Main menu

Mιχάλης Γεωργιάδης
Πέμπτη, 13 Ιουλίου 2017 - 5:46μμ

Επίσημη αποκάλυψη για το Hyundai i30 N με 275 PS [video]

Έγινε η επίσημη παρουσίαση του καυτού Hyundai i30 με 275 άλογα, μπλοκέ και προγράμματα οδήγησης.

Η Hyundai παρουσίασε το πρώτο της πραγματικό σπορ αυτοκίνητο με το σήμα Ν. Το i30 του τμήματος «ειδικών αποστολών» έχει τα εφόδια για να ανταγωνιστεί στα ίσια το Golf GTI αλλά και πιο οδηγοκεντρικές κατασκευές όπως το Mégane RS και το Civic Type R.

Η εμφάνιση τονίζει τον ειδικό χαρακτήρα της έκδοσης, με τις πινελιές κόκκινου χρώματος, τις ιδιαίτερες δίχρωμες ζάντες, τα σποιλερ, τους μεγάλους και επιθετικούς αεραγωγούς στους προφυλακτήρες, τις αεροτομή οροφής και τα διάφορα σήματα Ν σε αναμενόμενα και μη σημεία. Όπως ας πούμε στις ζάντες, στα μαρσπιέ και αλλού. Αν τα δύο άκρα σε σχέση με την εμφάνιση ορίζονται από το Golf GTI και το Civic Type R, είναι κάπου στη μέση. Οι Κορεάτες σχεδιαστές φαίνεται να έχουν πετύχει μια ζηλευτή ισορροπία στην αισθητική.

Αντίστοιχη είναι η εικόνα στο εσωτερικό. Ο σκούρος χρωματισμός ίσως σοβαρεύει υπερβολικά την εικόνα, αλλά δίνει μια αίσθηση premium, αποφεύγοντας κλισέ όπως οι φάσες (απομίμησης) ανθρακονημάτων και αλουμινίου, ή τον εύκολο εντυπωσιασμό μιας διχρωμίας με κόκκινο, ας πούμε. Το τιμόνι και τα καθίσματα είναι διαφορετικά, για λειτουργικούς αλλά και αισθητικούς λόγους. Ο πίνακας οργάνων, ο φωτισμός και η γραμματοσειρά, αποπνέουν premium αύρα και δίνουν τον τόνο ότι αυτό είναι ένα προηγμένο τεχνολογικά αυτοκίνητο. Τόσο στην καμπίνα όσο και στα μηχανικά μέρη.

Επιβεβαιώνοντας τις φήμες, το Hyundai i30 N θα έχει δύο εκδόσεις, η μικρότερη από τις οποίες θα αποδίδει 250 ίππους από τον δίλιτρο τούρμπο κινητήρα και θα κάνει 0-100 km/h σε 6,4”. Η Hyundai ισχυρίζεται ότι το βασικό χαρακτηριστικό του μοτέρ είναι η ζωηρή απόκριση και η γραμμική ανάπτυξη της δύναμης. Η κίνηση μεταδίδεται εμπρός και το κιβώτιο είναι ένα εξάρι χειροκίνητο. Η ισχυρότερη έκδοση των 275 ίππων  φορά μεγαλύτερους τροχούς και φρένα. Σε αυτήν ο ίδιος κινητήρας αποδίδει 275 PS και 35,9 kgm ροπή. Η επιτάχυνση 0-100 km/h είναι 6,1” και η τελική περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 km/h.

Το σημαντικό με το Hyundai i30 N δεν είναι μόνο ότι βγάζει πολύ δύναμη, αλλά ότι έχει εξελιχθεί συνολικά ώστε να την αξιοποιεί  με τον καλύτερο τρόπο, προσφέροντας οδηγική απόλαυση και κορυφαίες επιδόσεις στην πίστα. Εξοπλίζεται με ηλεκτρονικά ελεγχόμενο μπλοκέ διαφορικό, όπως το SEAT Leon Cupra, για παράδειγμα. Το οποίο μεταβάλει το ποσοστό ροπής που φτάνει σε κάθε τροχό σε πραγματικό χρόνο, ανάλογα με την ικανότητά του να την περάσει στο δρόμο. Αξίζει να σημειωθεί ότι η Pirelli έχει φτιάξει ειδικά λάστιχα, που φέρουν τη σήμανση HN στα πλαϊνά τους, όπως θα δείτε και στις φωτογραφίες.

Διαθέτει επίσης ηλεκτρονικά ελεγχόμενη ανάρτηση, σύστημα συγχρονισμού των στροφών στα κατεβάσματα (τεχνική μύτη-τακούνι), και launch control. Πέντε διαφορετικά προγράμματα οδήγησης φροντίζουν ώστε το i30 N να είναι κάθε φορά «στημένο» ανάλογα με τις απαιτήσεις του οδηγού και της στιγμής. Εκτός από τις προεπιλεγμένες ρυθμίσεις Eco, Normal, Sport και N, υπάρχει και η δυνατότητα ξεχωριστής παραμετροποίησης ώστε να φτιάξετε το δικό σας set-up και να το αποθηκεύσετε. Το i30 N έχει κάνει περισσότερα από 10.000 km δοκιμών στο Nurburgring, για να τελειοποιηθεί το πλαίσιο αλλά και να δοκιμαστεί οριακά η αντοχή του συνόλου, καθώς η αξιοπιστία είναι μία από τις αξίες της μάρκας.

Κάθε αναγνώστης του drive.gr μπορεί να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του στα σχόλια, όποιες κι αν είναι αυτές. Ωστόσο κάθε σχόλιο πρέπει να εγκριθεί από τους διαχειριστές της σελίδας, οπότε δημοσιεύεται λίγη ώρα μετά την καταχώρησή του. Τα μόνα σχόλια που απαγορεύονται και άρα διαγράφονται είναι όσα περιέχουν υβριστικές ή προσβλητικές εκφράσεις ή φωτογραφίες, αυτά που γράφονται μόνο για να προκαλέσουν αναταραχή ή προσωπική αντιπαράθεση με άλλους χρήστες (flaming), όσα διαφημίζουν εταιρίες, προϊόντα ή ανταγωνιστικές ιστοσελίδες και βέβαια τα κακόβουλα, βλαπτικά και επαναλαμβανόμενα μηνύματα (spam).
Ευχαριστούμε για τη συμμετοχή σας!

Σχεδιασμός, Ανάπτυξη και Φιλοξενία