Mazda CX-3
node/43051

Mazda CX-3: Τέλος για την Ευρώπη;

Η Mazda σχεδιάζει να αποσύρει το CX-3 από τον ευρωπαϊκό κατάλογό της στο τέλος του 2021 και χωρίς αντικατάσταση. Δύο νέα, πολύ μεγαλύτερα SUV θα έρθουν να καλύψουν τη γκάμα των CX στη Γηραιά Ήπειρο μεταξύ 2022 και 2023.

Η Mazda ανακοίνωσε πρόσφατα την επίθεσή της SUV για τα επόμενα δύο χρόνια με το λανσάρισμα των ολοκαίνουργιων CX-50, CX-60, CX-70, CX-80 και CX-90. Ωστόσο, μόνο τα CX-60 και CX-70 προορίζονται για την Ευρώπη

Ο κατασκευαστής από τη Hiroshima φρόντισε να διευκρινίσει ότι τα CX-30 και CX-5 θα συνεχίσουν να αποτελούν μέρος της γκάμας των SUV, αλλά για το CX-3 δεν έκανε κουβέντα. Το τέλος της παραγωγής του στην Ευρώπη λέγεται ότι έχει προγραμματιστεί για το τέλος του τρέχοντος έτους.

Το μικρό SUV CX-3 λανσαρίστηκε το 2015 στην Ευρώπη και η εμπορική καριέρα του μέχρι σήμερα είναι αυτό που θα λέγαμε «διακριτική». Η Mazda, παρά την άνοδο της αγοράς των αστικών crossover αποφάσισε να μην το ανανεώσει. Ο Szymon Soltysik, υπεύθυνος δημοσίων σχέσεων της Mazda στην Πολωνία, φέρεται να είπε στους δημοσιογράφους στο Auto Katalog: «Παίρνουμε τις τελικές παραγγελίες για το CX-3. Τα τελευταία κομμάτια για την Ευρώπη θα κατασκευαστούν τον Δεκέμβριο. Αν σας ενδιαφέρει αυτό το μοντέλο, καλύτερα να βιαστείτε».

Το CX-3, στο site της ελληνικής αντιπροσωπείας περιλαμβάνεται στον τελευταίο «ιστορικό» τιμοκατάλογο που ισχύει από τις 6 Οκτωβρίου, αλλά το αυτοκίνητο δεν υπάρχει στον διαμορφωτή. Μόλις το CX-3 αποσυρθεί και από τον κατάλογο, οι αμέσως επόμενες επιλογές είναι ή το πιο μεγάλο CX-30 (μήκος 4,40 m έναντι των 4,28 m) και φυσικά πιο ακριβό, ανεβάζοντας την τιμή εισόδου στην γκάμα των SUV στις 21.800 ευρώ με το δίλιτρο Skyactiv G των 122 PS. Εναλλακτικά υπάρχει το αμιγώς ηλεκτρικό MX-30 με το ίδιο μέγεθος που ξεκινά από τις €37.600 -χωρίς την επιδότηση του «Κινούμαι Ηλεκτρικά».