Ηonda: Το υβριδικό CR-V θα καλύψει το 50% των πωλήσεων του μοντέλου στην Ευρώπη

Ηonda: Το υβριδικό CR-V θα καλύψει το 50% των πωλήσεων του μοντέλου στην Ευρώπη

Η Honda πιστεύει πως έφτιαξε τον σημαντικότερο κινητήρα της δεκαετίας.

Η Honda προβλέπει ότι οι πωλήσεις της υβριδικής έκδοσης του CR-V θα είναι τέτοιες ώστε να αντισταθμίσουν τις απώλειες των πωλήσεων των ντίζελ. Και αυτό διότι τουλάχιστον στην Ευρώπη και τις ΗΠΑ, το νέο CR-V διατίθεται αποκλειστικά με το βενζινοκινητήρα 1.5 VTEC Turbo και αυτόματο ή χειροκίνητο κιβώτιο.

Η Honda είναι από τις πρώτες εταιρείες που έφεραν την υβριδική τεχνολογία στην Ευρώπη με το Insight το 1999, όμως η έκρηξη των πωλήσεων των πετρελαιοκίνητων οχημάτων εκείνη την εποχή υποσκέλισε τις νέες τεχνολογίες.

Τώρα η Honda επιστρέφει δυναμικά και εναρμονίζεται στη νέα τάξη πραγμάτων, τόσο ώστε να πιστεύει πως το υβριδικό CR-V θα απορροφά το 50% της ζήτησης του συγκεκριμένου μοντέλου στην Ευρώπη, ζήτηση που φτάνει τα 60.000 κομμάτια.

Παράλληλα, οι εκτιμήσεις των αναλυτών της εταιρείας λένε πως μεσοπρόθεσμα το υβριδικό CR-V θα υπερκαλύψει και τη ζήτηση της έκδοσης με τον κινητήρα βενζίνης.
«Είναι ο σημαντικότερος κινητήρας της Honda τα τελευταία 10 χρόνια» δήλωσε ο Dave Hodgetts, διευθύνων σύμβουλος της Honda στο Ηνωμένο Βασίλειο, που είναι και η  μεγαλύτερη ευρωπαϊκή αγορά της εταιρείας.
Μάλιστα η Honda δήλωσε πως η τιμή του υβριδικού CR-V θα είναι πολύ κοντά σε αυτήν του μοντέλου με τον κινητήρα ντίζελ, οπότε δεν υπάρχει κανείς λόγος να ην το επιλέξει κάποιος.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Δοκιμάζουμε το νέο Honda CR-V Hybrid

Για την κίνηση φροντίζει ο συνδυασμός δύο ηλεκτρομοτέρ, μιας ισχυρής υπολογιστικής μονάδας, ενός δίλιτρου 4κύλινδρου i-VTEC βενζινοκινητήρα που λειτουργεί στον κύκλο Atkinson και συνδέεται με τους τροχούς μόνο «on demand» με μετάδοση μιας σχέσης και ένα σετ συμπλεκτών.

hon

Η συνδυαστική ισχύς των 184 ίππων σημαίνει 0-100 km/h σε 8,8” για την προσθιοκίνητη έκδοση και 9,2” για την τετρακίνητη. Η τετρακίνηση είναι η ίδια με του συμβατικού CR-V, με ηλεκτρονικά ελεγχόμενο συμπλέκτη και χωρίς την εμπλοκή ηλεκτροκινητήρα.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Test drive: Honda CR-V 1.5 VTEC Turbo CVT AWD

Το υβριδικό σύστημα ελέγχεται από έναν ισχυρό επεξεργαστή που ανάλογα με τις συνθήκες κίνησης, επιλέγει την εναλλαγή των τριών διαθέσιμων προγραμμάτων κίνησης (EV Drive, Hybrid Drive και Engine Drive). Στο πρώτο η μπαταρία τροφοδοτεί τον ηλεκτροκινητήρα των 184 PS και εκείνος τους τροχούς. Στο δεύτερο, το πιο σύνθετο, το CR-V είναι και πάλι ηλεκτροκίνητο, μα ο βενζινοκινητήρας τροφοδοτεί μια γεννήτρια που παράγει ρεύμα, όπως στα range extender.

Στο τρίτο, που είναι διαθέσιμο μόνο αφού το αυτοκίνητο ξεκινήσει, το ηλεκτρικό σύστημα βγαίνει από την εξίσωση και ο βενζινοκινητήρας συνδέεται απ’ ευθείας με τους τροχούς, χωρίς κιβώτιο. Ο οδηγός αρκείται στο να επιλέξει, εάν θέλει, EV Drive, Econ Mode ή Sport Mode, με το τελευταίο να βελτιώνει την απόκριση του συστήματος.

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube