Peugeot Ε-Lion: Η ηλεκτρική στροφή των Γάλλων

Peugeot Ε-Lion: Η ηλεκτρική στροφή των Γάλλων

Η Peugeot παρουσίασε το πλάνο «Ε-Lion» για τον εξηλεκτρισμό της μάρκας, ανακοινώνοντας παράλληλα τον ερχομό του αμιγώς ηλεκτρικού E-3008 με αυτονομία έως και 700 km.

Η Peugeot έχει θέσει ως στόχο μέχρι το 2030 να διαθέτει μια αμιγώς ηλεκτρική μάρκα στην Ευρώπη και φιλοδοξεί να επιτύχει μηδενικό ισοζύγιο του άνθρακα μέχρι το 2038. Έχοντας βάλει πλώρη για την ηλεκτροκίνηση, ο Γάλλος κατασκευαστής παρουσίασε σήμερα το πλάνο «Ε-Lion» για τον εξηλεκτρισμό και την επόμενη γενιά των μοντέλων του. 

H Peugeot χαρακτηρίζει το «Ε-Lion» ως ένα ολιστικό πρότζεκτ που βασίζεται σε πέντε βασικούς πυλώνες χάρη στους οποίους θα καταφέρει να διαφοροποιηθεί από τους ανταγωνιστές της και να κυριαρχήσει στην αγορά των ηλεκτρικών στην Ευρώπη.

Peugeot

Οι πέντε βασικοί πυλώνες είναι οι ακόλουθοι:
Οικοσύστημα: Το οικοσύστημα των προϊόντων και υπηρεσιών με τη βοήθεια της Stellantis. 
Eμπειρία: Μια πλήρης εμπειρία για τους πελάτες της από τη φόρτιση του αυτοκινήτου μέχρι και τη συνδεσιμότητα.
Ηλεκτρισμός: Πάντα βασιζόμενη σε ηλεκτρικά μοντέλα.
Αποδοτικότητα: Αφοσίωση στην επίτευξη της μέγιστης αποδοτικότητας και της ελάχιστης κατανάλωσης.
Περιβάλλον: Η επίτευξη μηδενικού ισοζυγίου του άνθρακα μέχρι το 2038.

Μέσα στα επόμενα πέντε χρόνια, η Peugeot θα προσθέσει στην γκάμα της πέντε νέα αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα, τα E-308, Ε-308 SW, E-408, Ε-3008 και Ε-5008.

Peugeot Ε-Lion

Όσον αφορά το νέο E-3008, αυτό θα αποκαλυφθεί το δεύτερο μισό του έτους και θα είναι το πρώτο μοντέλο που θα βασίζεται στη νέα πλατφόρμα STLA Medium. Η αυτονομία του θα αγγίζει τα 700 km και θα είναι διαθέσιμο με τρία διαφορετικά σύνολα ηλεκτροκινητήρα/μπαταρία, συμπεριλαμβανομένης και μιας τετρακίνητης έκδοσης. Αργότερα θα ακολουθήσει και το μεγαλύτερο E-5008.

Μέσα στη χρονιά, τα 208, 308, 2008, 3008, 5008 και 408 θα αποκτήσουν το νέο ήπια υβριδικό σύστημα 48V που μπορεί να συνδυαστεί με τον 1.2 Puretech με ισχύ 100 και 136 PS. Το σύστημα λειτουργεί με ένα νέο «εξηλεκτρισμένο» αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη έξι σχέσεων και ένα ηλεκτρικό μοτέρ απόδοσης 29 PS.

Peugeot

Το εργοστάσιο ισχυρίζεται ότι προσφέρει μείωση στην κατανάλωση της τάξης του 15% συγκριτικά με το αντίστοιχο συμβατικό σύνολο και μπορεί να εκκινήσει και να κινήσει σε χαμηλές ταχύτητες τα μοντέλα αμιγώς ηλεκτρικά για περίπου 1 km.

Τέλος, η Peugeot υπόσχεται ότι μελλοντικά, τα αυτοκίνητά της θα διαθέτουν μια ολοκαίνουργια σχεδιαστική γλώσσα, με νέες αναλογίες, περισσότερους χώρους και προηγμένα συστήματα τεχνολογίας και συνδεσιμότητας που θα προσφέρουν περισσότερη άνεση και μια μοναδική εμπειρία στους επιβάτες.

 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube