Groupe PSA, το επόμενο βήμα του σχεδίου «Push to Pass»

Groupe PSA, το επόμενο βήμα του σχεδίου «Push to Pass»

Το Groupe PSA επεκτείνει το πεδίο εφαρμογής του σχεδίου «Push to Pass», με επίκεντρο το car sharing κι ένα νέο ηλεκτρονικό σύστημα παραγγελιών.

Το Groupe PSA, ο όμιλος που κατέχει τις Peugeot, Citroën και DS και προσφάτως εξαγόρασε τις Opel/Vauxhall έχει διατυπώσει ένα σχέδιο-όραμα για το πώς θα εξελιχτούν τα αυτοκίνητα στο μέλλον.

Το σχέδιο, που παρουσιάστηκε σε εκδήλωση στο Παρίσι, αντιπροσωπεύει το επόμενο βήμα στο στρατηγικό πρόγραμμα ανασυγκρότησης «Push to Pass» της εταιρείας, με το Groupe PSA να δηλώνει ότι οι τις ιδέες του διευκολύνουν την πρόσβαση στην κινητικότητα μέσω «οικονομικών, χρήσιμων, απλών και συνδεδεμένων λύσεων».

Η εταιρεία υπογράμμισε μια τεράστια αύξηση στην κοινή χρήση αυτοκινήτων (car sharing), την αλματώδη άνοδο στις ηλεκτρονικές αγορές και πωλήσεις και μια άνοδο στην «ψηφιακή» εξυπηρέτηση. Επίσης παρουσίασε τις στρατηγικές πάνω στις οποίες εργάζεται για να αντιμετωπίσει ένα ταχέως μεταβαλλόμενο τοπίο, ενώ εισήγαγε και μια σειρά νέων εταίρων στο πλαίσιο της επέκτασης της κινητικότητας.

«Free2Move», η κινητικότητα βασισμένη σε app
Βασικό στοιχείο στα σχέδια του ομίλου θα είναι η φίρμα κινητικότητας «Free2Movε» (και η σχετική εφαρμογή της), η οποία θα επιτρέψει στο χρήστη να «επιλέξει τον καταλληλότερο τρόπο μεταφοράς με ένα μόνο κλικ».

Η εφαρμογή, η οποία έχει ήδη περισσότερους από 450.000 χρήστες, περιλαμβάνει επιλογές ενοικίασης ποδηλάτου, σκούτερ ή βαν από ένα «καταναλωτή, μια συνεργαζόμενη υπηρεσία ή το ίδιο το γκρουπ». Επιτρέπει επίσης στους διαχειριστές στόλων να λαμβάνουν εξατομικευμένες λύσεις και ανάλυση κόστους σε πραγματικό χρόνο, με στόχο την «απλοποίηση της μετακίνησης» των εργαζομένων.

Το σχέδιο του Groupe PSA έρχεται την κατάλληλη στιγμή, με βάση την έκθεση της αναλύτρια εταιρεία IHS Markit, η οποία προβλέπει ότι οι παγκόσμιες πωλήσεις οχημάτων πρόκειται να μειωθούν αισθητά κατά τις επόμενες δύο δεκαετίες. Προβλέπει ότι έως το 2040 θα πωλούνται κάθε χρόνο μόνο 54 εκατομμύρια οχήματα στην Ευρώπη, στις ΗΠΑ, στην Κίνα και στην Ινδία, σε σύγκριση με τα 80 εκατομμύρια σήμερα, καθώς η αστικοποίηση και η ψηφιοποίηση θα ωθήσουν τους καταναλωτές να στραφούν σε υπηρεσίες οχημάτων κατά παραγγελία.

