node/36633

Γερμανία: Κίνητρα ύψους € 54 δισ. για μείωση του CO2

Και υψηλότερη φορολογία στα συμβατικά καύσιμα  - Φόροι επίσης στα αεροπορικά εισιτήρια και μειώσεις σε αυτά των τραίνων.

Το Βερολίνο ανακοίνωσε μια σειρά μέτρων ύψους περίπου € 54 δισ. με σκοπό να ενισχύσει την ηλεκτροκίνηση και τις εναλλακτικές μορφές κινητικότητας, με σκοπό να πιάσει τους στόχους για μείωση εκπομπών CO2.
Ο πρώτος που έσπευσε να συγχαρεί τη γερμανική κυβέρνηση είναι ο CEO της VW Herbert Diess, καθώς τα μέτρα φαίνεται να ευνοούν τις αντίστοιχες προσπάθειες της εταιρείας.

Το σχέδιο – που θα τεθεί σε ισχύα πό το 2023 - προβλέπει την αύξηση των κινήτρων για αγορά EV που θα κοστίζουν λιγότερο από € 40.000, ενώ τα συμβατικά αυτοκίνητα θα έχουν μια αύξηση στο κόστος χρήσης καθώς η κυβέρνηση θα αυξήσει παράλληλα τις τιμές βενζίνης και ντίζελ.

Ο Diess είπε ότι το πακέτο είναι ένα θετικό μήνυμα που επιβεβαίωσε τη στρατηγική της αυτοκινητοβιομηχανίας και υπογράμμισε πως «Χρειαζόμαστε μια αλλαγή στο σύστημα ηλεκτρικής κινητικότητας. Το αυτοκίνητο θα χάσει τα αρνητικά χαρακτηριστικά του τα επόμενα χρόνια, θα είναι ήσυχο, ασφαλές και καθαρό».

Το VW Group σχεδιάζει να εισαγάγει σχεδόν 70 ηλεκτροκίνητα μοντέλα παγκοσμίως μέχρι το 2028, κατασκευάζοντας συνολικά 22 εκατομμύρια οχήματα με μπαταρίες.

Σε ό,τι αφορά στην αύξηση της τιμής των καυσίμων, το σχέδιο προβλέπει  μια αρχική αύξηση της τάξης του € 1 ανά γέμισμα ρεζερβουάρ (σε ένα μέσο αυτοκίνητο), με το κόστος αυτό να αυξάνεται μεταξύ 4 και 6 ευρώ από το 2026.  

Το πετρελαϊκό λόμπι MWV της Γερμανίας εξέφρασε ωστόσο την αντίδρασή του, τονίζοντας πως αντί να αυξάνουμε την τιμή των καυσίμων καλύτερο θα ήταν να τα κάνουμε πιο καθαρά.

Αυτή τη στιγμή πάντων στη Γερμανία υπάρχουν περίπου 480.000 ηλεκτρικά και υβριδικά οχήματα,  πολύ λιγότερα από το στόχο των 6 εκατομμυρίων που έθεσε η Merkel για το 2030.

 Οι άλλες βασικές πρωτοβουλίες του πακέτου των € 54 δισ. Ευρώ περιλαμβάνουν:

-Αύξηση φόρων στα αεροπορικά εισιτήρια και μείωση αυτών στα τραίνα καθώς τα δεύτερα όντας ηλεκτροκίνητα είναι σαφώς λιγότερο ρυπογόνα από τα αεροπλάνα. Παράλληλα ο κρατικός σιδηροδρομικός φορέας Deutsche Bahn θα λάβει επιπλέον € 1 δισ ετησίως επιχορήγηση  για τη δημιουργία της σιδηροδρομικής υποδομής και των δημόσιων συγκοινωνιών της χώρας.

-Αναβαθμίσεις κτιρίων - Η κυβέρνηση θα προσφέρει επιχορηγήσεις και φορολογικές εκπτώσεις για την εγκατάσταση νέων καυστήρων, παραθύρων και μόνωσης και θα απαγορεύσει τη λειτουργία νέων καυστήρων θέρμανσης πετρελαίου από το 2026.

node/40222

Αυτό το VW Golf Cabriolet πουλήθηκε για $70.000!

Το Volkswagen Cabriolet Wolfsburg Edition του 1985 ξεπέρασε κάθε προσδοκία.

Σάββατο, 24 Οκτωβρίου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

Αυτό το VW Golf Cabriolet πουλήθηκε για $70.000!

Δεν είναι λίγες οι φορές που τα αποτελέσματα διαδικτυακών δημοπρασιών κλασικών αυτοκινήτων σοκάρουν με το ύψος της τελικής προσφοράς. Τα τελευταία χρόνια όμως παρατηρούμε ολοένα και περισσότερα καθημερινά αυτοκίνητα χωρίς ιδιαίτερη συλλεκτική αξία να πωλούνται για αστρονομικά ποσά λόγω της κατάστασης βιτρίνας και των χαμηλών χιλιομέτρων που έχουν στο οδόμετρο. Ένα τέτοιο παράδειγμα είναι το εικονιζόμενο Volkswagen Cabriolet Wolfsburg Edition (1985) το οποίο δημοπρατήθηκε έναντι $70.000 (€59.084) μέσω της σελίδας Bring A Trailer!

