Πώς οι χειμερινές θερμοκρασίες επηρεάζουν την αυτονομία στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα;

Πώς οι χειμερινές θερμοκρασίες επηρεάζουν την αυτονομία στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα;

Η γερμανική ADAC επιβεβαιώνει ότι η αυτονομία στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα σε χειμερινές θερμοκρασίες μειώνεται μέχρι και κατά 50%.

EV

Η ΑDAC δοκίμασε επτά ηλεκτρικά αυτοκίνητα της αγοράς σε συνθήκες υπό του μηδενός και τα αποτελέσματα έχουν πολύ ενδιαφέρον. Συγκεκριμένα, το VW ID.3 εμφάνισε τη μεγαλύτερη ευαισθησία στο κρύο καταναλώνοντας 99% περισσότερη ενέργεια σε διαδρομή 23 km στους -7 °C από ότι στην ίδια διαδρομή με θερμοκρασία 14 °C.

Περνώντας στα υπόλοιπα συμμετέχοντα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, τα Hyundai Kona Electric, Ford Mustang Mach-E και Lexus UX300e  χρειάστηκαν από 46% έως 59% περισσότερη ενέργεια στους -7 °C. Oι λιγότερο χαμένοι αποδείχτηκαν τα FIAT 500e και Renault Zoé καταναλώνοντας στις ίδιες συνθήκες 34% και 44% περισσότερη ενέργεια.

Η υψηλή κατανάλωση του γερμανικού μοντέλου οφείλεται κυρίως στην ενέργεια που χρειάζεται η αντλία θερμότητας, έτσι ώστε να φέρει τις μπαταρίες στην κατάλληλη θερμοκρασία. Όταν η μπαταρίες θερμανθούν κατάλληλα η κατανάλωση του Volkswagen ID.3 μειώνεται σημαντικά.

ηλεκτρικά αυτοκίνητα

H απώλεια αυτονομίας λόγω ψύχους μπορεί να φτάσει στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα μέχρι και στο 50%!

 Μοντέλο  14 °C  -7 °C  Απώλεια αυτονομίας 
 FIAT 500e  244 km  182 km  25% 
 Renault Zoé  351 km  244 km  30% 
 Hyundai Kona electric  215 km  147 km  32% 
 Ford Mustang Mach-E  300 km  202 km  33% 
 Lexus UX300e  224 km  141 km  37% 
 Nissan Leaf e+  332 km  210 km  37% 
 Volkswagen ID.3  324 km  162 km  50% 


Τέλος, μέχρι η τεχνολογία στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα να ξεπεράσει το εμπόδιο του ψύχους, σύμφωνα με την ADAC, οι ιδιοκτήτες τους μπορούν να περιορίσουν την απώλεια αυτονομίας στο κρύο σταθμεύοντας το αυτοκίνητο σε εσωτερικό χώρο ή προθερμαίνοντας την μπαταρία κατά τη διάρκεια της φόρτισης.

Στη μεγαλύτερη διαδρομή των 100 km, το ηλεκτρικό της VW χρειάστηκε 30% περισσότερη ενέργεια στους 0 °C απ' ό,τι με θερμοκρασία 20 °C. Από την άλλη, στην ίδια δοκιμασία το Renault Zoé και το Peugeot e-208 κατανάλωσαν 21% περισσότερη ενέργεια.

[Πηγή: ΑDAC]

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube