούν οι συνέπειες του dieselgate στην αμερικανική αγορά. Η  Electrify America έχει κάνει συμφωνίες και με άλλους κατασκευαστές αυτοκινήτων για να φορτίζουν τα ηελκτρικά τους μοντέλα. 

node/39967

Εσείς τι χρώμα θα αγοράζατε το αυτοκίνητό σας; [video]

Γιατί το λευκό και το μαύρο συγκεντρώνουν πάνω από το 50% των προτιμήσεων του κοινού.

Τρίτη, 22 Σεπτεμβρίου 2020 | Θοδωρής Τσίκας Επικοινωνία

Εσείς τι χρώμα θα αγοράζατε το αυτοκίνητό σας; [video]

Τα περισσότερα αυτοκίνητα είναι λευκά, μαύρα ή γκρι, αλλά έχετε αναρωτηθεί ποτέ γιατί συμβαίνει αυτό; Το CNBC εξέτασε ποια είναι τα χρώματα που προτιμούν οι καταναλωτές και με βάση τα δεδομένα της BASF, κατέληξαν στο συμπέρασμα ότι για το 2019 το λευκό ήταν καθαρά ο νικητής με 39%, ακολουθούμενο από το μαύρο (16%), το γκρι (13%) και το ασήμι (10%).

Γιατί λοιπόν οι περισσότεροι καταναλωτές προτιμούν αυτά τα χρώματα; Υπάρχουν διάφοροι παράγοντες που παίζουν ρόλο, συμπεριλαμβανομένου του γεγονότος ότι το λευκό, το μαύρο, το γκρι και το ασήμι «ταιριάζουν με τα πάντα», αλλά κυρίως ότι είναι διαθέσιμα σχεδόν σε κάθε όχημα και μοντέλο. 

Ένας άλλος παράγοντας είναι ότι τα τέσσερα αυτά χρώματα θεωρούνται «κλασικά» και ως εκ τούτου κρατούν υψηλές τιμές μεταπώλησης σε σχέση με κάποια άλλα που θεωρούνται πιο εκκεντρικά.

Ένας άλλος λόγος που αποκαλύπτει η έρευνα, είναι πως σε πολλές ανά τον κόσμο αγορές οι πελάτες τείνουν να αγοράζουν τα οχήματά τους από τις παρτίδες που οι αντιπροσωπείες έχουν ως ετοιμοπαράδοτα, ενώ αν επιλέξουν κάποιο ειδικό χρώμα ή συνδυασμό χρωμάτων θα πρέπει να περιμένουν καιρό. 

Ωστόσο σε κάποιες κατηγορίες οχημάτων ο παραπάνω κανόνας δεν φαίνεται να ισχύει. Για παράδειγμα στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα φαίνεται να υπερισχύει το μπλε χρώμα. Η αιτία πρέπει να αναζητηθεί στο γεγονός ότι αυτό ήταν το χρώμα που επέλεξαν οι περισσότερες εταιρείες για να λανσάρουν τα EV και έτσι το μπλε έγραψε πιο έντονα στο υποσυνείδητο του καταναλωτή. 

Το άσπρο και το ασημί επίσης είναι χρώματα που προτιμούν οι καταναλωτές της μεσαίας κατηγορίας οχημάτων, σε αντίθεση με το μαύρο ή το γκρι σκούρο που το προτιμούν όσοι ανεβαίνουν κατηγορία, μια που ειδικά το πρώτο θεωρείται ότι δίνει ένα επιπλέον κύρος στο αυτοκίνητο και κατ' επέκταση στον ιδιοκτήτη του. Ίσως και αυτός να είναι ο λόγος που Mercedes-Benz S-Class για παράδειγμα προσφέρει μια επιλογή μέσα από πολλαπλές αποχρώσεις του μαύρου.

Σύμφωνα με μια μελέτη που διεξήχθη από το iSeeCars, που εξέτασε 9,4 εκατομμύρια οχήματα στις ΗΠΑ πέρυσι, από το 2014 μέχρι και το 2018, το λευκό προηγείται στις επιλογές με 23,9%, ακολουθούμενο από το μαύρο με 23,2%.

Στην τρίτη θέση συναντάμε το γκρι με 15,5%, ακολουθούμενο από ασήμι, κόκκινο και μπλε, με 14,5%, 10,3% και 9,0% αντίστοιχα. 

Τα περίεργα και χτυπητά χρώματα όπως το πορτοκαλί μπορεί να είναι δημοφιλές μεταξύ εκείνων που αγοράζουν σπορ μοντέλα ή σούπερκαρ, αλλά αντιπροσωπεύει μόνο 0,4%, ενώ ένα άλλο 0,3% σε χρυσό, με το κίτρινο να βρίσκεται μόλις στο 0,2%.