node/38012

Alpine A110 SportsX: Βγαλμένο από τις ένδοξες εποχές των ράλι

Με αυξημένη απόσταση από το έδαφος και φουσκωμένο bodykit.

Η Alpine, στα πλαίσια του International Automobile Festival (FAI) που λαμβάνει χώρα στο Παρίσι, παρουσίασε το πρωτότυπο A110 SportsX με περιπετειώδη εμφάνιση εμπνευσμένη από τα ράλι.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ: Νέα Alpine A110S [video]

Από την πρώτη ματιά ξεχωρίζουν οι ανασχεδιασμένοι προφυλακτήρες του SportX με διαφορετικές εισαγωγές αέρα και προστατευτικές ποδιές, τα φουσκωμένα φτερά που προσθέτουν 80 mm στο πλάτος και η αυξημένη απόσταση από το έδαφος κατά 60 mm χάρη στη νέα ανάρτηση και τους μεγαλύτερους τροχούς.

Alpine A110 SportX

Η αντίθεση ανάμεσα στο ματ λευκό αμάξωμα και τη μαύρη απόχρωση σε οροφή, καπό και διακοσμητικές λεπτομέρειες, συμβάλλουν στο αγωνιστικό look ενώ η ειδική βάση για πέδιλα του σκι στο πίσω παρμπρίζ δείχνει πως αυτό το Alpine διψάει για περιπέτεια.

Πέρα από την ανάρτηση και τα φαρδύτερα ελαστικά υψηλού προφίλ, η γαλλική φίρμα δεν ανακοίνωσε άλλες μηχανικές επεμβάσεις στο A110 SportsX σε σχέση με το μοντέλο παραγωγής. Αυτό σημαίνει πως ο γνωστός υπερτροφοδοτούμενος τετρακύλινδρος κινητήρας 1,8 λίτρων αποδίδει έως 292 PS και 320 Nm ροπής, στέλνοντας τη δύναμη στον πίσω άξονα.

Alpine A110 SportsX

Αν σας άνοιξε η όρεξη να σας ενημερώσουμε πως η Alpine δεν προορίζει το SportsX για την παραγωγή, καθώς όπως αναφέρει στο δελτίο τύπου είναι απλά μια σχεδιαστική άσκηση με βάση το A110, με κύρια έμπνευση το αγωνιστικό μοντέλο που κέρδισε στο Monte Carlo Rally το 1973.

Μαζί με το A110 SportsX, η εταιρεία εκθέτει και μερικά οχήματα από την ιστορία της - τα A210 (1967), Alpine Vision Gran Turismo (2015), A110 1800 GP4 (1972), A110 "berlinette" 1300 (1971) και το πιο πρόσφατο A110S (2019)

node/40184

Οι σπορ εκδόσεις των μοντέλων της Renault θα λέγονται Alpine!

Η Alpine θα γίνει για τη Renault ότι έχει γίνει η Cupra για τη SEAT.

Τρίτη, 20 Οκτωβρίου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

Οι σπορ εκδόσεις των μοντέλων της Renault θα λέγονται Alpine!

Όπως έχουμε γράψει και στο παρελθόν, ο Luca de Meo, νέος CEO της Renault έχει μεγάλα σχέδια για την Alpine εξασφαλίζοντας το μέλλον της στον όμιλο μετά από μια περίοδο αβεβαιότητας για τη γαλική φίρμα. Σε νέα συνέντευξή του στο Autoexpress, ο Luca de Meo δήλωσε πως η γκάμα της Alpine θα εμπλουτιστεί με σπορ εκδόσεις μοντέλων της Renault - κάτι παρόμοιο δηλαδή με τη στρατηγική που εφάρμοσε ο ίδιος με τις Cupra και SEAT από το προηγούμενο πόστο του.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Η Renault εξασφαλίζει το μέλλον της Alpine

«Όπως έκανα και με την Cupra, θα βρω ένα σημείο επαφής μεταξύ της φίρμας Alpine και μερικά μοντέλα της Renault. Πρέπει να είμαστε αξιόπιστοι σε αυτό, οπότε δεν θα το κάνω με τα Kangoo ή Espace - θα το κάνω με μοντέλα που ταιριάζουν με την τοποθέτηση της μάρκας», δήλωσε ο Luca de Meo.

Αυτό σημαίνει πως hatchback της Renault όπως τα Zoe, Clio και Megane αλλά και SUV όπως το Captur ίσως αποκτήσουν τις δικές τους "καυτές" εκδόσεις Alpine αντικαθιστώντας το έμβλημα R.S. (Renault Sport). Κάτι παρόμοιο έγινε και με την ομάδα της Renault Sport στη Formula 1 που μετονομάστηκε σε Apine F1 Team. Δεν είναι τυχαίο άλλωστε πως ο υπεύθυνος της ομάδας Cyril Abiteboul τέθηκε επικεφαλής της Alpine.

«Είδα την ευκαιρία να συνδυάσω αυτά τα πράγματα (Formula 1 και σπορ μοντέλα παραγωγής) για να δημιουργήσω κάτι που θα χαρακτήριζα ως mini-Ferrari - βάζοντας την ομάδα F1 στο κέντρο του επιχειρισιακού πλάνου και δημιουργώντας μια μάρκα με παρουσία στο μηχανοκίνητο αθλητισμό, τμήμα R&D, παραγωγή αυτοκινήτων και αντιπροσώπους στην αγορά.»

