PSA και FIAT επανεξετάζουν το πρότζεκτ συγχώνευσης

PSA και FIAT επανεξετάζουν το πρότζεκτ συγχώνευσης

Ο κορονοϊός άλλαξε τη χρηματιστηριακή αξία των εταιρειών, με την PSA και τη FIAT να συμφωνούν σε χρηματοοικονομικές προσαρμογές για να διασφαλίσουν τη συγχώνευση μεταξύ ίσων.

Η PSA και η FIAT αλλάζουν το προγαμιαίο συμφωνητικό τους στο οποίο κατέληξαν στο τέλος του 2019. Έκτοτε όμως μας προέκυψε ο κορονοϊός. Βέβαια, ο Covid-19 δεν αμφισβήτησε την επιθυμία των δύο ομίλων για συγχώνευση. Αντιθέτως, καθώς τα δύο μέρη έχουν κατανοήσει σαφώς την ευεργετική επενέργεια της από κοινού πορείας, κατανοούν επίσης πόσο μεγαλύτερη σημασία αποκτά εν μέσω πανδημίας, ως εκ τούτου και οικονομικής κρίσης.

Αλλά ο Covid διατάραξε την ισορροπία της συμφωνίας, αλλάζοντας την οικονομική αξία των συμβαλλόμενων εταιρειών. Για να διατηρηθεί λοιπόν η συγχώνευση μεταξύ ίσων, τo Groupe PSA και η FCA αναθεώρησαν τη συμφωνία τους. 

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ PSA και FIAT: Πώς θα σμίξουν οι ηλεκτρικές πλατφόρμες τους στο Stellantis;

Από την πλευρά της, η Fiat Chrysler Automobiles συμφώνησε να μειώσει το έκτακτο μέρισμα που σκόπευε να διανείμει στους μετόχους της πριν από την τελική υπογραφή στα €2,9 δισ. αντί για €5,5 δισ.

Stellantis

Από την άλλη πλευρά, στο Groupe PSA πρόκειται να διανείμουν τη συμμετοχή του 46% στην προμηθεύτρια εταιρεία Faurecia, της οποίας η κεφαλαιοποίηση κατέρρευσε κατά τη διάρκεια της κρίσης, σε όλους τους μετόχους του νέου ομίλου και όχι μόνο στους μετόχους του Groupe PSA.

Το νέο συγκρότημα, το οποίο θα ονομάζεται Stellantis, θα πρέπει να γίνει ο τέταρτος μεγαλύτερος κατασκευαστής στον κόσμο σε όγκο. Η PSA και η FIAT ανακοίνωσαν επίσης ότι το ποσό των συνεργιών αναθεωρήθηκε απότομα προς τα πάνω, από 3,7 δισεκατομμύρια ευρώ ετησίως σε περισσότερα από πέντε δισεκατομμύρια.

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube