Η Xiaomi δεν θα περιοριστεί στα 100% ηλεκτρικά
Η Xiaomi επεκτείνει την γκάμα της με νέα μοντέλα, ανάμεσά τους και το πρώτο της με θερμικό κινητήρα ως range extender, δείχνοντας ότι δεν προτίθεται να μείνει μόνο στα ηλεκτρικά. Στόχος: Μεγαλύτερη παρουσία στην Κίνα και είσοδος στην Ευρώπη το 2027.
Το 2026, η Xiaomi θα ανεβάσει στροφές. Περιμένουμε αρκετές νέες προτάσεις, και το πρώτο μοντέλο που δεν θα είναι 100% ηλεκτρικό επιβεβαιώνει ότι η εταιρεία δεν σκοπεύει –προς το παρόν– να μπει στην αγορά των μικρών αυτοκινήτων.
Ένα πρόσφατο δίπλωμα ευρεσιτεχνίας έρχεται να επιβεβαιώσει όσα ακούγονταν εδώ και μήνες. Αφορά τη μέθοδο απεικόνισης της ποσότητας καυσίμου στο ρεζερβουάρ. Και όταν μιλάμε για καύσιμο και ρεζερβουάρ, δεν πρόκειται για παραβολή σχετικά με μπαταρίες και ηλεκτρισμό. Διότι η επόμενη μεγάλη καινοτομία της Xiaomi, που αναμένεται με την ονομασία YU9 -Kunlun το γνωρίσαμε, δεν θα είναι 100% ηλεκτρική.
Η Xiaomi έχει ήδη πετύχει τον ετήσιο στόχο των 350.000 παραδόσεων και το μισό εκατομμύριο συνολικά από το λανσάρισμά της
Με το τρίτο της μοντέλο, η Xiaomi στοχεύει να ανταγωνιστεί μεγάλους παίκτες της κινεζικής αγοράς, όπως τα Aito M9, Zeekr 9X, Lynk&Co 900, Galaxy M9, BYD Tang, Denza N9 κ.ά. Ο όρος «μεγάλοι παίκτες» αναφέρεται τόσο στο μέγεθός τους όσο και στους όγκους πωλήσεων. Το YU9 θα έχει μήκος περίπου 5,20-5,30 μέτρα και θα φιλοξενεί έξι επιβάτες σε τρεις σειρές καθισμάτων. Η μεγαλύτερη καινοτομία θα κρύβεται κάτω από το καπό, με την προσθήκη ενός range extender.
Γι’ αυτόν τον λόγο είναι απαραίτητη η ενημέρωση του οδηγού για την ποσότητα διαθέσιμου καυσίμου. Στο σημείο αυτό, η Xiaomi θα εμπνευστεί από τα ηλεκτρικά μοντέλα, έτσι ώστε να μην βασίζεται αποκλειστικά στη συμβατική ένδειξη του ρεζερβουάρ. Στόχος είναι να αποφευχθούν φαινόμενα ξαφνικής πτώσης της ένδειξης, όπως συμβαίνει σε πολλά αυτοκίνητα.
Δύο ακόμη μοντέλα θα εμπλουτίσουν τη γκάμα της Xiaomi. Το SU7 L θα έχει μεγαλύτερο μεταξόνιο, στοχεύοντας σε πελάτες που θέλουν περισσότερο χώρο για τους πίσω επιβάτες. Η μπερλίνα αναμένεται να αποκτήσει και νέο εξοπλισμό αφιερωμένο στις πίσω θέσεις, ενόψει ενός πιθανού SU9 τα επόμενα χρόνια.
Το crossover YU7 δεν θα μείνει εκτός αναβαθμίσεων, με την έλευση της σπορ έκδοσης. Όχι ως YU7 Ultra, αλλά ως YU7 GT. Άλλο όνομα, παρόμοια φιλοσοφία, με το μοντέλο να «γδέρνει» ήδη την άσφαλτο του Nürburgring με ισχύ 1.550 ίππων…
Την 1η Δεκεμβρίου, η Xiaomi είχε ήδη πετύχει τον ετήσιο στόχο των 350.000 παραδόσεων και το μισό εκατομμύριο συνολικά από το λανσάρισμά της. Η μάρκα αναμένεται να φτάσει τις 400.000 αυτοκίνητα εφέτος και να ξεπεράσει τις 500.000 την επόμενη χρονιά. Μπορούμε να ποντάρουμε σε στόχο 600.000 πριν βάλει πλώρη για την Ευρώπη το 2027;



