ΗΠΑ: Το VW Passat του 2020 θα βασίζεται πάνω στην ίδια πλατφόρμα με το υπάρχον

ΗΠΑ: Το VW Passat του 2020 θα βασίζεται πάνω στην ίδια πλατφόρμα με το υπάρχον

Στόχος η εξοικονόμηση πόρων αφού οι πωλήσεις της συγκεκριμένης κατηγορίας συρρικνώνονται προς όφελος αυτών της κατηγορίας των SUV.

Το «αμερικανικό» Volkswagen Passat του 2020 θα έχει έναν εντελώς καινούργιο σχεδιασμό, αναβαθμισμένο εξοπλισμό ασφαλείας, καλύτερο πίνακα οργάνων, αλλά θα βασίζεται πάνω στην ίδια πλατφόρμα με το υπάρχον μοντέλο, ενώ δεν θα υπάρξουν και αλλαγές σε ό,τι έχει να κάνει με τη γκάμα των διαθέσιμων κινητήρων.
Και αυτό διότι η εταιρεία προσπαθεί να εξοικονομήσει πόρους, αφού η αγορά της συγκεκριμένης κατηγορίας αυτοκινήτων βαίνει συνεχώς συρρικνούμενη.

Να υπενθυμίσουμε εδώ πως η είδηση αφορά στο Passat που πωλείται στις πέραν του Ατλαντικού αγορές και όχι στην Ευρώπη. 

Παρά το γεγονός ότι η εταιρεία έδειξε το νέο Passat σε μια «κλειστή» παρουσίαση αμερικανών δημοσιογράφων, δεν επέτρεψε τη λήψη φωτογραφιών, αλλά δημοσιοποίησε μόνον  ένα σκίτσο του αυτοκινήτου, εν αναμονή της επίσημης παρουσίασής του στις 14 Ιανουαρίου στο Σαλόνι του Ντιτρόιτ.

Θέλοντας να σχολιάσει την έκταση των αλλαγών, ο Steven Warrick, κορυφαίο στέλεχος της VW στις ΗΠΑ είπε χαρακτηριστικά πως «το μόνο που δεν αλλάξαμε είναι η οροφή του αυτοκινήτου».

Ο Warrick δικαιολόγησε την απόφαση να χτίσουν το αυτοκίνητο στην υπάρχουσα πλατφόρμα, στο γεγονός ότι οι πελάτες δεν είχαν παράπονα από τα χαρακτηριστικά του προηγούμενο μοντέλου, λέγοντας «δεν υπήρχε τίποτα λάθος σε αυτήν την πλατφόρμα».

Σε αντίθεση με το μικρότερο Jetta, το οποίο ανασχεδιάστηκε και κατασκευάστηκε φέτος στην παγκόσμια πλατφόρμα MQB της Volkswagen, η παραμονή του Passat στην παλαιότερη πλατφόρμα σημαίνει δεν θα ενσωματώνει τις νέες τεχνολογίες στον τομέα των συστημάτων ψυχαγωγίας και ενημέρωσης, ενώ δεν θα διατίθεται και με το νέο ψηφιακό σύστημα οργάνων.
Ωστόσο έχουν αναβαθμιστεί πολλά συστήματα ασφαλείας και υποβοήθησης του οδηγού, όπως το adaptive cruise control, το σύστημα ενημέρωσης και προειδοποίησης για τα τυφλά σημεία, το σύστημα υποβοήθησης της στάθμευσης, κ.α
Τέλος στόχος της εταιρείας στο πλαίσιο της εξοικονόμησης πόρων είναι η μείωση των διαθέσιμων εκδόσεων.

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube