Century: Γίνεται αυτόνομη μάρκα, πάνω από τη Lexus

Century: Γίνεται αυτόνομη μάρκα, πάνω από τη Lexus

Ο πρόεδρος Akio Toyoda θέλει κάτι «πάνω από τη Lexus» και πιστεύει ότι η Century θα πρέπει να καλύψει αυτό το κενό.

Century

Η Toyota αναδιαμορφώνει τη στρατηγική της στον τομέα της πολυτέλειας, μετατρέποντας τον λογότυπο Century σε αυτόνομη μάρκα, ενώ παράλληλα υπονοεί μια ευρύτερη, πιο παγκόσμια γκάμα.

Με τη Lexus να αποτελεί ήδη το premium σήμα του ομίλου, είναι λογικό να αναρωτιόμαστε αν οι δύο θα αρχίσουν να αλληλοεπικαλύπτονται.

Σήμερα, η Toyota κατασκευάζει αυτοκίνητα για το ευρύ κοινό, ενώ η Lexus απευθύνεται σε όσους αναζητούν περισσότερη πολυτέλεια. Προφανώς η Century θα φλερτάρει με όσους είναι διατεθειμένοι να πληρώσουν ακόμα περισσότερα. Ίσως αυτούς που σήμερα ψωνίζουν Bentley και Maybach;

Ο μόνος τρόπος για να μην κανιβαλίσει η Century τη Lexus, είναι να στοχεύσει σε βαθύτερα πορτοφόλια

Century

Ο πρόεδρος Akio Toyoda εξήγησε την απόφασή του να αναβαθμίσει τον ρόλο της Century στην ιεραρχία της μάρκας. Παραδέχτηκε ότι μέχρι τώρα, η ταυτότητά της ήταν κάπως απροσδιόριστη, προσθέτοντας ότι οραματίζεται κάτι «πάνω από τη Lexus».

Ο λογότυπος της Century κοσμεί αυτή τη στιγμή δύο μοντέλα: Μία παραδοσιακή μπερλίνα που παρουσιάστηκε αρχικά το 1967 και ένα μεγάλο SUV που παρουσιάστηκε το 2023.

Το πρωτότυπο One of One, που θα κάνει το ντεμπούτο του στο Τόκιο αυτές τις μέρες, αποτελεί προεπισκόπηση ενός πιθανού πολυτελούς κουπέ με αυξημένη απόσταση από το έδαφος.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Toyota Century V12 κόβει βόλτες στα Χανιά και ξελογιάζει

Η εταιρεία έχει επίσης δείξει μια προτίμηση για εξατομικευμένες δημιουργίες, όπως το μοναδικό Century SUV Cabrio που έχει σχεδιαστεί ειδικά για τελετουργικές παρελάσεις. Σηματοδοτώντας την προθυμία της να διερευνήσει εξατομικευμένες παραγγελίες, όπως κάνει η Rolls-Royce.

Ο Morizo αναφέρθηκε και στη Lexus. Αναγνώρισε ότι οι οικονομίες κλίμακας της Toyota ως κατασκευαστή μαζικής παραγωγής συχνά αναγκάζουν τη Lexus να βασίζεται σε εμπορικά μοντέλα, με όλους τους περιορισμούς που συνεπάγεται κάτι τέτοιο. Σκέψου το LBX και το Yaris Cross, για παράδειγμα.

Century

Παρόλα αυτά, πιστεύει ότι η Lexus θα πρέπει «να ξεπεράσει τα όρια» στις ανώτερες κατηγορίες. Το LS Concept, συντομογραφία του Luxury Space, είναι ένα πλήρως ηλεκτρικό, 6τροχο μίνιβαν τριών σειρών καθισμάτων, που πρόκειται να κάνει το ντεμπούτο του στο Τόκιο.

Σύμφωνα με τη Lexus, είναι κάτι περισσότερο από μια απλή σχεδιαστική σπουδή, καθώς αντιπροσωπεύει το όραμα της μάρκας για «μια νέα μορφή πολυτελούς αυτοκινήτου». Ένα μοντέλο που θα μπορούσε ακόμη και να διαδεχθεί το γερασμένο σεντάν LS.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Toyota: Ένα και μοναδικό καμπριολέ Century για τον αυτοκράτορα

Αναλογιζόμενος τη γέννηση της Lexus το 1989, ο Toyoda εξήγησε την επιθυμία του για κάτι πρωτοποριακό στην επόμενη ναυαρχίδα της.

«Εκείνη την εποχή, το κορυφαίο αυτοκίνητο της Toyota ήταν το Crown. Πάνω από το Crown, υπήρχαν πολλές ευρωπαϊκές premium μάρκες. Το LS ήταν το πρώτο αυτοκίνητο που προσπάθησε να ενταχθεί εκεί», είπε.

 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube