Η Hyundai θέλει να υιοθετήσει τις μεθόδους της Tesla

Η Hyundai θέλει να υιοθετήσει τις μεθόδους της Tesla

Η Hyundai θέλει να αυξήσει την απόδοση της παραγωγής της και να μειώσει το κόστος, εφαρμόζοντας την τεχνική μαζικής παραγωγής της Tesla.

Η Hyundai Motor Company, ψάχνει τρόπους να εφαρμόσει ένα νέο καινοτόμο εργαλείο παραγωγής που χρησιμοποιεί η Tesla.

Η Hyundai Motor Company φέρεται να επιθυμεί να εφαρμόσει ένα καινοτόμο σύστημα παραγωγής που χρησιμοποιεί η Tesla για να επιταχύνει την παραγωγή της.

Σύμφωνα με δημοσιεύματα του κορεάτικου Τύπου, η Hyundai θα χρησιμοποιήσει στα εργοστάσιά της μέχρι το 2026, μια μέθοδο παραγωγής παρόμοια με το giga-casting της Tesla.

Μετά τη διενέργεια μιας εσωτερικής αναθεώρησης με επίκεντρο τη μελλοντική ανάπτυξη, η εταιρεία στοχεύει πλέον στην προώθηση επενδύσεων σε νέες επιχειρήσεις και ηλεκτροκίνητα εξαρτήματα -και θέλει να μετατρέψει τα εργοστάσια στην Κορέα που παράγουν οχήματα με κινητήρα εσωτερικής καύσης σε «βασικές βάσεις παραγωγής για μελλοντικά οχήματα».

Η Hyundai θέλει να κατασκευάζει αυτοκίνητα με τον τρόπο που το κάνει και η Tesla!

Hyundai

Ως μέρος αυτής της ντιρεκτίβας, η Hyundai θα χρησιμοποιεί τεχνικές υπερ-χύτευσης για να αυξήσει την αποδοτικότητα και την ταχύτητα παραγωγής, να μειώσει το κόστος παραγωγής και -πράγμα σημαντικό για τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, να μειώσει το βάρος του πλαισίου.

Συγκριτικά, η Tesla κατάφερε να μειώσει το κόστος παραγωγής της κατά 30% απ' όταν εισήγαγε τη μέθοδο giga-casting το 2020. Η Hyundai θέλει να πετύχει κάτι αντίστοιχο με ένα πλάνο που φέρεται να περιλαμβάνει μεγάλες μηχανές χύτευσης για την παραγωγή μεγαλύτερων εξαρτημάτων του πλαισίου από ό,τι είναι δυνατό μέχρι σήμερα.

Hyundai

Αντί λοιπόν να χυτεύονται πολυάριθμα μικρότερα τμήματα ενός πλαισίου, να ανοίγονται χιλιάδες οπές και να συγκολλούνται αυτά τα κομμάτια μεταξύ τους, η μέθοδος giga-casting μπορεί να ολοκληρώσει ένα πλήρες πλαίσιο σε μία μόλις λειτουργία.

Για να επιτευχθεί αυτή η εργασία, οι μηχανές giga-casting πιέζουν προς τα κάτω μια μοναδική πλάκα, η οποία είναι φτιαγμένη από κράμα αλουμινίου. Η μηχανή μπορεί στη συνέχεια να ασκήσει δύναμη 6.000 έως 9.000 τόνων για να σφυρηλατήσει το αμάξωμα του αυτοκινήτου.

Σύμφωνα με πληροφορίες, η Hyundai σχεδιάζει να κατασκευάσει το δικό της εργοστάσιο επεξεργασίας, χύτευσης και συναρμολόγησης, ώστε η διαδικασία να μπορεί να εφαρμοστεί μέχρι το 2026. Το έργο βρίσκεται επί του παρόντος στη φάση του σχεδιασμού, ενώ η κατασκευή θα ξεκινήσει το επόμενο έτος.

Άλλες εταιρίες όπως η Toyota, η Volvo και η Volkswagen φαίνεται πως θα υιοθετήσουν παρόμοιες στρατηγικές.

 

 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube