Mazda Miata μετατρέπεται στο απόλυτο... μπάγκι

Mazda Miata μετατρέπεται στο απόλυτο... μπάγκι

Ποιος είπε ότι το ΜΧ-5 της Mazda δεν συμπαθεί τα χώματα και την κακοπέραση; Για δείτε αυτό το μπάγκι! Βασισμένο στο Mazda Miata πρώτης γενιάς, διαθέτει vintage bodykit που θυμίζει Ferrari και χωμάτινα λάστιχα.

Το Mazda Miata πρώτης γενιάς μεταμορφώνεται σε μπάγκι με εμφάνιση που παραπέμπει σε Ferrari 250GTO. Τι άλλο να ζητήσεις; 

Το φαινόμενο εμφανίστηκε τα τελευταία μόλις χρόνια. Ξαφνικά, ένα ψηλωμένο σπορ μοντέλο με χωμάτινα λάστιχα έγινε της μόδας. Διάσημα σούπερκαρ άρχισαν να ποθούν την κακοπέραση, τις κροκάλες και τους αμμόλοφους και κάπως έτσι εμφανίστηκαν η Porsche 911 Dakar κι η Lamborghini Huracán Sterrato.

Η ιταλική σχεδίαση συναντά την ιαπωνική μηχανολογία για να δημιουργήσει ένα μοναδικό Mazda Miata που μπορεί να βγει εκτός ασφάλτου

Αν όμως τα παραπάνω σάς πέφτουν κομματάκι ακριβά, ίσως ένα μπάγκι Mazda ΜΧ-5 Miata του 1992 να είναι του γούστου σας. Θα το βρείτε προς πώληση στο Cars and Bids

Mazda Miata Miata buggy

Καθώς ξεκίνησε τη ζωή του στην Ιαπωνία, το τιμόνι βρίσκεται στα δεξιά κι έχει διανύσει μόλις 76.900 km σε 31 χρόνια. Το διάσημο ρόουντστερ έχει απωλέσει την ξεσκέπαστη φύση του, αλλά δεν θα σας λείψει η επαφή με το περιβάλλον, αφού οι πόρτες έχουν αντικατασταθεί από ιμάντες.

Αν πάντως νιώθετε ανασφάλεια ή σκέφτεστε τη σκόνη στην καμπίνα, οι εργοστασιακές πόρτες περιλαμβάνονται στην πώληση.

Mazda ΜΧ-5 Miata Off-Road Buggy

Το bodykit παραπέμπει στη Ferrari 250GTO, ένα από τα ακριβότερα αυτοκίνητα όλων των εποχών. Μόνο που εδώ στέκεται αρκετά ψηλότερα από το έδαφος, με κιτ ανύψωσης της Paco Motorsports, ζάντες 15 ιντσών της Bassett Racing και λάστιχα 235/70 Forceum ATZ.

Οι προεκτάσεις των φτερών και τα τρακτερωτά λάστιχα δίνουν μια αγριεμένη πόζα, ενώ οι πολύ μαζεμένοι πρόβολοι καθιστούν το Mazda Miata αρκετά ικανό εκτός δρόμου. Παραμένει προφανώς πισωκίνητο, ενώ δεν έχει υποστεί την παραμικρή μετατροπή στον κινητήρα των 1,6 lt.

Η μοναδική βελτίωση αφορά την αντικατάσταση του εργοστασιακού δισκάτου μπλοκέ διαφορικού με aftermarket 1.5 way. Ιδανικά θα έπρεπε να φορέσει και πιο κοντή τελική σχέση μετάδοσης για να εξισώσει την αύξηση στη διάμετρο των τροχών.

Ενώ απομένει μία μέρα για την ολοκλήρωση της δημοπρασίας, η υψηλότερη προσφορά είναι στα $6.000 (€5.700), αλλά θεωρούμε δεδομένο ότι θα πουληθεί αρκετά πιο ακριβά.

 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube