Highlights και Lowlights για την Alfa Romeo Giulia

Highlights και Lowlights για την Alfa Romeo Giulia

Οι Αμερικανοί είναι λιγότερο ενθουσιασμένοι από τους Ευρωπαίους με την νέα Alfa Romeo Giulia.

Η Alfa Romeo Giulia είναι η πιο πρόσφατη είσοδος μοντέλου στις μεσαίες premium μπερλίνες. Ένα αυτοκίνητο που έχει απασχολήσει τα μέγιστα τον αυτοκινητικό Τύπο, καθώς σηματοδοτεί το τέλος στα πέτρινα χρόνια της μιλανέζικης φίρμας.

Από τη μια έχουμε λοιπόν να κάνουμε με διθυράμβους από κάποια μέσα, ενώ από κάποια άλλα τα πράγματα δεν περιγράφηκαν ομοίως διθυραμβικά.

Η Giulia έκανε το ντεμπούτο της αρχικά στην ευρωπαϊκή αγορά, κάτι που σημαίνει ότι ο ευρωπαϊκός Τύπος ήταν ο πρώτος που πήρε το αυτοκίνητο στα χέρια του. Τα περισσότερα μέσα ξεκίνησαν τις αναφορές τους με το κορυφαίο μοντέλο της Giulia, την Quadrifoglio, με την εντυπωσιακή ισχύ των 510 ίππων. Είχαμε λοιπόν το Τop Gear να σημειώνει ότι, «η Giulia είναι εξαιρετική. Τελεία και παύλα». Και προς επίρρωση των λεγομένων του την ανακήρυξε «Car of the Year» για το 2016. Ένα από τα πολλά βραβεία που πήρε το αυτοκίνητο στους μήνες που ακολούθησαν.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Δοκιμάζουμε την Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio [video]

Εν τω μεταξύ, η Giulia Quadrifoglio εκτιμήθηκε από το Hagerty ως «μελλοντικό συλλεκτικό αυτοκίνητο» και βαθμολογήθηκε 5/5 από το αμερικανικό Car & Driver, ενώ σε συγκριτικό τεστ του Motor Trend επιβλήθηκε στους κυρίους αντιπάλους του, τα BMW M3, Mercedes-AMG C 63 S και Cadillac ATS-V. Ακόμη και ο Jeremy Clarkson αποκάλεσε στην εκπομπή του The Grand Tour την Giulia Quadrifoglio «απόλυτο παιχνίδι για οδήγηση».

Και ποια ήταν τα κακά σημεία που επεσήμανε ο αμερικανικός, αλλά και ο ευρωπαϊκός Τύπος; Όποιος είναι εξοικειωμένος με τα αυτοκίνητα της, αλλά όχι απαραίτητα οπαδός της φίρμας, γνωρίζει ότι ο τομέας της ποιότητας ήταν μέχρι πρότινος ένα αδύνατο σημείο, αλλά και αυτός για τον οποίο ο διεθνής Τύπος αναφερόταν με αρνητικά σχόλια συχνά πυκνά. Για την Giulia της «νέας εποχής» για την Alfa Romeo, οι βρετανικοί Sunday Times, που ήταν και οι μοναδικοί Ευρωπαίοι με αρνητικό σχόλιο, εντόπισαν αδυναμίες στην ποιότητα και μεταξύ άλλων, αναφέρθηκαν στο σύστημα πολυμέσων του αυτοκινήτου που είχαν για δοκιμή που «πάγωνε». Η δίλιτρη Giulia Ti που αγόρασε το Consumer Reports νωρίτερα εφέτος επέστρεψε τρεις φορές στον ντίλερ για service, όπως λέει. 

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Δοκιμάζουμε την Alfa Romeo Giulia 2.2 Diesel 180

Το Jalopnik λέει επίσης ότι αντιμετώπισε προβλήματα με την δική του Giulia Quadrifoglio δοκιμής, με το website να παραπονιέται για χαλαρά στερεωμένα εμπρός καθίσματα, σύστημα πολυμέσων με δυσλειτουργίες και ταμπλό με τριγμούς. Το Car & Driver μπορεί να έδωσε πέντε στα πέντε αστέρια βαθμολογία, αλλά ανέφερε πως το αυτοκίνητό του έσβησε αρκετές φορές τελείως, ύστερα από κάποια αναμονή με το σύστημα stop/start ενεργό. Ομοίως, ένας από τους δοκιμαστές του Motor Trend ανέφερε ότι το αυτοκίνητο έμεινε «ξερό» στη μέση της κίνησης και αναγκάστηκαν να το πάρουν με γερανό, ενώ το άλλο αυτοκίνητο που είχαν έσβηνε αναίτια κατά τη διάρκεια μιας φωτογράφησης. Και προφανώς αυτά δεν είναι καλή επικοινωνία για την Alfa.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Δοκιμάζουμε την Alfa Romeo Giulia 2.2 Diesel 180 AT8

Βέβαια, οφείλουμε να κάνουμε δύο παρατηρήσεις, παρόλο που δεν επιτρέπονται επίμεμπτα σημεία στην ποιότητα μιας ακριβής premium μπερλίνας όπως είναι η Giulia. Χρειάζεται λοιπόν να έχουμε κατά νου ότι πρόκειται για ένα ολοκαίνουργιο αυτοκίνητο και ότι πολλά από τα κομμάτια που δοκίμασε ο Τύπος ήταν από τα πρώτα της παραγωγής. Από τη δική μας εμπειρία σε τρία διαφορετικά μοντέλα που δοκιμάσαμε, πάντως, δεν επισημάναμε τίποτα που να μας προβληματίσει και να χρειαστεί να κάνουμε αρνητική παρατήρηση. Η εκτίμησή μας είναι, και η ευχή μας φυσικά –σταυρώνουμε τα δάχτυλά μας γι’ αυτό-, ότι τα όποια θέματα νεότητας αναφέρουν οι Αμερικανοί και οι Βρετανοί θα λυθούν για να μπει η Alfa και με τα δύο πόδια στο κλαμπ των premium κατασκευαστών. 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube