
Μικρή πτώση πωλήσεων για την VW
Μείωση των πωλήσεων επιβατικών για την VW στο πρώτο 4μηνο του έτους. Ωστόσο, δεν ανησυχούν.


Μικρή πτώση, της τάξης του 2% σημειώθηκε στα επιβατικά της VW Group από τον Ιανουάριο ως τον Απρίλιο του 2016. Συγκεκριμένα πουλήθηκαν 39.200 λιγότερα αυτοκίνητα σε σχέση με πέρσι, το αντίστοιχο διάστημα.
Μπορεί κανείς να πει ότι το σκάνδαλο με τη χειραγώγηση των μετρήσεων ρύπων στους κινητήρες diesel είχε κάποιο αντίκτυπο στις πωλήσεις και στο πρεστίζ της μάρκας. Ωστόσο οι ιθύνοντες της εταιρείας δεν ανησυχούν ιδιαίτερα, καθώς η βελτίωση των δεικτών σε κάθε άλλη δραστηριότητα έχει αποφέρει αύξηση κατά 0,6% στις συνολικές πωλήσεις του Oμίλου.
Τα 467.700 επιβατικά VW που πωλήθηκαν είναι 3,9% λιγότερα σε σχέση με πέρσι. Όμως οι αλλες μάρκες τα πήγαν καλύτερα, συγκριτικά με το αντίστοιχο διάστημα το 2015. Η Audi και η Skoda σημείωσαν αύξηση 4,9% και 4,7%, αντίστοιχα. Την μεγαλύτερη αύξηση πωλήσεων σημείωσε η Porsche με 77.500 πωλήσεις να αντιστοιχούν σε ποσοστό ανεβασμένο κατά 6,8%.
Ρεκόρ ετήσιων πωλήσεων σημείωσε η Audi, με 1,8 εκατομμύρια αυτοκίνητα από τον Απρίλιο του 2015 ως τον αντίστοιχο φετινό μήνα. Συνολικά, το VW Group πούλησε 3,36 εκατομμύρια αυτοκίνητα σε όλο τον κόσμο το πρώτο 3μηνο του 2016. Από αυτές, οι 853.000 έγιναν μέσα στον Απρίλιο και είναι αυξημένες κατά 3,8% σε σχέση με τον Απρίλη του 2015.
Η Δυτική Ευρώπη, με 317.300 αυτοκίνητα, είναι ανεβασμένη κατά 2,9%. Πιο συγκεκριμένα η Γερμανία με 121.900 πωλήσεις είναι 3,8% πάνω. Όμως την μεγαλύτερη αύξηση παρουσίασαν άλλες αγορές, όπως αυτή της Κεντρικής και Ανατολικής Ευρώπης με αύξηση 9,3% και της Β. Αμερικής με αύξηση 4,9%.
Η ζήτηση για προϊόντα του VW Group αυξήθηκε επίσης κατά 3,1% στην ζώνη Ασίας-Ειρηνικού, όπου σημειώθηκαν 1,36 εκατομμύρια πωλήσεις από τον Ιανουάριο ως τον Απρίλιο του 2016. Μικρή σε ποσοστό αλλά αισθητή σε απόλυτα νούμερα είναι η βελτίωση κατά 0,1% των πωλήσεων στην Κίνα.