node/24201

Ο Glickenhaus προκαλεί για επίσημη κόντρα στο Nürburgring

Προτείνει μια μέρα να βρεθούν όλα τα supercars παραγωγής μαζί στο Nürburgring, για μια κόντρα επί ίσοις όροις που θα σβήσει τις αμφιβολίες για τον χρόνο του καθενός.

Το κυνήγι του απόλυτου χρόνου για αυτοκίνητο παραγωγής στο Nürburgring Nordschleife είναι μια διαδικασία που γίνεται χωρίς συγκεκριμένες προδιαγραφές και χωρίς επίβλεψη από κάποιον επίσημο φορέα.

Έτσι, κάθε φορά που κάποιος κατασκευαστής ανακοινώνει ένα νέο ρεκόρ, ξεκινάει μια κουβέντα για το αν ο χρόνος έγινε «νόμιμα», αν δηλαδή το αυτοκίνητο που χρησιμοποιήθηκε ήταν ακριβώς ίδιο με το νορμάλ, αν το video που δημοσιεύεται έχει επιταχυνθεί με τρόπο που να κλέβει δευτερόλεπτα χωρίς να φαίνεται κ.λπ. Αυτό συνέβη πρόσφατα και με το 6’ 52’’ 01 [video] που έγραψε εκεί η Lamborghini Huracán Performante. Ο Αμερικανός Jim Glickenhaus, ιδρυτής της ομάδας Scuderia Cameron Glickenhaus, θέλει τώρα να βάλει ένα τέλος σε αυτή την κατάσταση καθιερώνοντας μια επίσημη διαδικασία χρονομέτρησης.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Έρανος από ιδιοκτήτες Dodge Viper ACR για να σπάσουν το ρεκόρ στο Nürburgring

Η πρόταση του Glickenhaus είναι να καθοριστεί μια τέτοια διαδικασία στο πλαίσιο του Ν24, του 24ωρου αγώνα του Nürburgring. Συγκεκριμένα προτείνει τα supercars που θέλουν να συμμετάσχουν σε αυτή να οδηγούνται πρώτα στον δρόμο, για παράδειγμα από την Κολωνία ως το Nürburgring, και στη συνέχεια με τα ίδια λάστιχα και χωρίς καμία άλλη ρύθμιση από τους μηχανικούς της εταιρίας, να μπαίνουν στην πίστα για να γράψουν χρόνο. Ακούγεται ρηξικέλευθο, σε σχέση με ό,τι γίνεται μέχρι σήμερα, αλλά σίγουρα είναι ένας καλός τρόπος να γίνονται οι όποιες συγκρίσεις επί ίσοις όροις.

Βέβαια ο Glickenhaus δεν έχει συζητήσει ακόμα κάτι τέτοιο με τους διοργανωτές του Ν24, μόνος του το σκέφτηκε. Ο ίδιος λέει ότι «θα διαβάσουν αυτά τα δημοσιεύματα και θα σκεφτούν ’τι διάολο κάνει ο Jim;’. Θα διαμαρτυρηθούν, θα φωνάξουν, αλλά στο τέλος θα το ξεπεράσουν και τελικά θα κάνουμε μια τέτοια κόντρα του χρόνου, στον αγώνα του 2018».

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Το ηλεκτρικό NextEV Nio EP9 των 1.360 PS σπάει ρεκόρ σε Nürburgring και Paul Ricard [videos]

Ο Glickenhaus τα κάνει αυτά γιατί μόλις παρουσίασε το δικό του supercar, την έκδοση δρόμου του αγωνιστικού SCG003, στην Έκθεση Γενεύης. Θα κατασκευαστούν μόνο τρία SCG003S («S» από το Stradale), τα οποία θα διατεθούν σε τιμή $1,8 εκατ. περίπου, και στόχος της ομάδας είναι να γίνει το γρηγορότερο αυτοκίνητο στο Nürburgring, αλλά με αποδείξεις. Προς το παρόν, είναι το γρηγορότερο… στα λόγια.

«Το αγωνιστικό SCG 003 μπορεί να κάνει 6’ 20’’, με 580 PS, 100 kg περισσότερο downforce και 0,5 g παραπάνω «κράτημα». Το Stradale ζυγίζει το ίδιο και αποδίδει 300 PS παραπάνω. Με σλικ λάστιχα θα ήταν γρηγορότερο από το αγωνιστικό, αλλά με λάστιχα δρόμου εκτιμούμε ότι χάνει 30’’, οπότε ο χρόνος του θα είναι περίπου 6’ 40’’. Κανείς δεν μπορεί να πάει πιο γρήγορα». Ο Glickenhaus φαίνεται αρκετά σίγουρος για το δημιούργημά του, αφού και στο παρελθόν είχε δηλώσει ότι το SCG003S θα ξεφτιλίσει την Porsche 918 Spyder.


Το SCG003S δρόμου μόλις παρουσιάστηκε στην Έκθεση Γενεύης

[Πηγή: Autocar]

TAGS