Η BMW i3 θα συνεχίσει να υπάρχει

Μπορεί να μην προβλέπεται αντικαταστάτης, όμως το ηλεκτρικό μοντέλο της BMW με το ανθρακονημάτινο πλαίσιο δεν θα καταργηθεί ακόμα.

Μπορεί το τελευταίο καιρό να διαβάζουμε συχνά σε δημοσιεύματα για το ότι η BMW i3 δεν θα αποκτήσει επόμενη γενιά, όμως από ότι φαίνεται το ηλεκτρικό μοντέλο θα παραμείνει στην αγορά για μερικά χρόνια ακόμα, καθώς η γερμανική εταιρεία δεν σκοπεύει να το καταργηθεί (όπως την υβριδική i8).

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ: Η BMW παρουσιάζει ειδικές εκδόσεις των i3s και i8

Πιο συγκεκριμένα, ο Pieter Nota, μέλος του διοικητικού συμβουλίου της BMW AG δήλωσε: «Στον έκτο χρόνο του στην αγορά, η αμιγώς ηλεκτροκίνητη BMW i3 συνεχίζει να αποδίδει εξαιρετικά καλά από πλευράς πωλήσεων, επομένως θα συνεχίσει να είναι μέλος της γκάμας μας για τα επόμενα χρόνια. Θα παρουσιάσουμε ένα άλλο καθαρά ηλεκτρικό όχημα, το MINI Electric, προς το τέλος της χρονιάς.»

BMW i3

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Αθήνα-Σέρρες με BMW i3s και VW Golf GTD

Να θυμίσουμε πως η BMW i3 παρουσιάστηκε σε μορφή παραγωγής το 2013 με μπαταρία 22 kWh, ενώ ανανεώθηκε το 2016 με μπαταρία 33 kWh και το 2018 με μπαταρία 42,2kWh. Παρακάτω βλέπετε τις συνολικές πωλήσεις του μοντέλου για κάθε έτος.

  • 2013: 311
  • 2014: 16.052
  • 2015: 24.057
  • 2016: 25.528
  • 2017: 31.482
  • 2018: 36.829
  • 2019: 37.000+ (πρόβλεψη)

Μέσα στους 8 πρώτους μήνες του 2019, η BMW i3 έχει πουλήσει ήδη 25.000 αυτοκίνητα, με τις προβλέψεις να κάνουν λόγο για πάνω από 37.000 μονάδες μέχρι το τέλος του έτους. Αν αυτός ο αριθμός επιβεβαιωθεί, θα αποτελεί ρεκόρ για το ηλεκτρικό μοντέλο της BMW, κάτι που δικαιολογεί απόλυτα την απόφαση της εταιρείας να το κρατήσει στην αγορά.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ: Ανανεωμένη BMW i3 με μεγαλύτερη αυτονομία και νέο εξοπλισμό

bmw

Ο κύριος λόγος που η BMW αποφάσισε να μην εξελίξει αντικαταστάτη των i3 και i8, είναι το μεγάλο κόστος παραγωγής του πλαισίου από CFRP.

Η νέα στρατηγική της βαυαρικής φίρμας για την ηλεκτροκίνηση περιλαμβάνει ηλεκτρικές εκδόσεις των εμπορικών της μοντέλων - όπως η επερχόμενη ηλεκτρική BMW 1 Series που πιθανότατα θα ονομαστεί i1 - τα οποία θα καλύπτουν ένα μεγαλύτερο κομμάτι της αγοράς. Σε αυτό το πλαίσιο, η BMW σκοπεύει να παρουσιάσει 12 ηλεκτρικά και 13 επαναφορτιζόμενα υβριδικά μοντέλα μέχρι το 2023.

Πηγή: Insideevs

TAGS