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Κάποιος έδωσε $50.000 για αυτό το Honda Civic

Το αυτοκίνητο είναι βαμμένο σε απόχρωση Flash Silver Clearcoat Metallic με χρωμιωμένες λεπτομέρειες, φορά προφυλακτήρες αμερικανικών προδιαγραφών, εργοστασιακές ζάντες Avus 14″, εμβλήματα Wolfsburg Edition στα φτερά και μπεζ υφασμάτινη αναδιπλούμενη οροφή της Karmann. Ο εξοπλισμός περιλαμβάνει ραδιοκασετόφωνο, υδραυλικό τιμόνι, ψηφιακό ρολόι, επενδύσεις από μπλε δέρμα σε πόρτες και καθίσματα, cruise control και air conditioning  - τα δύο τελευταία στοιχεία ήταν προαιρετικά εν έτη 1985.

VW Golf Cabriolet

Το πιο εντυπωσιακό στοιχείο όμως είναι το γεγονός ότι το οδόμετρο έχει γράψει μόλις 63 km από το 1985 μέχρι και σήμερα! Ο τετρακύλινδρος ατμοσφαιρικός κινητήρας 1,8 λίτρων αποδίδει 90 PS και συνεργάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο 5 σχέσεων που στέλνει τη δύναμη στους εμπρός τροχούς. Η ανάρτηση είναι ανεξάρτητη με εμπρός και πίσω αντιστρεπτικές, ενώ τα φρένα αποτελούνται από αεριζόμενους δίσκους εμπρός και ταμπούρα πίσω.

Όπως αποκαλύπτει το γνήσιο window sticker, η αρχική τιμή αυτού του Golf Cabriolet το 1985 ήταν $14.225 ενώ από όταν βγήκε από την αντιπροσωπεία δεν έχει εμπλακεί σε κανένα ατύχημα σύμφωνα με το ιστορικό Carfax.

VW Golf Cabriolet

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Αυτό το Honda Civic Type R πουλήθηκε έναντι €62.000 ευρώ!

Δεν ξέρουμε αν η ομολογουμένως εξαιρετική κατάσταση στην οποία έχει διατηρηθεί το ανοιχτό Golf τα τελευταία 35 χρόνια δικαιολογεί την εξωφρενική τιμή των $70.000 η οποία ξεπερνά ακόμα και την ακριβότερη έκδοση του σημερινού Golf VIII, όμως είναι πολύ πιθανό ο αγοραστής να βλέπει το αυτοκίνητο ως μελλοντική επένδυση.

Το σίγουρο έιναι πως με τόσο μεγάλη αξία, δύσκολα θα δείτε αυτό το Golf να κυκλοφορεί στους δρόμους, καθώς μάλλον θα περάσει και την υπόλοιπη ζωή του σε κλιματιζόμενο γκαράζ!

[Πηγή: Bring A Trailer]

node/40227

Πώς θα ήταν η νέα BMW M3 με τη μάσκα της E30;

Ένα rendering παντρεύει το παρελθόν με το παρόν της βαυαρικής φίρμας.

Παρασκευή, 23 Οκτωβρίου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

Πώς θα ήταν η νέα BMW M3 με τη μάσκα της E30;

Η ολοκαίνουρια γενιά G80 της BMW M3 Sedan που παρουσιάστηκε πριν από ένα μήνα, υιοθέτησε τη μεγάλη γρίλια της συγγενικής M4, διχάζοντας με τους φίλους της βαυαρικής φίρμας. Έκτοτε, έχουμε δει πάρα πολλά renderings από ανεξάρτητους σχεδιαστές που προτείνουν τη δική τους εκδοχή για τη μάσκα των σπορ μοντέλων, ενώ πρόσφατα η Prior Design ανακοίνωσε πως θα διαθέσει στην αγορά aftermarket προφυλακτήρα για την Μ4 με πιο συμβατικό σχεδιασμό.

Ένας ανεξάρτητος σχεδιαστής πήγε την υπόθεση ένα βήμα παραπέρα, συνδυάζοντας το αμάξωμα της νέας M3 Sedan (G80) με τα τετραπλά στρογγυλά φώτα και την ενιαία γρίλια της κλασικής πλέον M3 (E30) από το 1986! Το αποτέλεσμα είναι αρκετά ενδιαφέρον, καθώς παντρεύει το παρόν της BMW με το ένδοξο παρελθόν της.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Επίσημο: Νέες BMW M3 Sedan και M4 Coupé [video]

Συνήθως, ο συνδυασμός σχεδιαστικών στοιχείων από δύο μοντέλα με διαφορά 35 ετών δεν καταλήγει σε κάτι αρμονικό, όμως στη συγκεκριμένη περίπτωση τα πράγματα δεν είναι και τόσο άσχημα. Το πιο περίεργο είναι πως ο καλλιτέχνης κατάφερε να διατηρήσει το κάτω μέρος του προφυλακτήρα και τις εισαγωγές αέρα από την καινόυρια M3 αντί για μια απλόυστερη σχεδιαστικά λύση που ίσως ταίριαζε περισσότερο με τη λιττή μάσκα της E30.

Η ψηφιακά επεξεργασμένη φωτογραφία έκανε την εμφάνισή της στη σελίδα The Automobilist και παρόλο που έχει watermark δεν μπορούμε να πούμε με σαφήνεια ποιος είναι ο δημιουργός της. Φυσικά, το project είναι απλά μια άσκηση δημιουργικότητας και τίποτα παραπάνω καθώς μια τέτοια μετατροπή δεν θα ήταν εφικτή στην πραγματικότητα λόγω της σημαντικής διαφοράς μεγέθους μεταξύ των δύο αυτοκινήτων.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Πώς θα ήταν η νέα BMW 4 Series με μάσκα Alfa Romeo;