node/38556

Η BMW 5 Series (E39) σε έκδοση pick-up

Πισωκίνητο και πετρελαιοκίνητο διθέσιο pick-up με τα σήματα της BMW!

Πριν από λίγο καιρό, μια σκονισμένη BMW 540i E39 σε υπόγειο γκαράζ κέρδισε την προσοχή μας για το διαχρονικό σχεδιασμό της που την κάνει ποθητή ακόμα και αν έχουν περάσει 16 χρόνια από όταν σταμάτησε η παραγωγή της (1994-2004). Ένας άλλος ιδιοκτήτης 5 Series E39 - αυτή τη φορά στη Ρωσία - αποφάσισε να μετατρέψει το τετράθυρο σεντάν σε δίθυρο pick-up το οποίο διατίθεται προς πώληση.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ: Ξεχασμένη BMW 540i ξαναβρίσκει τη λάμψη της

Βάση για το pick-up ήταν μια 530d με τον εξακύλινδρο σε σειρά πετρελαιοκινητήρα 2,9 λίτρων που απέδιδε 184 PS και 390 Nm ροπής. Όπως σε όλες τις 5 Series η δύναμη μεταδίδεται στους πίσω τροχούς, σε αυτή την περίπτωση μέσω αυτόματου κιβωτίου 5 σχέσεων.

Σύμφωνα με την αγγελία, χρειάστηκαν 4 χρόνια για τη μετατροπή του αυτοκινήτου σε pick-up. Η διαδικασία περιλάμβανε κόψιμο της οροφής και αφαίρεση όλου του πίσω τμήματος της καμπίνας έτσι ώστε να τοποθετηθεί η μεταλλική καρότσα. Όπως βλέπουμε από τις φωτογραφίες, η ουρά (πίσω φώτα, πόρτα και προφυλακτήρας) προέρχονται από την έκδοση station wagon ώστε να ταιριάζουν καλύτερα με το νέο ρόλο του μοντέλου.

BMW 5 Ute

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ: Μια BMW Μ3 Ε92 σε έκδοση pick-up (!)

Σταδιακά το όχημα βελτιώθηκε αποκτώντας νέα ανάρτηση, ζάντες 18", νέα εξάτμιση και καλύτερη ηχομόνωση στην πλέον διθέσια καμπίνα. Ο εξοπλισμός περιλαμβάνει δερμάτινα καθίσματα, δερμάτινο τιμόνι πολλαπλών λειτουργιών, διζωνικό κλιματισμό, cruise control, ηλεκτρικούς καθρέφτες και ηλεκτρικά παράθυρα.

Το πισωκίνητο αγροτικό της BMW έχει μόλις 5.000 km στο οδόμετρο και πωλείται έναντι ₽2.500.000 (€29.114) στη Ρωσία.

[Πηγή: Carscoops]

node/39091

Ποιο αυτοκίνητο έχει τις καλύτερες θέσεις για τους πίσω επιβάτες [video]

Επειδή πάντα θα υπάρχουν κάποιοι που αγοράζουν αυτοκίνητο για να κάθονται... πίσω, αφήνοντας την οδήγηση στον υπάλληλό τους.

Πέμπτη, 28 Μαΐου 2020 | Θοδωρής Τσίκας Επικοινωνία

Ποιο αυτοκίνητο έχει τις καλύτερες θέσεις για τους πίσω επιβάτες [video]

Συνηθίζουμε, όταν αναφερόμαστε σε ένα αυτοκίνητο, να γράφουμε για τη θέση οδήγησης και όλα όσα έχει στη διάθεσή του ο οδηγός. Την ίδια στιγμή, για τους πίσω επιβάτες αφιερώνουμε λίγες λέξεις που έχουν να κάνουν με το αν βρίσκει το κεφάλι στους στην οροφή και τα γόνατά τους στα εμπρός καθίσματα. Μέχρις εκεί.

spur
 
Και όμως, υπάρχουν αυτοκίνητα που δίνουν σαφώς μεγάλη έμφαση στους πίσω επιβάτες, μεγαλύτερη και από όση ίσως δίνουν στον οδηγό. Και αυτό διότι κάποιοι αγοράζουν αυτοκίνητο για να κάθονται πίσω,αφήνοντας την εμπρός θέση στον οδηγό τους. 
Ανάμεσα σε αυτούς τους «κάποιους» είναι σίγουρα και η πλειοψηφία των πελατών της Bentley που θα επιλέξουν να πληρώσουν κάποιες εκατοντάδες χιλιάδες ευρώ για να πάρουν την ολοκαίνουργια Flying Spur, η οποία μετά το τέλος της παραγωγής της Mulsanne, είναι αυτή που αναλαμβάνει το ρόλο της ναυαρχίδας της μάρκας. 

ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ όλα όσα θέλετε να ξέρετε για τη νέα Bentley Flying Spur [+video]

Όπως λέει η Bentley οι δημιουργοί του εσωτερικού της Flying Spur είναι έτοιμοι να ανταποκριθούν σε ό,τι τους ζητήσει ο πελάτης. Μάλιστα, πάνω από το 80% των αγοραστών θα επιλέξουν το Mulliner Driving Specification, το οποίο περιλαμβάνει τρισδιάστατα δερμάτινα πάνελ θυρών, πλήρως δερμάτινη επένδυση κορυφαίας ποιότητας, κεντημένα εμβλήματα Bentley και πολλά άλλα. Η Flying Spur θα έχει επίσης μερικά εντυπωσιακά χαρακτηριστικά στα πίσω καθίσματα που θα την αναδείξουν ίσως στην πλεόν πολυτελή λιμουζίνα που κυκλοφορεί. 

bentley6

Στην κεντρική κονσόλα υπάρχει ένα πολυλειτουργικό τηλεχειριστήριο οθόνης αφής 5 ιντσών που επιτρέπει στους επιβάτες να ελέγχουν τα καθίσματα, τον έλεγχο του κλιματισμού, τις περσίδες παραθύρων, τη θέση της ηλιοροφής, ακόμη και τη θέση του σήματος του αυτοκινήτου στο καπό, του περίφημου Flying B. Επίσης τα πίσω καθίσματα που ρυθμίζονται ηλεκτρικά σε 14 διαφορετικές θέσεις, θερμαίνονται και αερίζονται και διαθέτουν πέντε διαφορετικές ρυθμίσεις μασάζ.

bentley9

Επιπλέον, οι αγοραστές μπορούν επίσης να επιλέξουν το πακέτο Rear Seat Entertainment, το οποίο προσθέτει δύο αφαιρούμενα tablet Android 10,2 ιντσών με συνδέσεις 4G, Wi-Fi και Bluetooth, ενώ παρέχουν και δυνατότητα ελέγχου του συστήματος ψυχαγωγίας της Bentley. Για την καλύτερη δυνατή εμπειρία ήχου, η Flying Spur προσφέρει σύστημα ήχου Naim 2.200 watt, ενισχυτή 21 καναλιών και 19 ηχεία, συμπεριλαμβανομένων των Super Tweeters και δύο μετατροπείς μπάσων που είναι τοποθετημένοι στο κάθισμα με φωτιζόμενες γρίλιες ηχείων.

bentley7

Για μια επιπλέον πολυτελή πινελιά, ένα ψυγείο μπουκαλιών μπορεί να φιλοξενήσει δύο μπουκάλια σαμπάνιας πλήρους μεγέθους ή άλλα ποτά που μπορεί να θέλετε να έχετε. Σε ό,τι έχει να κάνει με την ποιότητα των υλικών, οι αγοραστές μπορούν να επιλέξουν ανάμεσα σε δεκαπέντε διαφορετικές αποχρώσεις του δέρματος και ανάμεσα σε οκτώ καπλαμάδες για να δημιουργήσουν τις δικές τους ξεχωριστές προδιαγραφές. 

bentley 4

«Το εσωτερικό της Flying Spur είναι ένας εντυπωσιακός συνδυασμός της πιο πρόσφατης τεχνολογίας, ποιοτικών υλικών και σχεδιαστικής τελειότητας, ενώ διατηρεί μια διαχρονική ποιότητα που θα εξακολουθεί να είναι κομψή και ελκυστική για τις επόμενες δεκαετίες», λέει ο Brett Boydell, επικεφαλής του εσωτερικού σχεδιασμού για την Flying Spur.

node/39088

Νέο μοντέλο δράσης για τη Συμμαχία Renault-Nissan-Mitsubishi 

Ποιοι είναι οι ξεχωριστοί τομείς δράσης που θα επικεντρωθεί η κάθε εταιρεία. 

Πέμπτη, 28 Μαΐου 2020 | Θοδωρής Τσίκας Επικοινωνία

Νέο μοντέλο δράσης για τη Συμμαχία Renault-Nissan-Mitsubishi 

Η αλήθεια είναι πως η Συμμαχία Renault-Nissan-Mitsubishi πέρασε δύσκολες μέρες. Η αιτία ήταν κατά κύριο λόγο το τσουνάμι που προέκυψε μετά τον σεισμό του σκανδάλου Ghosn. Μετά από πολλές αλλαγές στην ηγεσία των τριών brands που την αποτελούν, τώρα όπως φαίνεται ήρθε η ώρα να μπει σε ήρεμα νερά και να επαναπροσδιορίσει τους στόχους της. 

Για το λόγο αυτό παραχωρήθηκε κοινή συνέντευξη Τύπου στο Παρίσι, όπου στο τραπέζι μπήκαν οι στόχοι της κάθε μάρκας και η πορεία που θα ακολουθήσει τόσο ανεξάρτητα όσο και μέσα στην Συμμαχία. Σαφώς ο στόχος είναι η ανάπτυξη και ένα βιώσιμο μέλλον μέσα στις νέες συνθήκες που διαμορφώνονται στην αυτοκινητοβιομηχανία. 

Στην πράξη, όλα τα παραπάνω σημαίνουν πως η κάθε μάρκα θα είναι επιφορτισμένη με την έρευνα και εξέλιξη συγκεκριμένων μοντέλων και τεχνολογιών, με τις υπόλοιπες να τις υιοθετούν έτσι ώστε να επιτευχθούν οι αναμενόμενες οικονομίες κλίμακας. 
Με βάση το πλάνο που αναλύθηκε, η Nissan θα επικεντρωθεί στις αγορές της Ιαπωνίας, της Κίνας και της Βόρειας Αμερικής, με την Renault να «στοχεύει» τις αγορές της Ευρώπης, της Ρωσίας και της Βόρειας Αφρικής. Τέλος, η Mitsubishi θα πάρει την Αυστραλία και τις αγορές της υπόλοιπης Ασίας. 

alli

Καθώς η κατηγορία των SUV είναι αυτή που συνεχώς αναπτύσσεται, η Nissan θα αναλάβει την εξέλιξη των C-SUV και τη Renault θα πάρει τα μικρότερα, τα B-SUV. Την ίδια στιγμή η Nissan θα εξελίσσει όλες τις τεχνολογίες που έχουν να κάνουν με την αυτόνομη οδήγηση, ενώ οι Γάλλοι θα αναλάβουν να εξελίξουν ό,τι έχει να κάνει με έναν άλλο τομέα που γνωρίζει μεγάλη άνθιση, αυτόν της συνδεσιμότητας. 

Σε ό,τι αφορά στην ηλεκτροκίνηση, η Nissan με τη Renault θα αναπτύξουν από κοινού ό,τι έχει να κάνει με τα αμιγώς ηλεκτρικά αυτοκίνητα, καθώς αμφότερες έχουν ήδη ισχυρή τεχνογνωσία στον τομέα αυτό, ενώ η Mitsubishi θα ασχοληθεί αποσκλειστικά με τα επαναφορτιζόμενα υβριδικά. 
Tέλος και σε ό,τι αφορά στους κινητήρες, η Renault θα εξελίσσει τους μικρούς βενζινοκινητήρες και τους diesel και η  Nissan τους μεγάλους βενζινοκινητήρες και αυτούς των ultra mini αυτοκινήτων.