Hyundai Motor Europe: 'Ετσι θα γίνουμε Νο 1

Η Hyundai στοχεύει να αναδειχτεί η Νο 1 ασιατική φίρμα στην Ευρώπη μέχρι το 2021.

Η Hyundai Motor, λανσάροντας 30 νέα μοντέλα και εκδόσεις στα επόμενα πέντε χρόνια, στοχεύει να ενδυναμώσει κι άλλο την ήδη ισχυρή παρουσία της στην ευρωπαϊκή αγορά.

Σημείο-κλειδί σε αυτή την προοπτική αποτελεί η πελατο-κεντρική προσέγγιση της εταιρείας, προκειμένου να εξελιχτεί σε διά βίου συνεργάτης στην κινητικότητα των πελατών.

Αυτή τη στρατηγική μας ανέπτυξαν πρόσφατα τα στελέχη της Hyundai Motor Europe όταν βρεθήκαμε καλεσμένοι της εταιρείας στο Düsseldorf και στην επίσημη παρουσίαση-αποκάλυψη των νέων i30 N και i30 Fastback που έρχονται να συμπληρώσουν την γκάμα του Hyundai i30.

Τη βασική περιχαράκωση της στρατηγικής των επόμενων ετών για τη Hyundai Motor Europe, προκειμένου αυτή να γίνει η Νο 1 ασιατική φίρμα στην Ευρώπη έθεσε ο Thomas A. Schmid, επικεφαλής λειτουργιών της εταιρείας:

«Για να γίνουμε η Νο 1 ασιατική φίρμα στην Ευρώπη μέχρι το 2021, έχουμε ορίσει τέσσερις στρατηγικούς ακρογωνιαίους λίθους, καθένας του βασιζόμενος στις ανάγκες και στις προσδοκίες των πελατών μας. Στόχος μας είναι να «εκδημοκρατικοποιήσουμε» τις νέες τεχνολογίες και να διευκολύνουμε τη ζωή των πελατών μας σε κάθε στάδιο. Είμαστε ήδη η πρώτη μάρκα αυτοκινήτων όσον αφορά την ικανοποίηση των πελατών, τόσο στις πωλήσεις όσο και στις υπηρεσίες στην Ευρώπη, αλλά προχωρούμε με μεγάλη ταχύτητα. Με την επέκταση της ισχυρής σειράς των προϊόντων μας, σε συνδυασμό με τις ψηφιακές και έξυπνες υπηρεσίες μας, θα δημιουργήσουμε μια εντελώς νέα εμπειρία πελατών και θα προσελκύσουμε νέες ομάδες πελατών».

Οι τέσσερις ακρογωνιαίοι λίθοι της Hyundai Motor για την εφαρμογή της νέας στρατηγικής πλατφόρμας επικεντρώνονται στα μοντέλα DNA, στη μελλοντική κινητικότητα, στην γκάμα SUV και στις επιδόσεις και στο συναίσθημα.

Το DNA της φίρμας: Τα μοντέλα «i» ως θεμέλια για την επιτυχία της Hyundai στην Ευρώπη
Τα μοντέλα- DNA της Hyundai είναι τα μοντέλα της i-Series. Αντιπροσωπεύουν τον πυρήνα της μάρκας Hyundai στην Ευρώπη και εξακολουθούν να αποτελούν το θεμέλιο της επιτυχίας της στην ήπειρο. Με περισσότερο από το 55% των πωλήσεων στην Ευρώπη το 2016, τα υφιστάμενα i10, i20, i30 και i40 είναι σημαντικοί οδηγοί πωλήσεων, αντιπροσωπεύοντας ποιότητα και αξιοπιστία. Η νέα γενιά i30, που ονομάστηκε «το αυτοκίνητο των καινούργιων ανθρώπων», καθιστά προσιτές σε όλους τις τελευταίες λειτουργίες ασφάλειας και συνδεσιμότητας.

Μελλοντική κινητικότητα: Μια τεχνολογικά καθοδηγούμενη και καινοτόμος προσέγγιση, προκειμένου να παραμείνει εμπρός
Σήμερα, η Hyundai Motor είναι ο κατασκευαστής αυτοκινήτων που προσφέρει την ευρύτερη γκάμα κινητήρων. Προκειμένου να ενισχυθεί αυτή η πρώτη θέση στον τομέα της οικολογικής κινητικότητας και η ηγετική θέση της εταιρείας στην τεχνολογία Fuel Cell, η μάρκα ξεκινά παγκοσμίως 14 νέα οικολογικά μοντέλα, όπως πέντε υβριδικά, τέσσερα επαναφορτιζόμενα υβριδικά, τέσσερα αμιγώς ηλεκτρικά και ένα ηλεκτρικό με κυψέλη καυσίμου μέχρι το 2020. Με τις περαιτέρω επενδύσεις σε μελλοντικές ιδέες κινητικότητας, όπως η αυτόνομη οδήγηση, οι πρωτοβουλίες κοινής χρήσης αυτοκινήτων, οι συνδεδεμένες πλατφόρμες αυτοκινήτων και η last-mile mobility (σ.σ. όρος για να περιγραφεί η κίνηση ανθρώπων και αγαθών από ένα κόμβο μεταφοράς σε έναν τελικό προορισμό στο σπίτι), η Hyundai Motor ενισχύει την ιδιότητά της ως πρωτοπόρου στον τομέα της τεχνολογίας.

Η γκάμα των SUV: Premium προϊόντα στην ταχύτερα αναπτυσσόμενη κατηγορία της αγοράς
Με την επέκταση της γκάμας SUV, η Hyundai θα κάνει την φίρμα ακόμα πιο επιθυμητή και ελκυστική για νέους πελάτες. Η ισχυρή βάση SUV της Hyundai ξεκίνησε με την παρουσίαση του Santa Fe το 2001. Έκτοτε, η γκάμα των SUV έχει κερδίσει τόσο σε αξιοπιστία όσο και σε μερίδιο αγοράς, με περισσότερα από 1,4 εκατομμύρια πωλήσεις στην Ευρώπη. Ένας ισχυρός οδηγός είναι το Hyundai Tucson. Από το λανσάρισμά του το 2015, το C-SUV κατέληξε να γίνει το ταχύτερα πωλούμενο μοντέλο της Hyundai στην Ευρώπη, με πάνω από 250.000 μονάδες μέχρι το πρώτο 6μηνο του 2017. Με το ολοκαίνουργιο Kona, η Hyundai πρόκειται να εισέλθει στην ταχύτερα αναπτυσσόμενη κατηγορία B-SUV της Ευρώπης. Για το οποίο Kona, μια αμιγώς ηλεκτρική έκδοση αναμένεται να παρουσιαστεί μέσα στο 2018.

Επιδόσεις και συναίσθημα: Hyundai N και αγώνες
Όταν η Hyundai Motor μπήκε στο χώρο του μηχανοκίνητου αθλητισμού, με την είσοδο στο WRC το 2014, γρήγορα καθιερώθηκε μεταξύ των κορυφαίων ομάδων. Η εμπειρία αυτή αποτέλεσε τη βάση για τη νέα «φίρμα» N της Hyundai και το ολοκαίνουργιο i30 N. Το πρώτο αυτοκίνητο υψηλής απόδοσης της εταιρείας. Ένα αυτοκίνητο που, όπως λέει η εταιρεία, προσφέρει μέγιστη οδηγική απόλαυση στην καθημερινή ζωή, εξαιρετική δυναμική συμπεριφορά στις στροφές, μπορεί να πάει σε αγώνες (i30 TRC), αλλά και να  οδηγηθεί ανάλογα με τις προτιμήσεις του οδηγού και τις συνθήκες του δρόμου. Ο λογότυπος «N» συμβολίζει ένα σικέιν, ένα σύμπλεγμα στροφών στο Ring, όπου κατά τη Hyundai είναι το απόλυτο πεδίο δοκιμής του i30 Ν.

Για να γίνει λοιπόν η Νο1 ασιατική φίρμα στην Ευρώπη, η Hyundai επικεντρώνεται στις σταθερές πελατειακές σχέσεις. Με συνεχή αλληλεπίδραση με τους καταναλωτές και ανταποκρινόμενη στις απαιτήσεις τους σε όλα τα επίπεδα, η Hyundai Motor ενισχύει τη θέση της ως διά βίου εταίρου στην κινητικότητά τους.

Οι αριθμοί που υποστηρίζουν αυτή τη μεγάλη προσπάθεια της Hyundai Motor Europe είναι εντυπωσιακοί

155.000 εργαζόμενοι υποστηρίζουν την παρουσία της Hyundai Στην Ευρώπη


90% των μοντέλων από την γκάμα της Hyundai αντικαταστάθηκαν από το 2015


90% των μοντέλων της Hyundai που κυκλοφορούν στην Ευρώπη σχεδιάστηκαν, εξελίχτηκαν και κατασκευάστηκαν στη Γηραιά Ήπειρο


Το ντιζάιν είναι ο Νο1 λόγος για τον οποίο ένας αγοραστής επέλεξε ένα μοντέλο της Hyundai


600.000 αυτοκίνητα είναι η ετήσια παραγωγική ικανότητα των εργοστασίων της Hyundai στην Ευρώπη


Πρώτη θέση στο WRC διεκδικεί η Hyundai Motrosport για το 2017, ύστερα από την τέταρτη θέση το 2014, την τρίτη το 2015 και τη δεύτερη το 2016


Ν
ürburgring Test Center, κέντρο που έχει δοκιμάσει περισσότερα από 40 αυτοκίνητα στην Πράσινη Κόλαση από το 2013


20.000 γύροι στο 
Νürburgring έχουν πραγματοποιηθεί από το 2013, αντίστοιχο 6,25 εκατ. km στο δρόμο


Κάθε αυτοκίνητο οδηγείται από επιθεωρητή ποιότητας πριν εγκαταλείψει τις εγκαταστάσεις του εργοστασίου στο Nošovice, στην Τσεχία


87% είναι η αύξηση των πωλήσεων που συντελέστηκε για τη Hyundai τα τελευταία δέκα χρόνια


Tucson το ταχύτερα αναπτυσσόμενο μοντέλο σε πωλήσεις της Hyundai, με 250.000 αυτοκίνητα από το 2015


1.600 ντίλερ σε 2.100 εκθέσεις, σε 31 χώρες διανέμουν τα αυτοκίνητα της Hyundai στην Ευρώπη
 

TAGS