Alpine

«Θα πρέπει να σταματήσουμε με τη νοσταλγία στην Alpine και να τη χρησιμοποιήσουμε ως μια ευκαιρία για να τοποθετήσουμε τους εαυτούς μας στο μέλλον, όσον αφορά την τεχνολογία, τα ηλεκρτικά αυτοκίνητα κτλ. Μια από τις αποστολές που θα μπορούσαμε να δώσουμε στην Alpine είναι να κάνει την εμπειρία ενός ηλεκτρικού οχήματος συναρπαστική - έχουμε μερικές ιδέες για αυτό.»

Όσον αφορά τις αντιπροσωπείες της Apine, στόχος του Luca de Meo είναι να διευρύνει το δίκτυο από τα 70 καταστήματα που είναι σήμερα σε έως και 11.000 αντιπροσωπείες Renault σε ολόκληρο τον κόσμο. Σήμερα, το μοναδικό μοντέλο της Alpine είναι το A110, όμως αυτό αναμένεται να αλλάξει σύντομα με διάφορες νέες εκδόσεις του στα πρότυπα της Porsche 911, ενώ είναι πολύ πιθανό να δούμε και μια αμιγώς ηλεκτρική εκδοχή του.

[Πηγή: Autoexpress.co.uk]

node/40165

Renault Mégane eVision: Το ηλεκτρικό χάτσμπακ του μέλλοντος [video]

Με το πρωτότυπο Mégane eVision, η Renault μας προετοιμάζει για ένα επερχόμενο μοντέλο παραγωγής.

Παρασκευή, 16 Οκτωβρίου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

Renault Mégane eVision: Το ηλεκτρικό χάτσμπακ του μέλλοντος [video]

Η Renault παρουσίασε διαδυκτιακά στα πλαίσια της εκδήλωσης eWays το Mégane eVision, ένα ηλεκτρικό πρωτότυπο που θα εξελιχθεί σε μοντέλο παραγωγής μέσα στο 2021. Όπως αναφέρει η γαλλική φίρμα, το Mégane eVision δείχνει το όραμά της για το ηλεκτρικό μέλλον των μικρομεσαίων χάτσμπακ.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ: Renault Morphoz: Ένα ηλεκτρικό crossover που αλλάζει σχήμα! [video]

Το Mégane eVision βασίζεται στην ηλεκτρική πλατφόρμα CMF-EV και έχει διαστάσεις που παραπέμπουν στην κατηγορία C-Segment (4.210mm x 1.800mm x 1.505mm). Τ

ο σύστημα κίνησης αποτελείται από ηλεκτροκινητήρα με 217 PS και 300 Nm που κινεί τους εμπρός τροχούς, και μπαταρία 60 kWh (400V) με δυνατότητα φόρτισης έως 130 kW. Σύμφωνα με τη Renault, η μπαταρία του Mégane eVision είναι από τις λεπτότερες που υπάρχουν στην αγορά επιτρέποντας εξαιρετική εκμετάλευση των εσωτερικών χώρων.

Renault Megane eVision

Το Mégane eVision ενσωματώνει και τη νέα σχεδιαστική γλώσσα της Renault που θα δούμε σε όλα τα μελλοντικά της μοντέλα. Τα λεπτά φώτα LED Matrix εμπρός που αντικαθιστούν τη γρίλια και αγκαλιάζουν το έμβλημα της Renault μοιάζουν με αυτά του Morphoz όμως ο προφυλακτήρας έχει πιο σύνθετες γραμμές με στοιχεία βαμμένα σε χρυσή απόχρωση (ασορτί με την οροφή) δίπλα από τους αεραγωγούς.

Στο προφίλ ξεχωρίζουν οι αεροδυναμικοί τροχοί 20", τα διακριτικά προστατευτικά σε θόλους και μαρσπιέ που παραπέμπουν σε crossover, τα pillarless πλευρικά παράθυρα και οι τονισμένοι ώμμοι. Συνολικά, το ψηλό αμάξωμα και οι αναλογίες είναι κάτι ανάμεσα σε SUV και hatchback ενώ η ηλεκτρική πλατφόρμα επιτρέπει μικρούς προβόλους και το μακρύ μεταξόνιο.

Renault Megane eVision

Στο πίσω μέρος ξεχωρίζουν τα ενιαία μακρόστενα φώτα LED, το πολύ στενό παρμπρίζ που σκεπάζεται από μια αεροτομή και μοιάζει να ακουμπά με τα πλευρικά παράθυρα, και ο φουτουριστικός προφυλακτήρας με αλουμινένιο διαχύτη. Μπορεί να μην έχουμε φωτογραφίες του εσωτερικού, όμως η Renault αναφέρει πως ενσωματώνει την οθόνη Linvingscreen, εντυπωσιακά εφέ φωτισμού και τεχνολογία αιχμής.

Όπως αναφέραμε, το Mégane eVision δεν είναι απλά μια σχεδιαστική μελέτη, καθώς η Renault σκοπεύει να παρουσιάσει την έκδοση παραγωγής του μέσα στο 2021. Το πεντάθυρο χάτσμπακ θα εμπλουτίσει την ηλεκτρική γκάμα της Renault η οποία μέχρι στιγμής αριθμεί 350.000 πωλήσεις σε ολόκληρο τον κόσμο.

Στόχος του Groupe Renault είναι μέχρι το 2030, να περιορίσει τις εκπομπές CO2 στο 50% της επίδοσης που είχε το 2010 όσον αφορά την Ευρώπη. Σε αυτό το κλίμα, μέχρι το 2022, όλα τα νέα μοντέλα του Groupe Renault θα έχουν τουλάχιστον μία ηλεκτρική ή εξηλεκτρισμένη έκδοση.

 

[Πηγή: Renault]