Fisker, τέλος οι άμεσες πωλήσεις, ξεκινά συνεργασία με αντιπροσώπους

Fisker, τέλος οι άμεσες πωλήσεις, ξεκινά συνεργασία με αντιπροσώπους

Η Fisker πήρε απόφαση να αλλάξει την στρατηγική των πωλήσεών της, αφήνοντας τις άμεσες πωλήσεις, για να ξεκινήσει συνεργασία με μία σειρά από αντιπροσώπους.

Fisker Ocean

H Fisker φαίνεται πως αφήνει πίσω τις άμεσες πωλήσεις, έχοντας πάρει απόφαση να προχωρήσει σε συνεργασία με αντιπροσώπους, προκειμένου να επιτύχει τους στόχους των πωλήσεών της.

Ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας,  Henrik Fisker, χαιρέτησε την εν λόγω κίνηση λέγοντας: «Όπως είδαμε καθ’ όλη τη διάρκεια του 2023, η αγορά των EVs έχει αλλάξει δραματικά. Η Fisker μεταμορφώνει τις στρατηγικές της προσπάθειες εγκαθιστώντας τα κανάλια προσβασιμότητας και πωλήσεων της επωνυμίας που απαιτούνται για να ικανοποιηθεί η αυξανόμενη ζήτηση για το Fisker Ocean και να προετοιμαστεί για την κυκλοφορία πρόσθετων μοντέλων».  

Στην Ευρώπη, η Fisker θα ακολουθήσει μία υβριδική στρατηγική, η οποία θα περιλαμβάνει τόσο συνεργασίες με αντιπροσώπους, όσο και απευθείας πωλήσεις στους καταναλωτές

Fisker Ocean

Στα σχέδια της εταιρείας βρίσκεται η συνεργασία με έως και 50 αντιπροσωπείες στις ΗΠΑ και τον Καναδά. Στα της Ευρώπης, η Fisker θα ακολουθήσει μία υβριδική στρατηγική, η οποία θα περιλαμβάνει τόσο συνεργασίες με αντιπροσώπους, όσο και απευθείας πωλήσεις στους καταναλωτές.

Το νέο μοντέλο πωλήσεων εντάσσεται στην στρατηγική «asset light», σύμφωνα με την οποία η αμερικανική αυτοκινητοβιομηχανία δεν θα έχει υπό την κυριότητά της πολλά περιουσιακά στοιχεία. Αυτό θα την βοηθήσει να επεκτείνει το δίκτυο των πωλήσεων αλλά και τους χρόνους παράδοσης των αυτοκινήτων της.

Fisker Ocean

Από την πλευρά τους, οι αντιπρόσωποι που θα συνεργαστούν με τη Fisker δεν θα υποχρεωθούν να προβούν σε κοστοβόρες αλλαγές στις εγκαταστάσεις τους, καθώς η Fisker έχει αναπτύξει μια εταιρική ταυτότητα που είναι εύκολο να δημιουργηθεί. Με αυτόν τον τρόπο οι αντιπρόσωποι θα μπορούν να ξεκινήσουν την πώληση του Ocean το συντομότερο δυνατό.

Παρόλα αυτά, η Fisker υπόσχεται ότι θα συνεργαστεί με τους αντιπροσώπους για να δώσει έμφαση στην εμπειρία, την ικανοποίηση και την υποστήριξη των πελατών.

 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube