node/41603

Έρχεται το τέλος του Hyundai Veloster;

Το μοναδικό τετράπορτο χάτσμπακ της αγοράς ίσως καταργηθεί από τη γκάμα της Hyundai.

Το μέλλον του Hyundai Veloster φαντάζει αβέβαιο καθώς η κορεατική φίρμα δεν φαίνεται πλέον να προωθεί το μοντέλο στην αγορά των ΗΠΑ.

Πιο συγκεκριμένα, σύμφωνα με την σελίδα Carsdirect, από τον Απρίλιο η Hyundai σταμάτησε να προσφέρει κίνητρα για την αγορά ενός Veloster στο δίκτυο αντιπροσώπων της στις ΗΠΑ - εκτός του κορυφαίου Veloster N που ακόμη επωφελείται από προωθητικές ενέργειες. Παράλληλα, μέσω προγράμματος, η εταιρεία προσπαθεί να βοηθήσει τους αντιπροσώπους να καθαρίσουν το περσινό στοκ από Veloster που έχει μείνει απούλητο λόγω πανδημίας - αν και αυτά είναι λιγότερα από 200 σε ολόκληρες τις ΗΠΑ.

Εκπρόσωπος της Hyundai αρνήθηκε να σχολιάσει περί πιθανής κατάργησης του μοντέλου λέγοντας πως υπάρχει διαθέσιμο στοκ με Veloster, Veloster Turbo και Veloster N του Model Year 2021. Πάντως οι πωλήσεις του Veloster σημειώνουν κατακόρυφη πτώση - από τις 12.849 μονάδες του 2019 σε μόλις 7.581 μονάδες το 2020 - με το χατσμπακ να αφορά ελάχιστο ποσοστό από τις συνολικές πωλήσεις της Hyundai στις ΗΠΑ που το 2020 έφτασαν τα 622.269 αυτοκίνητα.

Για την ιστορία, η πρώτη γενιά του Veloster (FS) παρουσιάστηκε το 2011, με αντισυμβατικό σχεδιασμό εμπνευσμένο από το πρωτότυπο HND-3 (2007). Οι δύο πόρτες στην πλευρά του συνοδηγού και η μια στην πλευρά του οδηγού, το καθιστούν ως το μοναδικό τετράπορτο hatchback της αγοράς. Το 2018 ακολούθησε το Veloster δεύτερης γενιάς (JS) που διατήρησε την σπορ σιλουέτα και την ασυμμετρία, με τη προσθήκη κορυφαίας έκδοσης Veloster N που δανείζεται τα μηχανικά μέρη του συγγενικού i30 N.