Πωλήσεις αυτοκινήτων online
Στο σχέδιο του ομίλου υπάρχει επίσης μια πρόταση διανομής μέσω web και μέσω της οποίας μπορείς να διαμορφώσεις και να χρηματοδοτήσεις το καινούργιο αυτοκίνητό σου, όπως και να συμφωνήσεις μια ικανοποιητική εμπορική αξία για το υπάρχον αυτοκίνητό σου. Όταν ολοκληρωθεί, μπορείς να κανονίσεις την ημερομηνία και τον αντιπρόσωπο για να παραλάβεις το νέο σου μοντέλο Peugeot, Citroën ή DS.
Πρόσφατη μελέτη του Google Auto έδειξε ότι περισσότεροι από ένας στους δύο Γάλλους (51%) και περισσότεροι από έναν στους τρεις Ευρωπαίους (37%) είναι έτοιμοι να αγοράσουν το αυτοκίνητό τους στο ίντερνετ.

Για το σκοπό αυτό έχουν δημιουργηθεί ήδη ψηφιακές πλατφόρμες για την αγορά και πώληση μεταχειρισμένων αυτοκινήτων, μέσω του συνεργάτη carventura.com, καθώς και για την αντικατάσταση ανταλλακτικών ή για την κατάθεση προσφορών για επισκευές μέσω του autobutler.com.

Μιλώντας στο συνέδριο κινητικότητας «Mobility Talks», ο Carlos Tavares, πρόεδρος του διοικητικού συμβουλίου του Groupe PSA δήλωσε: «Η PSA στοχεύει να γίνει ο προτιμητέος πάροχος κινητικότητας των πελατών της. Στο πλαίσιο του στρατηγικού σχεδίου «Push to Pass», θα παρέχουμε στους πελάτες μας διαφορετικές υπηρεσίες για να διευκολύνουμε την ελεύθερη κίνησή τους καθημερινά».

«Όλα δεν είναι σχετικά με την κατοχή ενός αυτοκινήτου; Πρόκειται για την εξασφάλιση της πρόσβασης των νέων στην κινητικότητα».

«Η ελεύθερη κυκλοφορία είναι θεμελιώδες δικαίωμα της δημοκρατίας
».

Τα νέα έρχονται ύστερα από την έκθεση των «Frost & Sullivan», σύμφωνα με την οποία ο αριθμός των ατόμων που χρησιμοποιούν υπηρεσίες car sharing σε όλο τον κόσμο προβλέπεται να αυξηθεί από οκτώ εκατομμύρια το 2015 σε περίπου 36 εκατομμύρια το 2025.

Αυτοκινητική τεχνολογία συνδεσιμότητας
Τέλος, η PSA θα χρησιμοποιήσει την ψηφιακή τεχνολογία για να εμπλέξει το αυτοκίνητο στο Internet of Things (IoT), συνεργαζόμενη με τον γίγαντα της πληροφορίας και επικοινωνίας, την κινεζική Huawei. Η νέα Connected Vehicle Modular Platofrm (CVMP) θα εξασφαλίσει όλες τις ψηφιακές αλληλεπιδράσεις μεταξύ αυτοκινήτου και cloud και θα τις «διαχειρίζεται με ασφάλεια», ενώ παράλληλα θα εγγυάται την ακεραιότητα, την αυθεντικότητα και την εμπιστευτικότητα των δεδομένων.

Η CVMP θα ενεργοποιήσει πράγματα όπως οι διαγνωστικοί έλεγχοι κατά παραγγελία, καθώς και την εξ αποστάσεως -διαχείριση της μπαταρίας και τις over the air ενημερώσεις. Θα επιτρέψει επίσης στους ιδιοκτήτες να προ-κλιματίσουν εξ αποστάσεως το αυτοκίνητό τους σύμφωνα με τις προτιμήσεις τους ή τις μεταβαλλόμενες καιρικές συνθήκες. Τα πρώτα δείγματα αυτού του είδους θα εμφανιστούν στην Ευρώπη και την Κίνα το 2018, με επιπλέον υπηρεσίες να προστίθενται συν τω χρόνω.

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube