Project Trinity: Νέο teaser για την ηλεκτρική ναυαρχίδα της Volkswagen

Project Trinity: Νέο teaser για την ηλεκτρική ναυαρχίδα της Volkswagen

Μπορεί να μιλάμε για ένα μοντέλο που θα περάσει στην παραγωγή το 2026, όταν όμως έρθει θα φέρει μαζί του αυτονομία επιπέδου 4 και πολλά άλλα καλούδια, αντάξια μιας state-of-the-art πρότασης.

Το ότι οι άνθρωποι της Volkswagen έχουν πάρει σοβαρά το ρόλο τους, αναφορικά με την ηλεκτρική μετάβαση της φίρμας, αυτό είναι εμφανές. Πέρα από τα ήδη υπάρχοντα, νέας γενιάς EV, ID. 3 και ID. 4, δρομολογούν αρκετά ακόμα αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα, για όλες τις ανάγκες. Και ένα εξ αυτών θα αποτελέσει τη Γερμανική ναυαρχίδα, σε πέντε χρόνια από σήμερα, που θα κυκλοφορήσει. Αυτό είναι γνωστό ως Project Trinity. 

Ένα πρώτο teaser είχαμε παρουσιάσει πριν από μερικούς μήνες, εδώ. Η Volkswagen, ωστόσο, θεώρησε πως είναι καλό να μας το ξαναθυμίσει, προσφέροντας και ορισμένες επιπρόσθετες λεπτομέρειες. Καταρχήν, αναφορικά με την εικόνα, αποκαλύπτεται η αεροδυναμική σιλουέτα ενός μεγάλου οχήματος, με λεπτά φωτιστικά σώματα LED, εμπρός και πίσω. Το τετράθυρο αυτό μοντέλο είναι πιθανό να διαθέτει suicide doors για τους πίσω επιβάτες, κερδίζοντας επιπλέον πόντους σχεδιαστικά. Φυσικά, δεν παύει να κοιτάμε τη σιλουέτα ενός πρωτότυπου και όχι του τελικού μοντέλου παραγωγής. Σε αδρές γραμμές, όμως, δεν αναμένεται να έχουν μεγάλη διαφορά αυτά τα δύο. 

Ο ίδιος ο CEO της εταιρίας, Ralf Brandstätter δήλωσε πως, «Το Trinity είναι κάτι σαν ένα σημείο κρυστάλλωσης για τη στρατηγική ACCELERATE που ακολουθούμε, ένα έργο φάρος, το όνειρό μας από άποψης λογισμικού». Δεν παρέλειψε μάλιστα να τονίσει πως θα θέσει νέα στάνταρ στους τομείς της ηλεκτρικής αυτονομίας και της ταχύτητας φόρτισης. Ειδικά για την τελευταία, ανέφερε πως «η φόρτιση θα είναι το ίδιο γρήγορη με τον ανεφοδιασμό καυσίμων». Μεγάλη κουβέντα που, αν ισχύει, όντως θα φέρει τα πάνω κάτω στην αγορά. 

Το 2026 που θα περάσει σε παραγωγή, το Trinity θα είναι τεχνικά έτοιμο να υποστηρίξει αυτόνομη οδήγηση επιπέδου 4 και όχι 3, που γνωρίζαμε μέχρι στιγμής. Και σε επίπεδο κατασκευής, οι Γερμανοί θέλουν να επιτύχουν ένα αντίστοιχα υψηλό βαθμό αυτοματισμού, υψηλότερο από όσα γνωρίσουμε μέχρι σήμερα. 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube