Η Toyota εξελίσσει το σήμα της

Η Toyota εξελίσσει το σήμα της

Ο Ιάπωνας κατασκευαστής αναθεωρεί τον λογότυπό του, αλλά μόνο σε ό,τι έχει να κάνει με την επικοινωνία. Δεν θα υπάρξει αλλαγή πάνω στα αυτοκίνητα της φίρμας.

Toyota new logo

Νέα εμφάνιση λοιπόν για την οπτική ταυτότητα της Toyota. Οι Ιάπωνες μόλις παρουσίασαν μια ανανεωμένη έκδοση του λογοτύπου τους. Αλλά δεν θα δείτε καμία αλλαγή στη μάσκα των επόμενων μοντέλων του Ιάπωνα κατασκευαστή, όπως για παράδειγμα στο Yaris τέταρτης γενιάς που αναμένουμε την άφιξή του.

Η εξέλιξη αφορά τον λογότυπο που χρησιμοποιείται για την επικοινωνία. Δηλαδή διαφοροποιείται η οπτική ταυτότητα σε διαφημίσεις, σε φυλλάδια, σε ιστότοπους, σε έγγραφα της φίρμας... Και φυσικά θα το βρίσκουμε στα ένθετα οβάλ, στα οποία «κρύβεται» η επιγραφή της Toyota.

Ο Ιάπωνας κατασκευαστής στην αναθεώρηση αυτή ακολούθησε την τάση της επίπεδης ή δισδιάστατης σχεδίασης. Επομένως, δεν υπάρχει πλέον το νικελένιο εφέ που έδινε την ανάγλυφη εικόνα στον λογότυπο, με την Toyota να κρίνει ότι το σήμα αρκεί από μόνο του. Ως εκ τούτου, το μονόγραμμα «Toyota» με τα κόκκινα γράμματα διαγράφεται από την επίσημη ταυτότητα. Και μπορούμε να το δούμε ήδη αυτό στον ελληνικό ιστότοπο της εταιρείας.

Η αναθεώρηση συνοδεύεται από την υιοθέτηση μιας νέας επίσημης γραμματοσειράς, ειδικά σχεδιασμένης για τη φίρμα, που ονομάζεται Toyota Type. Και την οποία μπορούμε να δούμε στα διάφορα μέσα επικοινωνίας, ενώ θα χρησιμοποιείται και στις επιγραφές των παραγόμενων εμπορικών σημάτων, όπως για παράδειγμα το «Toyota Professional».

Οι αλλαγές στον λογότυπο των εταιρειών, όπως έχουμε δει, πολλαπλασιάζονται στη αυτοκινητοβιομηχανία. Πριν από λίγες μέρες, είδαμε τις Opel και Nissan που παρουσίασαν το νέο τους σήμα.

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube